Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-12, 21:43   #81
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg har latt være å delta i slike tråder fordi jeg ikke helt vet hva jeg mener om dem. Eller, det er noe som irriterer meg ved det, samtidig som jeg jo mener at det må være lov å si fra.

Det er vel noe med at det er hårfine balansegangen mellom å saklig takke for seg og å etterlate seg dårlig stemning. Jeg føler det på samme måte ifht konflikter på arbeidsplasser. Jeg gidder bare ikke ha fokus på den konflikten jeg ikke var en del av selv og tenker som så at om folk ikke trives, er det bedre om de søker seg videre. Jeg velger da, som Appelsin, å fokusere på alt det positive som er tilbake.

Kommer det enda en slik tråd angående denne konflikten, så skaper det bare dårlig stemning, syns jeg. Så derfor bruker jeg ikke noe energi på det.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:44   #82
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Ha det bra Sjugger.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:46   #83
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har fått høre at utestengelsen skjedde rimelig kjapt og at ikke alt som var ønsket slettet ble slettet + at utestengelsen er på livstid. Stemmer ikke dette?

Hvor har du lest dette da?

007 er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:48   #84
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Alle som gir seg her kan da vel ikke slette alt de har skrevet? Da blir jo en hel haug med tråder ødelagte og mangelfulle. Hvis man må slette alt man har skrevet gjennom alle årene man har vært her, så burde man kanskje tenke litt mer over hva man skriver.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:52   #85
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Problemet er vel heller at det ikke er mulig å snakke høyt i forumet om det som har skjedd. Da koker det under overflaten og enkelte får ingen ting med seg. Noen får noe med seg og noen vet eller tror de vet alt.

Hvem er det som hindrer deg å snakke om det som har skjedd??

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:53   #86
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Alle som gir seg her kan da vel ikke slette alt de har skrevet? Da blir jo en hel haug med tråder ødelagte og mangelfulle. Hvis man må slette alt man har skrevet gjennom alle årene man har vært her, så burde man kanskje tenke litt mer over hva man skriver.

Det samme tenker jeg. Jeg synes hele "slette-alle-spor-protesten" som SF med flere har drevet på forumet den siste tiden er ødeleggende og høyst unødvendig.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:55   #87
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har fått høre at utestengelsen skjedde rimelig kjapt og at ikke alt som var ønsket slettet ble slettet + at utestengelsen er på livstid. Stemmer ikke dette?

Veldig fint om det blir avklart altså.
Det er en del her av oss som har mange innlegg liggende og en del som har slettet mye den siste tiden nettopp fordi det er skapt en usikkerhet.

Hva mener du er fornuftig politikk av sletting av innlegg av brukere som slutter i et forum? Hvor ytterpunktene er å slette absolutt hvert eneste ord eller slette absolutt ingenting?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:56   #88
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes det er helt fair om folk vil slette alt de har skrevet. Ja, det ødelegger en god diskusjon i ettertid, men det er ganske underordnet hvis folk vil fjerne sporene etter seg på nett. (Eller gjøre et tappert forsøk, om ikke annet.)

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:57   #89
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det vet jeg ikke om jeg kan skrive her.

Det høres da fryktelig dramatisk ut.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 21:59   #90
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes det er helt fair om folk vil slette alt de har skrevet. Ja, det ødelegger en god diskusjon i ettertid, men det er ganske underordnet hvis folk vil fjerne sporene etter seg på nett. (Eller gjøre et tappert forsøk, om ikke annet.)

Jeg synes også det er helt fair om ledelsen sier at "Sorry, men vi sletter ikke alle spor etter deg når du forlater forumet. Det er ikke en service vi tilbyr." Nå snakker jeg på generelt grunnlag, siden jeg ikke kjenner historien i dette spesielle tilfellet.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:02   #91
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg syns det er urteit å slette alt det man har skrevet, skal man liksom viske ut sin eksistens? Da bør man nok tenke seg litt bedre om neste gang man skriver noe på nett i en sosial sammenheng, på samme måte som i en real-life-setting.

God tur videre, Sjuggerplum!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:07   #92
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg syns det er urteit å slette alt det man har skrevet, skal man liksom viske ut sin eksistens? Da bør man nok tenke seg litt bedre om neste gang man skriver noe på nett i en sosial sammenheng, på samme måte som i en real-life-setting.

God tur videre, Sjuggerplum!

