Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tynt hår hos tolvåring

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-12, 15:49   #1
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tynt hår hos tolvåring

Tolvåringen har alltid hatt tynt hår, men nå synes jeg det er verre enn noen gang. Hun røyter mye, spesielt i forhold til søsteren på seks år, som nesten ikke røyter og har tykt, flott hår.

Er det noe som kan hjelpe for å styrke håret og gjøre det litt tykkere? Hun har ganske langt hår. Hun har prøvd å ha det kortere, men det ser nesten tynnere ut da. Jeg ber henne stadig om å la være å ha det i hestehale, siden det sliter på håret, men det er jo så lettvint å ty til, da ...

Takker for tips!

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 15:57   #2
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tynt hår hos tolvåring

Min eldste datter på 13 år har veldig tynt hår, så jeg spurte henne. og hennes tips er å flette det eller style det slik at det ser tykkere ut, kjøp donuts til å lage balletttopp med, bruk rettetang til å få fylde, eventuellt gå til frisøren og bleke noen striper i håret. Det siste gjorde håret til datteren min en del fyldigere, det faller liksom litt tyngre og ser rett og slett tykkere ut. Veldig diskret bleking altså, ser bare naturlig ut.
Ellers har hun prøvd diverse shampovarianter som har lovet fyldigere hår, klissete skum og dyre kurer uten noe som helst resultat, håret ser bare urent og ekkelt ut med så mye produkter i.
Hun bruker nok litt mer tid (men likevel bare noen minutter hver dag) enn bestevenninnen som har tykt og lekkert hår, men hun ser veldig fin ut når hun steller seg litt på håret altså.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 16:47   #3
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tynt hår hos tolvåring

Jeg har alltid hatt tynt hår, også som 12-åring. Mine triks er shampo fra sebastian for mer volum, saltvannspray før føning av hår, og en egnet hårklipp. Hos meg betyr det halvlangt hår.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no