Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-21, 21:45   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?

Vi skal sannsynligvis i konfirmasjon i Mai og lillesøster har vokst ut av festdrakten hun brukte i 2019. Er denne fin i virkeligheten og er det noen som vet hvordan den er i størrelse?

https://www.sparkjop.no/festdrakt-ti...?level_1=61712

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 22:12   #2
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.809
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?

Jeg har ikke erfaring med festdrakter fra sparkjøp selv, men jeg synes den så veldig fin ut.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 22:13   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?

Jeg synes de jeg har sett fra Sparkjøp er veldig fine.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 22:15   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.809
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?

Ja, jeg har en nabo som sprader rundt i festdrakt fra Sparkjøp selv hver 17.mai. Hun er skikkelig fin i den!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 22:18   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?

Jeg har ikke sett denne irl, men jeg synes den var pen og likte broderiene og fargene sammen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 22:20   #6
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?

Jeg har festdrakt fra Spar Kjøp selv, og føler meg veldig fin i den! Jeg syns de er fine!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 22:50   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?

Ja, Storesøster hadde en tilsvarende somden du viser ogden var skikkelig fin!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 08:32   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?

Takk for svar. Prisen på denne var fin og hun har en mørk blå cape som sannsynligvis vil passe til den. Så da tror jeg kanskje jeg satser på å bestille, får heller være ute i god tid slik at jeg kan sende tilbake dersom størrelsen blir feil. Det er såpass langt til nærmeste sparkjøp at jeg ikke orker å reise dit for å se på.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 08:55   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?

Den ser veldig pen ut!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 08:59   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Takk for svar. Prisen på denne var fin og hun har en mørk blå cape som sannsynligvis vil passe til den. Så da tror jeg kanskje jeg satser på å bestille, får heller være ute i god tid slik at jeg kan sende tilbake dersom størrelsen blir feil. Det er såpass langt til nærmeste sparkjøp at jeg ikke orker å reise dit for å se på.

Jeg har sett denne på både barn og voksne, og synes den er veldig fin. (Og jeg er nesten medlem av bunadspolitiet.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 12:19   #11
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?

Den er fin, vi har faktisk to hengende i skapet, min eldste brukte den ene året før hun fikk bunad til konfirmasjonen i fjor. Hun følte seg veldig fin i den.

Skal sikkert selge den i 36, så rop ut om du er interessert i den størrelsen!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 12:22   #12
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?

Ser veldig fin ut. Den er laget av vevd bomull, så den bør være matt i stoffet, så jeg syntes absolutt dette er noe man kan gå med på høytidsdager.
Jeg ser den også inneholder viscose, så det kan være lurt å vurdere et underskjørt av bomull slik at den ikke klistrer seg til bena hvis hun bruker strømpebukse under. Bunadsskjørt sitter veldig pent med underskjørt på (også er det deilig å kunne hive av seg bunaden ila dagen og bare sprade rundt i underskjørt og skjorte).

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 12:39   #13
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Den er fin, vi har faktisk to hengende i skapet, min eldste brukte den ene året før hun fikk bunad til konfirmasjonen i fjor. Hun følte seg veldig fin i den.

Skal sikkert selge den i 36, så rop ut om du er interessert i den størrelsen!

Tror det blir for stort dessverre. Vi sliter allerede med at mye av barnetøyet sitter løst på henne fordi hun har vokst mye i høyden samtidig som hun er tynn og uten former. Antar at voksenmodellen er laget med plass for litt pupper.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 12:42   #14
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Ser veldig fin ut. Den er laget av vevd bomull, så den bør være matt i stoffet, så jeg syntes absolutt dette er noe man kan gå med på høytidsdager.
Jeg ser den også inneholder viscose, så det kan være lurt å vurdere et underskjørt av bomull slik at den ikke klistrer seg til bena hvis hun bruker strømpebukse under. Bunadsskjørt sitter veldig pent med underskjørt på (også er det deilig å kunne hive av seg bunaden ila dagen og bare sprade rundt i underskjørt og skjorte).

Bare husk å TA PÅ stakken før gjestene kommer om man velger denne varianten for å ta de siste forberedelsene før konfirmasjonen...

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 13:57   #15
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.337
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?

Mamma har den, og jeg syns den er veldig fin. Lurer på om den kanskje er litt stor i størrelsen.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 17:49   #16
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?

Synes den er fin. Festdrakter som dette kan man fint kjøpe på Finn som regel, de er gjennomgående lite brukt. Hvis man er heldig og finner rett str og ønsket modell (Maxemilia sine er også veldig pop’e.). Kjøper man brukt kan man ofte selge den og gå ut i 0, om man tar vare på den.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no