Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bergen: Hvor bo med barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-15, 18:54   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Jeg bor i vest, og bruker 20 minutter til jobb sentrumsnært om jeg kjører (jeg satser på å komme ned i 40-50 minutt med sykkel ). Vi har kjøpesenter, slakter, ok og fin skole og flotte barnehager (med åpningstid 7-17) inkl. en ny som åpner til høsten. Nære sjøen og sol fra tidlig til sent. Det tar 30-40 minutt å sykle til Kokstad, sikkert det samme å kjøre.

Jeg liker at jeg ikke trenger å forholde meg til tomsinger som går tom for bensin i Fløyfjellstunnelen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 02-05-15 kl 10:10.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 19:05   #22
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Så mange muligheter...
Jeg kommer etterhvert, når jeg ser hvordan "ting" er på jobb til å lufte det til sjefen og min "team kollega" for å høre om det er greitt jeg flytter og har "med meg jobben". Er ikke helt umulig..
Da blir det isåfall område Minde... Om ikke blir det å søke på jobber.. se hva som skjer der..
OM jeg flytter altså.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 20:36   #23
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Hvor tenker du å jobbe?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 21:21   #24
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hvor tenker du å jobbe?

Det er litt vanskelig å si noe om nå. Enten kan jeg jobbe i samme firma som nå bare at jeg får overføring til vestlandet... Og da hadde det passet å bodd i området Minde.
Om det ikke går.. og jeg går for flytting så må jeg jo søke rundt.. Jobber med innkjøp og det kan jo være i flere firmaer.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 20:45   #25
lalill
Ute av produksjon
 
lalill sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 647
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Minde skole er nyoppussa.

__________________
des 2007, april 09.
lalill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 21:55   #26
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Jeg slår et slag for Ytrebygda - nærmere bestemt Sandsli-Søreide området, men det er dyrene enn Åsane og Bergen Vest (men ikke Fana-dyrt). Ytre Fana (Krokeide/Fana-kirke området er ikke nødvendigvis dyrt, men barna blir fort avhengig av å kjøres). Skeie, Rådalen, Steinsviken er også fine områder, og passelig priset. Jeg kjenner ikke selv så mye til Sædalen og Nattland, men det blir nok mye bilkjøring på deg der.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 22:29   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Klosteret, Nordnes eller Sandviken hadde vært mitt valg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 22:36   #28
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Jeg stemmer også for Åsane.

Vi har det meste man trenger. Gode bussforbindelser til byn.
Mange flotte turområder, fine barnehager som det ikke er så vanskelig å få plass i, og fin skole der vi holder til hvertfall.

Vet ikke så mye om de andre bydelene. Bergen er en vakker by. Skjønner godt du vil tilbake.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 22:59   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Åsane er fint. Der har eg budd. Ville valgt ein stad med unger i gata, nærhet til skule for barna. Bergen er vel ein ganske enkel by å pendle i?

Eh, nei. Det KAN være det, men byen er langstrakt i mange retninger med mange tunneler og om jobb\hjem er feil plassert så kan det være helt groteskt vanskelig å komme seg frem og tilbake. Rushtrafikken i Bergen er sinnsvak enkelte steder og kollektivtilbudet høyst varierende.

Basert på erfaringer fra venner og kjente i Bergen, så kan man få det fantastisk bra der om man finner sin "landsby", der det stemmer med skole, reisevei til jobb og avstand til eventuell familie. Og man kan føle seg veldig, veldig, veldig på feil sted når det ikke stemmer.

Selvsagt sant over alt, men mitt helt subjektive inntrykk er at geografien gjør det mye mer fremtredende i Bergen enn andre steder.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 23:30   #30
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Jeg hadde ønsket å bo i nærheten av bybanen. Vet ikke helt hvor, men Minde er et fint område. Selv er jeg vokst opp på Laksevåg og vant med gåavstand til det meste. Nå bor jeg i Fana (på vei mot Os) og trives godt. bruker 30-40 min til jobb og det er innenfor synes jeg. Det er noe kø, men går greit. Jeg kunne aldri bosatt meg i Åsane, men ser jo at mange trives der.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 23:35   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Jeg er enig med Polyanna: Bergen er en møkkaby når det gjelder pendling. Å bo i Åsane og pendle til Sandsli kan bety flere timer i kø hver dag. Bergen nord er håpløs i rushtrafikken.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 23:41   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Er det ørliten sjans for jobb i Kokstad/Sandsli-området ville jeg holdt meg til Fana/Ytrebygda eller vestover. Til høsten åpner nye tunnelen fra vest, så da er det tunnel fra Liaflaten til Søreide (den nye tunnelen kobles på Knappetunnelen.)
Fordelen med Fana/Ytrebygda er jo Bybanen.

