Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-07, 21:44   #61
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, det er ikke det at jeg er overrasket, men jeg synes ikke det er ok. Synes det går an å holde seg for god til å trekke fram hvor "flink" man selv er i sånne tråder; man kan vel bare la være å svare.

Neimen... hvor fikk du DET fra? Trekk inn tærne et par cm.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 21:52   #62
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.867
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg synes Toro-pakka smaker bedre enn den originale indiske retten, jeg da. Når det i tillegg går raskt å lage, er jeg godt fornøyd.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:07   #63
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.900
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Takket være denne tråden fikk jeg endelig kjøpt cummin igjen. Hvorfor er det alltid noen som prøver å selge meg karve når jeg skal ha spisscummin? De insisterer på at det er det samme, og det er det iallefall ikke.


Hæh?? Karve smaker jo drit. Spisskummen er dødsgodt og det krydderet jeg bruker aller mest av alt. Unntatt pepper.

Jeg kjøper spisskummen i alle slags helt vanlige butikker.


Sist redigert av Hyacinth : 29-01-07 kl 22:12.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:10   #64
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Morsom tråd! Farlig med halvfabrikat ja? Ja da kommer nok alle de som kjøpte millionvis med Toroprodukter ifjor til å holde seg ekstremt godt etter døden

Er det det som er bivirkningen som skal skremme oss alle fra å bruke slike geniale varer? Spiller liten rolle uansett. Jeg kommer ikke til å slutte med Toro pga alle som velger å lage alt fra bunnen. Hvorfor slutte med noe som funker så bra?

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:27   #65
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er forresten litt rart at det kan bli 3 sider diskusjon ut av et middagstips.

Neste gang noen kommer med et kaketips skal jeg styrte inn for å fortelle hvor skadelig det er med sukker

Du spiser vel ikke kake hver dag?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:29   #66
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.867
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er forresten litt rart at det kan bli 3 sider diskusjon ut av et middagstips.

Neste gang noen kommer med et kaketips skal jeg styrte inn for å fortelle hvor skadelig det er med sukker

Det kan du nok slippe - kakene er sukkerfrie og bakt med grovt mel.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:34   #67
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det kan du nok slippe - kakene er sukkerfrie og bakt med grovt mel.

Sånt kan, ifølge min far, ikke kalles kaker engang.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:37   #68
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er forresten litt rart at det kan bli 3 sider diskusjon ut av et middagstips.

Neste gang noen kommer med et kaketips skal jeg styrte inn for å fortelle hvor skadelig det er med sukker

Det er fordi å nevne at man liker noe fra Toro her på FP er nesten like ille som å banne i kirka eller å spise Nestlé-produkter det. Det kan det fort bli lange tråder av

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:39   #69
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Sånt kan, ifølge min far, ikke kalles kaker engang.

Faren din høres ut som en klok mann

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:40   #70
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.867
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Sånt kan, ifølge min far, ikke kalles kaker engang.

Mon tro om fedrene våre er av samme støpning? Pappa nekter å smake på gulrotkake fordi han mener det må være sunt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:43   #71
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Egetlig burde jeg ikke likt å være her inne.
Toro er ofte min gode venn, ikke boikotter jeg Nestle heller. Er sløv til å kjøpe økologsk mat (velger gjerne det billigste).
Og bryr jeg meg veldig hva andre mener om akkurat det..........
Næsj.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:45   #72
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Mon tro om fedrene våre er av samme støpning? Pappa nekter å smake på gulrotkake fordi han mener det må være sunt.

Gulrotkake mener pappa er kake. Men kun om den har ett tykt lag med glasur laget med masse melis, smør og smøreost.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 23:35   #73
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Her var det jammen mange lange tær.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 09:05   #74
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jøss!
Jeg må si jeg blir lattermild av denne tråden.
Skal vi seeeeee......
Jeg flyttet for meg selv da jeg var 15 år. :regner:
Joda, jeg har vært "kokk" i 25 år. Jeg lager mat, og er ganske god på det også.
At det skulle bli diskusjon av dette er jo bare morsomt.

Men eksemplet med kaketips og sukker var jo hysterisk morsomt, da.

Jeg skjønner at jeg fortsatt er LITT på NM her på FP.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 09:44   #75
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.887
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 12:36   #76
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 12:45   #77
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.779
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Herlig tråd!
Jeg er ikke en god kokk, noe som nok henger sammen med at jeg ikke er så veldig interessert.
I hverdagen hender det faktisk rett som det er at jeg kliner til med noe Toro-kjør, og det er vi ganske fornøyd med.
Ideelt sett skulle jeg gjerne laget maten fra bunnen for å vite hva som var i den, men hverken tid, evne eller interesse strekker langt nok til at det skjer hver dag.

Det gjør vi i helgene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 12:50   #78
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Uavhengig av hvor god kokk man er eller ikke er; alle som har oppholdt seg en stund på NM forstår vel at det er lite med Toro-oppskrifter på "Madam Mims oppskriftforum"?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 12:55   #79
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.560
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg gjorde faktisk lykke med Møllerens Skillingsboller på 1-2-3 på SM engang (som ble bragt videre til NM av Idefix). Gikk som en farsott!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:00   #80
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.779
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Uavhengig av hvor god kokk man er eller ikke er; alle som har oppholdt seg en stund på NM forstår vel at det er lite med Toro-oppskrifter på "Madam Mims oppskriftforum"?

Selvsagt. Det var derfor jeg følte et behov for å markere at det faktisk finnes brukere som spiser slik likevel! :sad, but true:

:sier det som det er:

Og selv om jeg er eplekjekk nå, så innrømmer jeg jo gjerne at jeg skulle ønske at jeg kunne laget litt mer fra bunnen.
Derfor leser jeg også MMs oppskrifter.
Tror det er mange av mitt slag her inne, egentlig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, toro


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no