Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en frisør i Oslo

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-08, 23:28   #21
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Kjekk og hetro.

Backdraw'et er at han er opptatt og veeeeeeeeeldig ung.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 23:56   #22
teamor
Superduperaktiv
 
teamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 565
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Kjekk og hetro.

Backdraw'et er at han er opptatt og veeeeeeeeeldig ung.

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 00:05   #23
Oschi
Nykommer
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
Innlegg: 138
Oschi er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Briis i Grensen -byens beste!

__________________
Oschi fra Oschlo
Oschi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 08:57   #24
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: anbefal meg en frisør i oslo

Synes de på La Bionda i Hegdehaugsveien er flinke. Har brukt både Gudrun og Tommy der. Prisen hos de er 850 for vask,klipp og føn/styling. Synes de er de beste av de jeg har gått til i Oslo(både av de som har vært billigere og dyrere).

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 19:55   #25
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: anbefal meg en frisør i oslo

I "gamle dager" gikk jeg på Adam & Eva i Paleet, da var jeg kjempefornøyd.
Nå går jeg hos ei på Lambartseter, litt langt unna, men hun er kjempeflink.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 20:21   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: anbefal meg en frisør i oslo

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

I "gamle dager" gikk jeg på Adam & Eva i Paleet, da var jeg kjempefornøyd.
Nå går jeg hos ei på Lambartseter, litt langt unna, men hun er kjempeflink.

Jeg er litt interessert i et tips om navnet på hun på Lambertseter.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 20:30   #27
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: anbefal meg en frisør i oslo

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er litt interessert i et tips om navnet på hun på Lambertseter.

Mener den heter Arbins frisør, ligger ved siden av et parfymeri i Rasch vei.
Prikket deg navnet på frisøren.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 22:45   #28
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Er lenge siden jeg har klippet meg hos min favorittfrisør (dessverre...), men kan anbefale Christian Spro hos Billie Bangs Barber Shop and Beauty Bar, http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=17005

Ser på bildene fra "den gang" at klipp og farge er noe av det beste jeg har hatt!!

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 23:25   #29
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Leo hos AASTA
http://www.aasta.as/

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 18:44   #30
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

På Håret i Øvre Slottsgate (het Lemon før) Har vært kunde der i 10 år, kjempefornøyd! De siste årene er det avdelingsledern som er blitt "min" frisør. Hun er veldig flink, og håret mitt er fantastiskt kult og rocka!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 02:26   #31
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Opprinnelig lagt inn av stain, her.

jeg enbefaler (...)

Jeg håper virkelig teamor har fått klippet seg nå, siden tråden er fra 2009.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09

Sist redigert av Skilpadda : 30-06-12 kl 00:18. Årsak: reklame
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 20:47   #32
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Hår & Sånt øverst på Grünerløkka. Utrolig koselig sted, lite og rolig, samt flinke frisører.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 22:11   #33
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 23:03   #34
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Siden denne nå kom opp igjen, hva har endret seg siden 2009? Hvem er din favorittfrisør i Oslo sentrum nu til dags?

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 23:09   #35
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Benedikte Hansen, White Studio.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 23:21   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Min frisør har flyttet hjem til Sverige igjen, så nå må jeg finne en ny. Jeg kan ikke fordra det. Jeg klipper meg så sjelden at jeg ikke bryr meg så mye om prisen bare det blir bra.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 23:26   #37
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Det er det jeg liker med White. De er ikke så billige, men klipper så godt, så holder med 3-4 ganger i året selvom jeg har relativt kort hår.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 23:28   #38
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

White så utrolig lekkert ut. Får man time det neste halve året, eller må man bestille 17. mai-klippen nå?

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 11:34   #39
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en frisør i Oslo

Dugg.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 14:48   #40
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: anbefal meg en frisør i oslo

Jeg er fremdeles fornøyd med Park Avenue i Parkveien.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no