Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Matpakken min
Jeg er tradisjonell, og pakker lunsjen pent inn i matpapir 12 6,52%
Jeg har matboks 75 40,76%
Jeg putter den i en plastboks som ikke egentlig er matboks, men man tager hva man haver 21 11,41%
Plastpose! 24 13,04%
Pølsepapir fra kantina/kiosken/bensinstasjonen 0 0%
Papirpose 0 0%
Kjøper lunsjen min, den ligger på fat. 68 36,96%
Termos, jeg liker å ha med varm lunsj! 2 1,09%
Annet 35 19,02%
Jeg spiser bare brokkoli. Eller blomkål. Til nød gulrøtter. 3 1,63%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 184. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-12, 14:52   #81
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Vi har kantine. Ikke særlig god, men bedre enn matpakke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 14:58   #82
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

Den surrer rundt i mitt hode også. Jeg husker bare den øverste skiven som var med syltetøy, og som hang fast på papiret som med vinden fløy.
Jeg trodde forresten de sang suller i busken.

Hm. kanskej det, du? Suller i busken virker jo ørlite mer logisk og forståelig enn ulleribusken, egentlig.

Her er hele den triste visen:
Det er ikke morsomt å spise sin mat
når den ligger i pakke og ikke på fat.

Den øverste skiven var med syltetøy,
det satt fast på papiret som med vinden fløy.

Så skulle jeg starte med nummer to,
men den var spist fra før fordi den var så god.

I to halve hadde jeg delt skive tre,
da den ene var spist, var den andre falt ned.

Den fjerde var med majones og tomat,
majonesen var klemt ut, tomaten var flat.

Den osten jeg hadde på skiven til sist
satt fast under den forrige som jeg hadde spist.

Nei, det er ikke morsomt å spise sin mat
når den ligger i pakke og ikke på fat.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 15:13   #83
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Mmmm ... Nå hang jeg meg opp i skiven med majones og tomat. Det hørtes ikke godt ut i en matpakke uansett. Forestiller meg vått og ekkelt brød.

Og ikke aner jeg hva de gjør i busken, men det har jeg alltid lurt på. Kanskje de tuller i busken?

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 19:55   #84
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Bulder i busken, vel? Jeg hadde ikke fått med meg akkurat det der før den var på Hver gang vi møtes.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 20:50   #85
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Bulder i busken. Kult.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 20:55   #86
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Annet. Jeg spiser på jobb. (barnehage) så den ligger på fat. men kjøper den ikke. eller jo jeg gjør vel det. trekkes en liten sum i mnd...

Jeg er ikke matpakketype. Syns det er pyton.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 22:28   #87
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Bulder i buksen da vel.

Nå måtte jeg finne den frem og høre etter, og jeg er tilbøyelig til å være enig i pøbelsaras ulleribusken:


(Kilde: youtube.com)


Så søte da!

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 00:02   #88
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Fugler i busken! Duh!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 00:25   #89
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Æsj at jeg la merke til denne tråden igjen. Sangen var jo ute av hodet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 00:52   #90
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Fugler i busken! Duh!

Fugler?!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 10:40   #91
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er ikke morsomt å spise sin mat, når den ligger i pakke og ikke på fat

Altså... Burde det ikke _egentlig_ være "smuler i busken"??? Siden det er en matpakkesang, mener jeg? (Spise matpakka, om enn med noen problemer, og så hive smulene i busken. )

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no