Selv ville jeg ikke bosatt meg i giftlokk-land, altså Danmarksplass og langs Fjøsangerveien.
(Jeg sykler fra Krambua til Haukeland og det må være absolutt null helsegevinst ...)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 00:05   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Jeg har bodd på Minde og pendlet til Fyllingsdalen, kollektivt. Det var helt håpløst i hvert fall.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 08:52   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

(Jeg sykler fra Krambua til Haukeland og det må være absolutt null helsegevinst ...)

Unnskyld at jeg ler, men det tror jeg du har helt rett i.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 10:59   #35
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Opprinnelig lagt inn av OlleVia, her.

Det er litt vanskelig å si noe om nå. Enten kan jeg jobbe i samme firma som nå bare at jeg får overføring til vestlandet... Og da hadde det passet å bodd i området Minde.
Om det ikke går.. og jeg går for flytting så må jeg jo søke rundt..

Pga. trafikkforholdene og politikere som strammer inn på mulighetene for bilkjøring samtidig som de ikke gjør noe med kollektivtrafikken (bortsett fra å skru opp prisene), gjør at også jeg anbefaler deg å få jobb avklart og lete etter bosted etterpå.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 10:59   #36
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Det har mye å si hvor du jobber. Å bo i Åsane hvis du skal jobbe på Sandsli er litt slitsomt. Men nå mister jo alle i oljebransjen jobben, så det problemet løser seg selv.

Sædalen har dårlig infrastruktur og veldig liten aldersfordeling i befolkningen, du blir bilavhengig og det blir for mange like folk på samme sted etter min smak.

Da vi flyttet tilbake til Bergen for noen år siden hadde vi følgende kriterier: Vi måtte se sjø, det måtte være forholdsvis kort vei til byen, det skulle være en god skole, god nabolagsvurdering, natur i nærheten. Vi ville helst kunne gå ut på vår egen plen eller platting. Jeg hadde en veldig klar ide, et bilde i hodet, av meg selv på trammen med en kaffekopp. Vi startet med å lete fra Årstad til Sandviken, men det var ingen trammer der vi hadde råd til. Vi utvidet sirkelen noe, og havnet i den bynære delen av Åsane. Her er det sjø, fjell, skog, plass, kjekke naboer, gamle, unge, middelaldrende og voksne i en salig blanding. Ikke mindre enn tre gater her i strøket var nominert til Bergens Beste Nabolag 2015.

Jeg hadde også tenkt at Åsane var uaktuelt, for i mitt hode var Åsane en myr med motorvei og kjøpesentre omkranset av kjipe kveldsdøde næringsområder og blokker. Men Åsane inkluderer Salhus og Eidsvåg, to perler med rik industrihistorie og masse fine hus, solrike Tertnes, Morvik og Vågeneset, mange veldig landlige områder. Det bygges mange nye boliger i Hordvik, ser jeg, men for min del hadde det vært for langt å pendle inn til byen.

Hvis du ikke vil krysse bydelsgrensen fra sentrum, så ville jeg virkelig saumfart boligmarkedet i strekningen Måseskjæret/Ytre Sandviken, Øyjorden, Helleneset, Hegreneset osv. Her har du solforhold og utsikt som er helt formidable. Bussforbindelsene er også veldig gode mot Åsane og sentrum med svært hyppige avganger.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 11:08   #37
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Jeg bor på Søreide, jobber på Minde. Det funker veldig fint! Reiser en del med jobben og er glad for å bo nærmt flyplassen. Mine kollegaer i Åsane klager over lang reisevei til og fra flyplass, i tillegg til at de ofte blir rammet av trafikktrøbbel i tunellene. Bergen er ikke noen ener når det gjelder infrastruktur eller kollektivtransport, så det kan være lurt å tenke hvilke områder som eraktuelle i forhold til jobb dersom det er mulig.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 11:08   #38
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Pga. trafikkforholdene og politikere som strammer inn på mulighetene for bilkjøring samtidig som de ikke gjør noe med kollektivtrafikken (bortsett fra å skru opp prisene), gjør at også jeg anbefaler deg å få jobb avklart og lete etter bosted etterpå.

Ja, helt enig. Først må du vite hvor du skal jobbe. Minimal pendling betyr i hvertfall enormt mye for meg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 18:48   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er enig med Polyanna: Bergen er en møkkaby når det gjelder pendling. .

Jeg tenkte at som outsider skulle jeg uttrykke meg litt mer diplomatisk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 10:38   #40
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bergen: Hvor bo med barn?

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg er oppvokst i blokk i Fyllingsdalen. Det var store grøntområder rundt oss husker jeg.

Det er fint i Fyllingsdalen.
Jeg har to kusiner som har vokst opp der, og endt opp med å kjøpe egne leiligheter i hhv samme blokka og naboblokka da de ble voksne og fikk egne familier. De trives der, det er visst et veldig fint miljø med godt samhold.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no