Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 14:45   #201
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

... Det er helt greit å være uenig i ledelsens måte å håndtere saken på, det er helt greit å si at man har mistet tillit til moderatorteamet. Men da synes jeg det ryddigste er å ta konsekvensen av det, ved å trekke seg tilbake. Eller å velge å se bort fra det man ikke liker ved forumet, til fordel for det man setter pris på. Men stadig sure miner og sutring forringer forumet, og jeg frykter det kan føre til at modder ikke gidder mer. Slik det er nå får folk inntrykk av at det har skjedd noe helt forferdelig, og jeg synes det overdramatiseres noe helt vanvittig. Vi ser jo det, bekymrete innlegg fra brukere med "jeg kjenner ikke konfliktens innhold, men når SÅ mange velger å dra må det jo være skrekkelig!". En tolkning jeg kan forstå når man ikke har fått med seg hva som skjedde, med tanke på stikkene som nå kommer jevnlig ...


Det brukeren som ble kastet ut gjorde var å påpeke overfor ledelsen at en moderator hadde brukt fortrolig informasjon om en annens privatliv og spredt dette til andre/uvedkommende. Spredning av slik informasjon som i dette tilfellet faller godt inn under betegnelsen "skrekkelig", ja. Ledelsen fortalte her på forumet at intet galt var skjedd, samtidig som de sendte en mail der de innrømmet at slik informasjon var lekket til uvedkommende, men at de til tross for dette fremdeles har full tillit til moderatoren.

Den utkastede brukeren, - og mange flere - reagerte på dette og en del har derfor valgt å forlate FP ... ut fra tankegangen at hvis ledelsen ikke slår ned på at moderatorer sprer konfidensiell informasjon til uvedkommende, så er ikke FP et sted de stoler på mht. å diskutere private anliggender, det være seg i åpne eller lukkede deler av forumet.

Når brukere velger å avslutte et langt forumliv her på FP ved å si takk for seg er det vel bare naturlig at noen stiller spørsmålet hvorfor, og det bør da være takhøyde her inne for at man kan svare på dette når man blir spurt.

Når det gjelder hva som kan/ikke kan gjøres mht. sletting av enkeltinnlegg, brukere m.m. har forumledelsen, nok en gang, gitt inntrykk av èn ting mens noe annet er riktig. (Det blir stadig flere eksempler på at forumledelsen sier ting som ikke er sant, men jeg gidder ikke ta alt her nå for det har jeg ikke tid til) ...

Flere skriver at "noen få" er uenige med ledelsen, og at det derfor bare er snakk om sutring og slarving. Det jeg lurer på er; hvor mange brukere skal til for at alvorlige brudd på egne retningslinjer faktisk skal bli tatt alvorlig her inne i stedet for å bli avfeid som sutring?

Mitt siste spørsmål: hvor mange tror at jeg slipper unna med innlegg som dette, og i tilfelle hvor lenge, før jeg også blir kastet ut?

Til de av dere som er drit lei denne diskusjonen: hvorfor ikke bare finne dere en annen tråd i stedet og la de som ønsker å diskutere dette få gjøre det? Personlig er jeg drit lei av folk med sterke meninger som ikke vet nok om hva saken dreier seg om til at de egentlig burde uttale seg. Grunnen til at de fleste ikke vet nok er som følger:

1. Det er en uskyldig tredjepart involvert i tillegg til forumledelsen og den utkastede brukeren/de som er enige med denne brukeren. Av hensyn til den uskyldige tredjepart bør man ikke offentliggjøre alle detaljer.

2. Forsøk på å ta opp saken har ført til at forumledelsen, så vidt meg bekjent for første gang i historien, har kastet ut en bruker som forsøkte å belyse et problem. Tatt i betraktning den massive kritikk denne brukeren har blitt møtt med i ettertid - også fra folk som ikke vet hva saken dreier seg om - gir det seg selv at mange ikke tør eller ønsker å gi uttrykk for det de mener av frykt for å bli utestengt og kjeftet på selv.

