Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-12, 16:22   #61
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Fordi jeg setter spørsmål ved å dra frem forumets hendelser og kjipe stemning er grunnen til at man forlater. Er det så ille og man er en svært aktiv bruker så gjør heller en innsats for å gjøre det til et hyggeligere forum og være med å trekke i riktig retning.

Er man ikke intressert i det og uansett har bestemt seg å forlate så ikke lag noe stort nummer ut av det hvor man kontrer frem hvor kjipt det er å være her inne.

Det kan jo faktisk hende det er brukere som trives godt her inne

Mulig jeg ser annerledes på det fordi jeg er en fersking men jeg syns det er bedre å forlate på en roligere måte fremfor å i sin siste post kritisere miljøet her inne. Hva tjener brukeren på dette?

Ser du virkelig ikke poenget med at en bruker som sjuggerpløm, som har vært på forumet i 5 år og har over 18000 innlegg, sier et offentlig takk for seg? Det er hvor mange aktive brukere her på forumet? Skulle man sendt en PM til alle de man tror at kunne ha interesse av å vite at man ikke kommer tilbake?
Nei, jeg synes det er en ryddig måte å gjøre det på.

Og det er jo ingen som har sagt at ikke andre fortsatt kan trives godt her inne, bare at de selv ikke gjør det lenger. Sånn er det jo i livet. Ting endrer seg.

Takk for nå, sjugger, det kommer til å merkes at du ikke er her lenger!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 16:26   #62
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg syns også dette er dumt, men respekterer valget ditt.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 16:34   #63
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes det er helt ok å si takk for seg.
Men jeg synes det er håpløst barnslig å komme med sure stikk og snilling. Det blir i overlaget dramatisk, selv for en dramaqueen som meg selv: *Snøft-og-sutter-nå tramper-jeg-ut-fra-dette-grusomme-stedet-lissom*.

Jeg blir mistenksom ovenfor motivene bak slike farveltråder. Jeg mistenker at man har et ønske om å opprettholde en skepsis som for meg, og sikkert mange som ikke var involvert i den aktuelle konflikten, egentlig er fraværende. Man ønsker liksom å spre sin personlige misnøye og mistro for å få det til å smitte over på flere brukere. Men selvsagt bare med halvkvedede viser om hva som egentlig har skjedd og reservasjon mot å svare i aktuelle tråd.
Hvorfor det, lurer jeg på?
Er det ikke bra nok at man selv "vet"?

Ha det bra Sjugger!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 16:36   #64
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Ha det bra Sjugger, du vil bli savnet.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 16:39   #65
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Informasjon ligger jo her:

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=143980


Typisk meg å gå glipp av slike ting...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 16:41   #66
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Dumt at du slutter, fint at du velger å si ifra. Folk som sier i fra er bra folk for meg, slamring med dørene er befriende tydelig. Jeg forstår godt at du velger å si litt om grunnen til at du slutter også, selv om jeg slett ikke kjenner hele sannheten om forumledelsens konflikt med Smilefjes.
De som åpent har annonsert sin avskjed her inne nå i det siste, har alle vært særdeles vettuge og frittalende forumister og jeg vil virkelig savne dem her.

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 17:23   #67
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Dumt at du slutter, fint at du velger å si ifra. Folk som sier i fra er bra folk for meg, slamring med dørene er befriende tydelig. Jeg forstår godt at du velger å si litt om grunnen til at du slutter også, selv om jeg slett ikke kjenner hele sannheten om forumledelsens konflikt med Smilefjes.
De som åpent har annonsert sin avskjed her inne nå i det siste, har alle vært særdeles vettuge og frittalende forumister og jeg vil virkelig savne dem her.

Signerer fullt og helt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 17:28   #68
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

(Jeg regner med det vil gå fint, for i andre tråder, hvor andre har takket for seg, blir det jo poengtert at det er så mange fine folk igjen her, så det gjør ikke så veldig mye om folk forsvinner. Det står ikke ordrett slik, men slik oppfattes det) ;snill;

Når flere forlater forumet og mer eller mindre sier rett ut at det har blitt veldig kjipt her inne skjønner jeg godt at noen føler behovet for å poengtere at de synes det er en bra gjeng med folk igjen her inne.

Hade bra sjuggerpløm. Synes det er synd at du stikker.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 17:35   #69
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takk for meg

Ha det godt.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 18:23   #70
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.


