Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-18, 20:23   #221
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Einig. Og eg synest og det var veldig klokt det han sa om at det går an å tilgi, utan å fortsatt ha tillit til.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 20:25   #222
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Einig. Og eg synest og det var veldig klokt det han sa om at det går an å tilgi, utan å fortsatt ha tillit til.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:07   #223
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Hun går av. Lettelse.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...justisminister

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:10   #224
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hun går av. Lettelse.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...justisminister

Ja, det var enda godt.
Forsvinner hun ut av regjeringen nå, eller blir hun mest sannsynlig omplassert?

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:14   #225
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Ja, det var enda godt.
Forsvinner hun ut av regjeringen nå, eller blir hun mest sannsynlig omplassert?

Leste et sted at det ikke var snakk om noen ny ministerpost. Men vi kommer nok til å se henne igjen. Hun tar sikkert over for Siv en dag. Og da blir det nok enda mer moro.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:16   #226
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Hun fortsetter. Stortingsrepresentant. Frykter hvordan alle tilhengerne hennes vil reagere nå. Hun holder jo fast på at dette er opphauset og en heksejakt.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:17   #227
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Hun fortsetter jo i Stortinget. Så er jo spørsmålet om hun kan bli enda mer "rabiat" der enn hun har vært som minister. Sandberg ble jo litt temmet av å gå fra Stortinget til ministerpost, så hva som skjer med Listhaug den andre veien blir jo spennende å se. Hun har tross alt aldri sittet på Stortinget før.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:23   #228
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Listhaug har selvsagt ikke tenkt å legge opp eller forsvinne.
Jeg ser inn i glasskula og tipper hun nå har posisjonert seg veldig godt til å bli FRPs neste leder. Jeg vet selvsagt ikke, men jeg tror ikke Listhaug er Siv Jensens favoritt, hun ser nok godt det som skjer nå. Jeg frykter at neste steg blir veldig mye verre for norsk politikk. Vi er ikke fritatt for den bølgen som skyller over resten av Europa.

Det er nå det blir viktigere enn noen gang å engasjere seg og bruke stemmen sin som en motvekt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:25   #229
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg tenker akkurat det samme som Primrose, og frykter at martyrdommen bare kommer til å egle opp tilhengerne enda mer.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:28   #230
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det fb-innlegget hennar er så drøyt!

Sitat:

Tusen takk for den helt fantastiske støtten dere har gitt meg! Spesielt denne uken hvor det har stormet som verst. Det har vært en svært krevende tid for både meg og familien.

Det aller viktigste for meg har vært at det skal være FrP som skal styre norsk asyl- og innvandringspolitikk de kommende tre og et halvt årene, og ikke Støre, Lysbakken og co.

Jeg er glad for at Siv og hele partiet var villig til å legge regjeringsdeltagelsen til side for å støtte meg som justisminister. Men jeg kan ikke tillate at min avgang åpner for at FrP mister makt og gjennomslag. Og det har vært helt opp til meg selv om jeg skulle stå hele veien ut, eller om jeg skulle trekke meg.

Den siste uken har vært helt surrealistisk. Et facebookinnlegg, som overhodet ikke hadde noe med 22. juli å gjøre, og som jeg har beklaget at ble lagt ut, har omgjort norsk politikk til en barnehage. Da mener jeg det er mitt ansvar å opptre voksent.

Jeg har opplevd dette som en ren heksejakt, hvor hensikten til Jonas Gahr Støre tydeligvis har vært å kneble ytringsfriheten på et tema som er noe av det viktigste vi må diskutere for Norges fremtid. Jeg kommer aldri til å godta at debatten legges på Støres premisser. Ytringsfriheten er en viktig norsk og vestlig verdi vi må stå opp for. Jeg kommer aldri til å være en politiker som er lik alle andre. Jeg vil være meg selv.

Selvsagt finnes det ekstremister der ute. Som jeg gang på gang, senest på lørdag, selvsagt har tatt sterk avstand fra. Den siste uken har helt vanlige mennesker blitt stemplet og hengt ut på det groveste, bare fordi de støttet meg og FrPs kamp for en streng og rettferdig innvandringspolitikk. Jeg vil sammen med alle disse vanlige folkene fortsette kampen for ytringsfriheten og en streng innvandringspolitikk. Når jeg nå går av lover jeg å ikke gå stille i dørene på Stortinget. Nå kommer jeg til å konsentrere meg hundre prosent om å fronte FrPs politikk sammen med mine gode stortingskollegaer.

