Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bra solarium i Trondheim?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-12, 13:26   #1
Debra
Lovende
 
Debra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 170
Debra er litt kul
Standard

Bra solarium i Trondheim?

Da skal denne solresistente huden prøve å se litt sommerlig ut til tross for trøndersommer..

Men, siden jeg tar sol sjeldent, aner jeg ikke hvor jeg skal dra?
Mange sier det er stor forskjell på kvaliteten på resutatet, og jeg gidder ikke bruke en formue hvis jeg bare får 4 fregner..

Så hvilket sted er best?

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 13:25   #2
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bra solarium i Trondheim?..

Seriøst? Er det virkelig noen som tar solarium ennå?
Sorry, null hjelpsom herfra.
Smør deg inn med en selvbrunings. Kjapt, og gir resultat uten skade.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 13:38   #3
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bra solarium i Trondheim?..

Bruk selvbruningskrem. Nå har jeg vært i Spania og fått farge der, men brukte Dove selvbruningskrem før jeg dro og fikk da fin farge. Smører du deg inn hver dag i en periode så får du en flott farge og da kan du vedlikeholde sånn innimellom.
Om du tar solarium og du har lys hud så pass på. Noen soler er knallsterke og selv 10 minutter kan være mere enn ok i starten. Husk bruk solbeskyttelse.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 13:43   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra solarium i Trondheim?..

Jeg får ikke til selvbruningskrem uansett hvilken type jeg bruker. Det blir flekkete og en rar farge.
Jeg tror de fleste solarium i byen her er greie. Men har lite erfaring.
Jeg blir brent etter 7 minutt, så det er heller ikke noe alternativ, føler jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 13:54   #5
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bra solarium i Trondheim?..

Kirsebær: Jeg har prøvd dyre merker før og endt opp med at det luktet vondt av meg. Dove er jeg virkelig fornøyd med og billig er den også.
Viktig å peele huden når du dusjer av og til og bruke body lotion. Flekkete blir man om huden er tørr.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 14:03   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bra solarium i Trondheim?..

Dove er den eneste som ha blitt bra på meg. Men det er vel blant annet fori det er så lite i den at man må smøre seg over mange dager før det begynner å vise seg, evt ujevnheter utnevner seg da. De dyre merkene jeg har prøvd har gitt farge alt for fort og hvis man har slumset litt vises det veldig godt.

Ang solarium så finnes det jo en del av de rundt omkring, så da vil jeg tro at det er en og annen sjel som benytter seg av de. jeg vet av flere som har benyttet det som ligger rett ved rundkjøringen på Nardo (Nardokrysset på vei mot Othilienborg) og som har vært fornøyd der. Noen nevnte også at det på Nardosenteret har vært bra, men at de virker som om de går veldig lang tid mellom at lysrør blir skiftet. Veldig lokal info. Har ikke peiling selv, får fnatt av solarium selv. Det er svett, det er trangt og uendelig kjedelig.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no