Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sliter dere med å finne mat alle liker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-15, 22:57   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Og det tror du han gjør hvis jeg tvinger han?

Har du forsøkt? Jeg har to barn som ikke har spist fisk annet enn den de fikk servert i barnehagen (de fikk skikkelig middag hver dag fra Statoil sitt storkjøkken, nydelig mat). Vel, nå er de ikke barnehagebarn lenger, så det er en god stund siden de har spist den fisken. Men, begge to spiser nå salmalaks som den største selvfølge og liker det godt. Så det nytter å forsøke og tilby.

Det har hendt jeg har laget to middager, en til eldste og meg og noe annet til yngste som er ganske så kresen. Men, det blir folk av han også ser jeg, han tør å smake på mer og spiser bedre og mer variert. Normalt lager jeg kun en middag, jeg bestemmer, men det hender vi også har p-mat fordi jeg vet de liker det godt. I dag har vi hatt laks.

Middagen lages når jeg kommer hjem fra jobb enkelt og greit. Jeg diskuter ikke tidspunkt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no