Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Noe som er surt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-12, 16:47   #1
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Noe som er surt?

Hvis jeg ikke kan spise hverken eddik eller sitrusfrukter, finnes det da noe annet jeg kan bruke som syrlig tilsetning i dressinger og sauser? Noen som kommer på noe?

  Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 16:52   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe som er surt?

Eple eller eplejuice?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 16:56   #3
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Noe som er surt?

Ananas? Jeg tenker på forskjellige laker, men det er jo eddik i dem.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 17:00   #4
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe som er surt?

Vin?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 17:05   #5
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noe som er surt?

Eplejuice, cider, hvitvin?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 10:58   #6
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.173
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe som er surt?

Vi kan ikke bruke citrus i husholdningen pga allergi, og jeg har kommet til at askorbinsyre er den beste nøytrale smakssetteren for syrlighet.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 10:59   #7
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noe som er surt?

Burde kanskje nevnt at jeg heller ikke kan innta vin, cider eller noe særlig frukt eller juice. Det eneste jeg har klart å komme på selv er C-vitamin i form av askorbinsyre. Nam nam.

  Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 11:00   #8
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noe som er surt?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Vi kan ikke bruke citrus i husholdningen pga allergi, og jeg har kommet til at askorbinsyre er den beste nøytrale smakssetteren for syrlighet.

Dæsken, jeg så ikke dette før jeg postet. Da var jo ikke idéen så dum, da!

  Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 11:05   #9
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.173
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe som er surt?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Dæsken, jeg så ikke dette før jeg postet. Da var jo ikke idéen så dum, da!

Nope, det var en god idè.
Jeg kjøper bokser med rent pulver, det er veldig konsentrert og lett oppløselig.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 15:36   #10
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noe som er surt?

Bokser med pulver har jeg allerede. Så da er det i ... boks.

  Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 17:16   #11
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.173
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe som er surt?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Bokser med pulver har jeg allerede. Så da er det i ... boks.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no