Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nine Inch Nails til Øya!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 21:09   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nine Inch Nails til Øya!

Nå er jeg bare superglad for at vi kjøpte festivalpass i forrige uke for nå blir det garantert utsolgt temmelig kjapt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:14   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nine Inch Nails til Øya!

Jepp, NIN var rosinen i pølsa. Gleder meg, gleder meg, gleder meg.

Vi har stand på Øya, og jeg skal jobbe hver dag, men det er jeg som setter opp vaktlistene så jeg skal nok få sett det meste

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:16   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine Inch Nails til Øya!

De siste to årene har jeg bare vært på konsert, ikke noe jobbing og det har vært deilig! Som regel er Lille B med på dagen også deler vi kveldene mellom oss. Men onsdag er det barnevakt, helt klart.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:33   #4
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nine Inch Nails til Øya!


Ja, jeg leste det i sted, og har så skrekkelig lyst til å dra på Øya i år, som plaster på såret for at det ikke ble Oslotur i påsken likevel...
Gjett om jeg ville ha vært på Sentrum på påskeaften! *drømme*

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 12:02   #5
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nine Inch Nails til Øya!

Jeg får vel se til å skaffe meg et festivalpass til Øya jeg også. Og jeg tror jeg må alle dagene på Norwegian Wood også; Wolfmother kommer igjennnn, og jeg skal definitivt se Robyn Hitchcock og Brian Wilson.

Ben "Surfs' up!" Murphy


Sist redigert av Benmurphy : 01-04-07 kl 12:21. Årsak: tastefeil (nei ikke i igjenn)
Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 12:04   #6
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nine Inch Nails til Øya!

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg får vel se til å skaffe meg et festivalpass til Øya jeg også. Og jeg tror jeg må alle dagene på Norwegian Wood også; Wolfmother kommer igjennnnn, og jeg skal definitivt se Robyn Hitchock og Brian Wilson.

Ben "Surfs' up!" Murphy

Jeg har kjøpt billett til søndagen i første omgang. Gleder meg masse.
Får sikkert ikke med meg Øya.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no