Til dere som er drit lei: synes dere at det er greit om forumledelsen hadde begynt å spre privat informasjon om dere selv til mennesker dere ikke ønsker skal ha denne informasjonen? Og synes dere det er greit at hvis noen påpeker at dette har skjedd og ønsker å ta opp denne problemstillingen, så kan vedkommende kastes ut av forumet og deretter bli utsatt for massiv kritikk uten mulighet til selv å kunne logge seg på og forsvare seg selv?

Jeg bare spør, jeg ...

(Disclaimer: Jeg er gift med den brukeren som ble kastet ut, så ja, det hender at hun får med bruddstykker av hva som blir skrevet her inne i denne saken).

 
Gammel 12-11-12, 14:56   #202
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Til dere som er drit lei: synes dere at det er greit om forumledelsen hadde begynt å spre privat informasjon om dere selv til mennesker dere ikke ønsker skal ha denne informasjonen? Og synes dere det er greit at hvis noen påpeker at dette har skjedd og ønsker å ta opp denne problemstillingen, så kan vedkommende kastes ut av forumet og deretter bli utsatt for massiv kritikk uten mulighet til selv å kunne logge seg på og forsvare seg selv?

For meg er det litt sånn både og. Jeg synes ikke det er ok om forumledelsen sprer informasjons om er hentet fra lukka blogger etc. Man forventer jo sånn i utgangspunktet at det man skriver der er for de som faktisk er i bloggen.

Likevel er det for meg helt usannsynlig at man tenker at folk ikke prater sammen, om andre, også på forum. At man diskuterer ulike personer, i og med det er vennskap og bekjentskaper på kryss og tvers her.
Og det kjenner jeg at jeg bare rister litt av meg, fordi det er ikke noe man kan kontrollere uansett. Og det må man bare ha i bakhodet når man skriver på forum.

Og så er det sånn da, at når all informasjon av ulike årsaker (tredjepart) ikke kan offentliggjøres 100 %, så vil det bli litt to ulike sider av samme sak. Ulike meninger om ting som er sagt, gjort osv. Og da er det noe med at man kanskje velger og ikke bruke mer tid og energi på dette rett og slett.

Og det har ikke noe med at man ikke savner de som har valgt å logge av, eller den som har blitt utestengt. For det gjør mange av oss, meg inkludert.
Men for meg har det noe med at jeg må velge hva dette forumet er for meg, og da velger jeg bort dramaet - fordi det suger energi.
Det betyr ikke at jeg gir faen i de folka som ikke er her lenger, eller at jeg ikke har forståelse for at det har vært en komplisert og vanskelig sak.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 14:56   #203
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg er ikke spesielt redd for bli kastet ut herfra samme hvor remjende uttalt uenig jeg kunne finne på å være med forumledelsen. Til info.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 14:58   #204
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Mitt siste spørsmål: hvor mange tror at jeg slipper unna med innlegg som dette, og i tilfelle hvor lenge, før jeg også blir kastet ut?

Jeg tipper du får være her så lenge du ikke bryter forumreglene gjentatte ganger.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 14:58   #205
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Som Drammeprinsen meget vel vet, er forumledelsen ikke enig i den versjonen av saken, og ser ikke noen hensikt i videre diskusjon av saksforhold som det uansett ikke er aktuelt å diskutere i plenum.

Toffskij, moderator

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 14:59   #206
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Likevel er det for meg helt usannsynlig at man tenker at folk ikke prater sammen, om andre, også på forum. At man diskuterer ulike personer, i og med det er vennskap og bekjentskaper på kryss og tvers her.
Og det kjenner jeg at jeg bare rister litt av meg, fordi det er ikke noe man kan kontrollere uansett. Og det må man bare ha i bakhodet når man skriver på forum.

Slik tenker jeg også.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:01   #207
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg tipper du får være her så lenge du ikke bryter forumreglene gjentatte ganger.

Jeg har enda ikke fått med meg hvilke forumregler den utestengte brøt.

bønna er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:03   #208
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Som Drammeprinsen meget vel vet, er forumledelsen ikke enig i den versjonen av saken, og ser ikke noen hensikt i videre diskusjon av saksforhold som det uansett ikke er aktuelt å diskutere i plenum.