Forskjellen er jo at det man sier høyt, blir glemt. Eller det kan i det minste ikke bevises. På internett er beviselig for ever and ever.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:07   #93
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Altså, jeg skjønner at man vil slette litt sensitive innlegg, men rubbel og bit liksom?

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:11   #94
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Altså, jeg skjønner at man vil slette litt sensitive innlegg, men rubbel og bit liksom?

Ja, det var det jeg mente.

Men det kan jo lagres nettsider og sånt, skermbilder også - så selv om man sletter så kan det eksistere en lokal kopi et sted, hvis man er ordentlig paranoid.
Grunn nok til å tenke seg om to ganger før man skriver.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:14   #95
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes brukere må få mulighet til å slette det som er skrevet av personlige ting.Det ødelegger sjeldent tråder. De fleste tråder er døde etter kort tid uansett.

Så du synes ikke at man automatisk skal slette absolutt alt?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:17   #96
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Sjugger: lykke til videre og det har vært fint å kjenne deg her.
Jeg skjønner godt at en bruker ønsker å gi beskjed til internettvennene sine at man velger å gå en annen vei. Det hadde vært både høflig og riktig IRL, og det samme gjelder her. Tenker jeg. At folk blir mistroiske av at andre er høflige klarer jeg faktisk ikke helt å forstå.

Hadde man vært like mistroisk hvis dette hadde skjedd ut av det blå for et halv år siden? Er det bare timingen som gjør at sjuggerpløm får hets?

Når det gjelder saken fnatten tar opp:
Jeg synes i det minste at man skal få anledning til å slette det man ønsker, før man blir kastet ut. I det minste personlige bilder kunne man uansett hatt anstendighet til å slette fra admin sin side når man sperrer en bruker ute og de ikke får anledning til å gjøre det selv.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:21   #97
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg synes i det minste at man skal få anledning til å slette det man ønsker, før man blir kastet ut. I det minste personlige bilder kunne man uansett slettet fra admin sin side når man sperrer en bruker ute.

Jammen, får man ikke lov til det? Om det stemmer, hvorfor får man ikke det? Klart noen kan kopiere uansett, men det er da ikke noe argument for hvorfor man eventuellt ikke får slette bilder engang?

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:25   #98
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg synes i det minste at man skal få anledning til å slette det man ønsker, før man blir kastet ut. I det minste personlige bilder kunne man uansett hatt anstendighet til å slette fra admin sin side når man sperrer en bruker ute og de ikke får anledning til å gjøre det selv.

Stemmer det ikke at brukeren slettet masse før hun med vitende og vilje gjorde de siste forumbruddene hun til slutt ble sperret ute for?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:31   #99
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Stemmer det ikke at brukeren slettet masse før hun med vitende og vilje gjorde de siste forumbruddene hun til slutt ble sperret ute for?

Jammen, hva så? Det er vel ikke en slags hevn/klask på lanken for dårlig oppførsel fra forumledelsens side at brukeren eventuellt ikke får slettet sine bilder? Jeg håper og tror faktisk heller ikke at vi har en slik forumledelse her.

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:31   #100
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Sjugger: lykke til videre og det har vært fint å kjenne deg her.
Jeg skjønner godt at en bruker ønsker å gi beskjed til internettvennene sine at man velger å gå en annen vei. Det hadde vært både høflig og riktig IRL, og det samme gjelder her. Tenker jeg. At folk blir mistroiske av at andre er høflige klarer jeg faktisk ikke helt å forstå.

Hadde man vært like mistroisk hvis dette hadde skjedd ut av det blå for et halv år siden? Er det bare timingen som gjør at sjuggerpløm får hets?

Hvis det var mitt innlegg du siktet til, så var det ikke det at hun lagde en farveltråd som gjorde meg mistenksom. Jeg synes det er helt OK med denne typen tråder,selv om jeg selv aldri hadde gjort det.

Jeg fatter bare ikke at man med denne typen tråder skal benytte anledningen til å komme med sure stikk og barnslig hinting, uten at man skal være villig til å diskutere eller backe opp hintinga si. Hinting kan man som kjent gjøre på rommet sitt. Og den eneste motivasjonen bak denne typen farvelltråder, etter mitt syn, er å skape enda litt mer drama. Og det gjør meg mistenksom.

I mine øyne hadde det vært langt mere ryddig å si "farvell, jeg slutter herved å henge på FP". De som kjenner personen godt, vet årsaken. De som ikke kjenner brukeren godt, og strengt tatt kanskje ikke bryr seg så hardt, kan registrere at en bruker takker for seg. Enkeltpenkelt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no