Det viser jo at både unnskyldningen og alvoret i saken ikkje er verdt noko som helst.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:29   #231
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Strålende utfall - borgerlig regjering uten Listhaug. Hun blir sikkert fryktelig vanskelig på Stortinget, men nå fikk vi sett at norsk politikk fortsatt ikke aksepterer skadelig retorikk fra statsråder. Det var et skritt i riktig retning unna Trump.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:29   #232
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Listhaug har selvsagt ikke tenkt å legge opp eller forsvinne.
Jeg ser inn i glasskula og tipper hun nå har posisjonert seg veldig godt til å bli FRPs neste leder. Jeg vet selvsagt ikke, men jeg tror ikke Listhaug er Siv Jensens favoritt, hun ser nok godt det som skjer nå. Jeg frykter at neste steg blir veldig mye verre for norsk politikk. Vi er ikke fritatt for den bølgen som skyller over resten av Europa.

Det er nå det blir viktigere enn noen gang å engasjere seg og bruke stemmen sin som en motvekt.

Jeg tror kanskje Siv Jensen blir litt svett nå, nå er det hun som må være brannslukker. Jeg er også litt nervøs for hva en Listhaug som fulltids stortingspolitiker kan få i stand. Nå kan hun virkelig gå bananas med "lik og del".

Listhaug som partileder ... plutselig har vi vår helt egen Marine Le Pen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:41   #233
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Strålende utfall - borgerlig regjering uten Listhaug. Hun blir sikkert fryktelig vanskelig på Stortinget, men nå fikk vi sett at norsk politikk fortsatt ikke aksepterer skadelig retorikk fra statsråder. Det var et skritt i riktig retning unna Trump.

Jeg er enig. Tenker dette var det "beste" utfallet det var mulig å få.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:43   #234
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av My, her.


Listhaug som partileder ... plutselig har vi vår helt egen Marine Le Pen.

Fordelen med det er vel at ingen med hodet på rett plass vil danne regjering med dem. Det blir spennende å se, men som sagt tror jeg ikke vi har sett det verste enda.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:52   #235
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Strålende utfall - borgerlig regjering uten Listhaug. Hun blir sikkert fryktelig vanskelig på Stortinget, men nå fikk vi sett at norsk politikk fortsatt ikke aksepterer skadelig retorikk fra statsråder. Det var et skritt i riktig retning unna Trump.

Jepp.

Og jeg tror kanskje at en frittgående Listhaug kan bli en belastning for Siv Jensen, for nå har hun lagt vekk alle hemninger og begrensninger. Det er jo helt vilt å høre henne på pressekonferansen.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:53   #236
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Null selvkritikk. (Ikke uventet.)
"Jeg ofrer meg for å redde Norge fra en katastrofe!"

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:55   #237
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det er bra at hun går av, men som flere andre frykter jeg hvordan hun kommer til å meisle ut FrPs politikk framover. Tilhengerskaren hennes godtar alt hun sier, også når det er ren løgn. Skremmende.


Sist redigert av Strå : 20-03-18 kl 09:00. Årsak: Skrivefeil
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:55   #238
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Den pressekonferansen var jo helt vill.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:58   #239
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det er bra at hun går av, men som flere andre frykter jeg jhvordan hun kommer til å meisle ut FrPs politikk framover. Tilhengerskaren hennes godtar alt hun sier, også når det er ren løgn. Skremmende.

Det er utrolig skremmende, og de finner hverandre på FB hvor hatet mot sosialister og staten og innvandrere er kvalmende.

Jeg håper opposisjonen klarer å finne en klar og tydelig stemme for å vise alternativet.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 08:59   #240
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg tror vi kommer til å se mer av det samme på Stortinget, men der er det også større spillerom for sånt, enn som statsråd. Det har i hvert fall vært relativt fritt fram for å kalle andre partier for barnemordere (Heiki Holmås) eller for å skape terrorister (Martin Kolberg) tidligere, ja, det har til og med vært uproblematisk å kalle pedofile for monstre for andre statsråder (Amundsen).

Dermed blir hun vel også antagelig Norges dyreste stortingspolitiker, gitt at hun vel lever med noen av de mest omfattende risikotiltakene i Norge.


Og kommentarfeltene hennes kommer vel til å leve med den uskjønne blandingen av "jævla muslimsvin og landssvikere" mot hennes motstandere og "du skulle hatt en kule i panna, din kristne fitte, før du blir gjengvoldtatt" fra hennes motstandere.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no