Toffskij, moderator

Nei, det er mye bedre å feie tingene unner teppet og utestenge den som prøvde å si ifra.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:03   #209
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg har enda ikke fått med meg hvilke forumregler den utestengte brøt.

Det lurer den utestengte brukeren på også.

 
Gammel 12-11-12, 15:04   #210
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg har enda ikke fått med meg hvilke forumregler den utestengte brøt.

HP har lagt ut informasjon om dette her: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=143980

Adrienne - moderator

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:05   #211
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Og til det øverste; hvorfor ikke? Alle her på forumet kan slette sine innlegg når som helst. Er det en mulighet dere ønsker å ta bort, nå??

Det er bare i medlemsområdet brukere kan slette sine egne tråder. (Nærmere bestemt medlemssalongen, M2 og Markedsplassen, hvis jeg husker riktig i farten.) Sånn har det vært hele tiden.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 12-11-12 kl 15:12. Årsak: tråder, ikke innlegg
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:07   #212
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Som Drammeprinsen meget vel vet, er forumledelsen ikke enig i den versjonen av saken, og ser ikke noen hensikt i videre diskusjon av saksforhold som det uansett ikke er aktuelt å diskutere i plenum.

Toffskij, moderator


Jeg mener det går an å diskutere hvordan man skal sørge for at moderatorer ikke sprer fortrolig informasjon til uvedkommende uten at dette rammer en uskyldig tredjepart. Det er et helt enkelt policy-spørsmål som kan - og bør - diskuteres helt uten at man trenger å trekke inn navn i dette.

 
Gammel 12-11-12, 15:08   #213
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er bare i medlemsområdet brukere kan slette sine egne innlegg. (Nærmere bestemt medlemssalongen, M2 og Markedsplassen, hvis jeg husker riktig i farten.) Sånn har det vært hele tiden.

Man kan da slette overalt. Selv om man ikke kan slette selve innlegget på alle områder kan man gå inn og fjerne teksten i innleggene. Så det du sier er ikke riktig.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:09   #214
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Som privatbruker vil jeg for øvrig gjerne si at jeg synes manges slettepraksis er ganske plagsom og lite solidarisk. Jeg har mange ganger opplevd at folk har slettet hele tråder hvor jeg har lagt ned arbeid og entusiasme i å skrive gode svar som kunne være nyttige for flere – uten at det ser ut til at trådstarteren har hatt særlig gjennomtenkte grunner til å slette hele tråden. Sånt gjør at man får mindre lyst til å svare i medlemssalongen og M2.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:09   #215
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Det er da vitterlig en forskjell på å slette og å redigere, Propella.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:09   #216
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Man kan da slette overalt. Selv om man ikke kan slette selve innlegget på alle områder kan man gå inn og fjerne teksten i innleggene. Så det du sier er ikke riktig.

Man kan redigere teksten overalt, det stemmer, så man kan slette det man selv har skrevet. Men ikke slette tråder (som er resultatet dersom man sletter HI i en tråd), og dermed slette det andre har skrevet og eventuelt sitert fra en selv. Beklager hvis det var misvisende.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:10   #217
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Jeg mener det går an å diskutere hvordan man skal sørge for at moderatorer ikke sprer fortrolig informasjon til uvedkommende uten at dette rammer en uskyldig tredjepart. Det er et helt enkelt policy-spørsmål som kan - og bør - diskuteres helt uten at man trenger å trekke inn navn i dette.

Ikke når forumledelsen ikke aksepterer premisset ditt, Drammeprinsen.

Toffskij, moderator

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:10   #218
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er bare i medlemsområdet brukere kan slette sine egne innlegg. (Nærmere bestemt medlemssalongen, M2 og Markedsplassen, hvis jeg husker riktig i farten.) Sånn har det vært hele tiden.

Jeg slettet nettopp et eget innlegg i åpent forum - bare for å teste. Gikk helt fint, det.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:11   #219
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Innlegg, ja, tråder, nei.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:11   #220
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Den uskyldige tredjepart? Altså de det visstnok har blitt sladret om? Ja, jeg var visst en av de. Feel free, bruk meg som eksempel. Så kan jeg også uttale meg fritt om hva jeg mener om å bli forsøkt manipulert.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no