(Jeg regner med det vil gå fint, for i andre tråder, hvor andre har takket for seg, blir det jo poengtert at det er så mange fine folk igjen her, så det gjør ikke så veldig mye om folk forsvinner. Det står ikke ordrett slik, men slik oppfattes det) ;snill;

Jeg syns det er dumt at du gir deg og greit at du gir beskjed.

Kommentaren jeg har signert virker smålig og snurt.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 18:34   #71
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes det er veldig synd, og jeg må være ærlig og si at jeg faktisk ikke forstår hvorfor folk avregistrerer seg - jeg klarer ikke å danne meg bildet av hva som er gjort og hva som har skjedd som gjør at folk ikke vil være her lenger.

Ikke jeg heller, ut fra det som er skrevet åpenlyst virker det jo ikke så ille, men det må jo være fryktelig mye verre enn det jeg vet, siden så mange har stukket nå. Jaja. Lykke til videre, Sjugger.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 18:41   #72
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Ser du virkelig ikke poenget med at en bruker som sjuggerpløm, som har vært på forumet i 5 år og har over 18000 innlegg, sier et offentlig takk for seg? Det er hvor mange aktive brukere her på forumet? Skulle man sendt en PM til alle de man tror at kunne ha interesse av å vite at man ikke kommer tilbake?
Nei, jeg synes det er en ryddig måte å gjøre det på.

Og det er jo ingen som har sagt at ikke andre fortsatt kan trives godt her inne, bare at de selv ikke gjør det lenger. Sånn er det jo i livet. Ting endrer seg.

Takk for nå, sjugger, det kommer til å merkes at du ikke er her lenger!

Så greit at jeg slapp å svare selv.

Eneste tilføyelsen min er at det er god gammeldags folkeskikk å takke for laget når man drar.

Maz er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 18:42   #73
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ikke jeg heller, ut fra det som er skrevet åpenlyst virker det jo ikke så ille, men det må jo være fryktelig mye verre enn det jeg vet, siden så mange har stukket nå. Jaja. Lykke til videre, Sjugger.

Det jo ikke være det, tenker jeg. Det kan jo være at noen overreagerer.

Og nok en gang: Jeg er sjokkert over at noen blir overrasket over at vi er på Internett. Hvis man sitter på ting av så privat karakter at man helst skal skrive under på kontrakt om taushetsplikt for å ta del i det. Ja, da er ikke Internett stedet for publikasjon. Lukket blogg eller ei.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 18:46   #74
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Det jo ikke være det, tenker jeg. Det kan jo være at noen overreagerer.

Og nok en gang: Jeg er sjokkert over at noen blir overrasket over at vi er på Internett. Hvis man sitter på ting av så privat karakter at man helst skal skrive under på kontrakt om taushetsplikt for å ta del i det. Ja, da er ikke Internett stedet for publikasjon. Lukket blogg eller ei.


Helt fair at profilerte brukere som slutter lager seg en farveltråd. Men den misstemningen som skal være på forumet ser jeg egentlig bare i disse trådene.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 18:52   #75
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Ha det bra Sjugger! Jeg har trivdes med å dele forum med deg!

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 18:56   #76
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takk for meg

Synes det er helt greit at brukere gir beskjed om at de forlater forumet.
Jeg blir vel mer frustert over de som må fortelle i plenum hvor mye de skjønner (og kanskje til og med er enige i) avgjørelsen.
Folk får gjøre som de føler er naturlig for dem altså, men jeg har jo ikke noe behov for å få vite hvem som støtter hvem i konflikter. (ikke ment surmaget, bare for å ha det på det rene!)

Lykke til videre, Sjugger.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 19:30   #77
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Takk for følget så lenge det varte!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:03   #78
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Ha det bra, sjugger! Måtte våre veier møtes igjen!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:34   #79
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.


Det jeg tenker er at en utestengelse på livstid for en bruker uten at brukeren får anledning til å slette det som er skrevet er noe som er dramatisk med tanke på hvordan dette forumet startet.

Nå høres det ut på deg som at denne brukeren ikke fikk anledning til å slette noe. Er det det du mener?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:34   #80
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det jeg tenker er at en utestengelse på livstid for en bruker uten at brukeren får anledning til å slette det som er skrevet er noe som er dramatisk med tanke på hvordan dette forumet startet.

Jeg har ikke fått med meg mye, men jeg har fått med meg at denne utestengelsen var noe brukeren visste var en mulighet i lang tid før det faktisk skjedde, og at vedkommende også slettet en haug med tråder/innlegg på forhånd.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no