Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er din favoritt ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-12, 10:07   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens?
Ansiktskrem?
Foundation?
Mascara?
Øyeskygge?
Lipgloss e.l.?

Jeg har funnet ut at i.d. ikke funker for meg. Jeg ser ut som bestemor med det på, tror jeg har for tørr eller ujevn hudtype. Så jeg vil gjerne ha tips til hva annet jeg kan se på.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 11:44   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din favoritt...

]Ansiktsrens
For tiden en fra No 7

Ansiktskrem
Decubal ansiktskrem. Atopiker her.

Foundation
Må finne en favoritt

Mascara
Dior Iconic

Øyeskygge
No 7 for tiden men planlegger å teste litt Mac når vi reiser til USA neste uke. Chanel får jeg eksem av.

Lipgloss e.l.
Juicy tube

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:11   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er din favoritt...

Ansiktsrens? Liker faktisk Mary Kay sin 3-in-1 ansikstsvask
Ansiktskrem? Her er jeg på Decleor/Origins. VitaZing med tint og spf bruker jeg nå på sommeren. (Sommer i følge kalenderen da.)

Foundation? Se over, bruker ikke foundation på sommeren når jeg bruker VitaZing. Ellers bruker jeg foundation fra Origins.
Mascara? Det som smitter minst for meg er L'Oreal double ett eller annet, den med primer og mascara.
Øyeskygge? Bruker lite, synes det alltid striper seg.
Lipgloss e.l.? Smashbox sine har vært bra synes jeg

Ellers elsker jeg Decleor sin Hydra Floral maske, som jeg bruker som nattkrem et par ganger i uka.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:17   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt...

Rens:

Avene Cleanance


Hudkrem: Varierer, men bruker en del Vichy Aqualia Antiox


Foundation: Bruker id og er fornøyd med det

Mascara: Chanel et eller annet

Øyeskygge: Bruker ikke

Lipgloss: Bruker sjelden

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:18   #5
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din favoritt...

Av de tingene du nevner bruker jeg kun krem og da bruker jeg aderma.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:40   #6
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er din favoritt...

Jeg renser med Decleor sin rensegele for fet og uren hud. Har md sin rens stående i backup.
Bruker Decleor sitt solforberedende serum under dagkrem med spf. Varierer hva jeg har, men har et utvalg i declor, md, origins, shiseido. Har egentlig ingen favoritt.

Jeg har mange ulike foundations, sist kjøpte jeg Clarins sin Teint Compact Haute Tenue, en slik som skal holde hele dagen. Har også god erfaring med farget dagkrem fra Lancome, en ny type med lilla kork (dyr !)


Nars sine øyeskygger er fine, kommer i duo. Skal bestille i fargen all about Eve neste gang, til hverdagsbruk.
Kjøpte sist en superfin lys transparant lipgloss fra Guerlain, sitter lenge på og er veldig god.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:40   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favoritt...

Ansiktsrens? MD Formulation Facial Cleanser
Ansiktskrem? Dermalogica Active Moist
Foundation? I.d
Mascara? Jeg bruker for tiden en fra Loreal, men husker ikke hva den heter. Gullfarget boks.
Øyeskygge? Bruker sjelden, så jeg har ingen favoritt.
Lipgloss e.l.? Bruker mye, men har vel ingen favoritt her heller. Den jeg finner når jeg trenger en.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:45   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favoritt...

Ansiktsrens: Decleor for sensitiv hud
Ansiktskrem: Decleor Harmonie Calm
Foundation: Bruker svært sjelden. Tror jeg har Max Factor?!
Mascara: Hm... bruker veeeldig sjelden, men tror jeg nå har Loreal kanskje. God erfaring med Lancome.
Øyeskygge: Bruker veldig sjelden. God erfaring med Lancome, men bruker også HM og andre billige merker.
Lipgloss e.l.: Juicy tubes fra Lancome.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:49   #9
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favoritt...

Bruker kun krem, men der bruker jeg Aderma eller Decubal.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 13:05   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favoritt...

Smart. Tenkte jeg skulle lagt ut tilsvarende tråd etter en jentetur på Køben.båten og taxfreèn på Kastrup for alle utenom meg visste akkurat hva de skulle ha av sminke, lipgloss og parfyme..

Ansiktsrens: Fra apoteket, noe i skumform. Rosa flaske, mulig fra Vichy.
Ansiktsvann fra Apoteket, Cliniderm for sensitiv hud
Ansiktskrem: Clearins dagkrem og nattkrem
Foundation: Bruker ikke, har solpudder fra Mary Kay
Mascara: Loreal? Gullfarget.
Øyeskygge: Bruker veldig sjelden, har en palett fra Chanel, i rosa/lilla og brun/hvittoner.
Lipgloss e.l.: Har brukt fra Clearins og Esteè Lauder men havner alltid tilbake til Silk Gloss fra Max Faxtor.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 13:34   #11
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Jeg er tørr som juling, og veksler litt mellom ulike produkter etter hva jeg føler at huden trenger. Jeg bruker ALLTID serum under ansiktskremen, og føler at det utgjør hele forskjellen for huden min. REN Radiance Perfecting Serum er supert; det gir fuktighet og glød, og er veldig behagelig.

