Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Selvbruning uten parabener?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-12, 21:34   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Selvbruning uten parabener?

Er det noen som kjenner til en selvbruningskrem uten parabener og denslags? Jeg kjører så mye parabenfritt som mulig for tiden, så det hadde vært kjekt å unngå det der også, men det hadde også vært kjekt med bare bittelitt farge på kroppen....

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 21:50   #2
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvbruning uten parabener?

Denne bruker jeg: Den var testvinner i Woman i fjor og den som heter Fitness gir i hvertfall en naturlig farge til min hud, som jeg tror er i samme fargenyanse som din. http://www.sunspa.no/

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 23:16   #3
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvbruning uten parabener?

Jeg kjøpte Decelor sin Aroma Confort i dag. Det er ikke en ren selvbruningskrem, men fungerer gradvis. Jeg smurte på i dag tidlig og kan allerede se at jeg har fått litt farge.
Den er dyr, men har fått masse skryt.Den er merket parabenefri.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 21:38   #4
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selvbruning uten parabener?

Takk for tips! Har sett på Sunspa, Primrose, stemmer nok at vi har ganske lik hudfarge, ja.

Hvor kjøpte du den du nevner, Lenam? Og hvor mye er dyrt?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 22:58   #5
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvbruning uten parabener?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Takk for tips! Har sett på Sunspa, Primrose, stemmer nok at vi har ganske lik hudfarge, ja.

Hvor kjøpte du den du nevner, Lenam? Og hvor mye er dyrt?

Kjøpte min på en hudpleieforetning her i byen, men jeg vil tro de har det på de fleste parfymeri. Mener den kostet 429 kroner eller noe i den duren.

Smurte meg etter dusjen i morges og. Har fått en fin glød i huden som faktisk er brun, ikke orange som mange andre selvbruningskremer har en tendens til å bli.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no