Ansiktsrens? Liz Earle Cleanse&Polish, evt. Dermalogica Ultracalming Cleanser når huden slår seg vrang. Førstnevnte kjøper jeg hos uk.lizearle.com
Ansiktskrem? Nuxe Crème Fraîche de Beauté, i versjonen for ekstra tørr hud.
Foundation? Favoritten er Kanebo Sensai Fluid Finish, fordi den gir fuktighet, sitter lenge og finnes i fine farger som passer huden min. Ellers liker jeg også Lancome Teint Miracle. Den er veldig lett og naturlig, men kan tørke ut dersom huden fra før er irritert.
Mascara? Favoritten over alle er Max Factor Masterpiece. Ellers liker jeg Diorshow Extase, som koster dobbelt så mye.
Øyeskygge? Nja, brukes heller sjelden, men jeg synes Make Up Store har veldig bra utvalg av øyeskygger med bra kvalitet. Faktisk synes jeg de er bedre enn tilsvarende fra MAC.
Lipgloss e.l.? Bruker ikke gloss, men liker glossy leppestifter, og har akkurat kjøpt Dior Addict Extreme i fargen Incognito, som er en veldig naturlig farge som nesten ikke synes.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 14:09   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens?
REN sin rens på krukke.
Ansiktskrem?
L'Occitaine Immortelle Precious
Foundation?
Nei
Mascara?
Kanebo 38 C
Øyeskygge?
Dior
Lipgloss e.l.?
Svært lite. Clarins og Korres for øyeblikket.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 14:42   #13
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Kremøyenskyggen fra Chanel er helt fantastisk

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 14:53   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens? Jeg bruker en sånn som skummer i vann fra Shiseido. Veldig god.
Ansiktskrem? For tiden også fra Shiseido, en virkelig kjempegod krem. Husker ikke nøyaktig navn, men det er vel litt sånn antirynke for voksne damer.
Foundation? Lancome Color Ideal, favoritt gjennom flere år. Om sommeren bruker jeg stort sett bare en farget dagkrem fra Dermalogica, den er jeg veldig fornøyd med.
Mascara? Har ikke noen klar favoritt egentlig, prøver litt forskjellig. Lenge siden jeg har blitt imponert.
Øyeskygge? Bruker sjelden, har litt forskjellig men ingen favoritt.
Lipgloss e.l.? Liker godt en jeg har som heter Buxom (er den fra I.D. tro? Den har litt sånn prikkende mentoleffekt. Har også en god fra Helena Rubinstein som er med solfaktor.

Jeg ser heller ikke bra ut med det sagnomsuste ID-pudderet. Føler ikke jeg har spesielt tørr eller vanskelig hud, men med dette dukker det opp rynker jeg ikke visste jeg hadde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 17:10   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens? Har ingen favoritt
Ansiktskrem? Decleor Nutridivine
Foundation? timewise fra Mary Kay
Mascara? Vannfast fra Max Factor eller Body Shop slår aldri feil
Øyeskygge? Har ingen favoritt
Lipgloss e.l.? Decleor Aroma Solution Nourishing Lip Balm

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 17:26   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Nettopp kjøpt meg denne fra Dermologica. Som jeg liker veldig godt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 17:29   #17
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens? Decleor rensemelk og -vann
Ansiktskrem? Leter fremdeles etter den perfekte, akkurat nå har jeg en fra Dermalogica som er helt ok, men ikke fantastisk.
Foundation? ID eller en rimelig BB-variant fra Garnier
Mascara? Max Factor til vanlig, LashFusion til partybruk
Øyeskygge? MAC eller Body Shop, Naked-paletten fra Urban Decay
Lipgloss e.l.? Gloss fra Lip Fusion (fargen Kiss eller Flesh), leppestift fra Chanel
Ellers har Decleor den beste fuktmasken, min favorittpeeling er fra MD, øyekremen min er super og fra Boots, nattkremen fra Olay (regenerist-serien). Solkrem, faktor 50, fra Vichy.
Solpudder fra Glo Minerals, øyeskyggeprimer fra Urban Decay og radiance-pudder fra ID.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 20:17   #18
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens: Bruker ikke
Ansiktskrem: Kanebo
Foundation: Chanel dekkrem på fest. Glo Mineral Pressed Base ellers.
Mascara: Vender alltid tilbake til Dior Show
Øyeskygge: Mac sine
Lipgloss: Forskjellig, men mest Mac og Dior.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 20:30   #19
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ansiktskrem? Decleor Nutridivine

But of course.

Skal vi se:
Ansiktsrens: Dusjsåpe av ymse kvaliteter
Ansiktskrem: Clinique Dramatically Different (gammel, men god)
Foundation: Til hverdags: Estée Lauder Daywear Sheer Tint (Anbefales på det varmeste, en genial greie!) Til finbruk (sparkel under makeup) Estée Lauder Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher, og så tar jeg ID oppå.
Øyeskygge: Mac og Chanel
Lipgloss: Mac og Chanel

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 20:32   #20
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens? Jan Marini
Ansiktskrem? Har ingen favoritt, men liker lette kremer som gir fukt.
Foundation? Ingen favoritt her heller, men liker primer under!
Mascara? Kanebo 39 degrees.
Øyeskygge? Mary Kay
Lipgloss e.l.? MAC rød leppestift hehe.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no