Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du tatt restylane?
Ja, og fornøyd 0 0%
Ja, men ikke fornøyd 0 0%
Nei, men tenker på det 13 12,62%
Aldri!!! 90 87,38%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-12, 09:41   #41
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Nei, eneste jeg kan vurdere etterhvert er å korrigere øyelokk, dersom de blir plagsomme.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:46   #42
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jeg har laget en spinnåff.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:48   #43
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jeg kjenner flere småkorrigerte folk og man ser det, altså. Ikke på avstand, men på nært hold, definitivt!

Jeg er 38 og temmelig rynkefri. Jeg er rett og slett veldig heldig med hud og gener, tror jeg. Men tiden flyr og snart er jeg vel temmelig rynkete, jeg også. I fht å sette sprøyter, Restylane eller andre ting, ville jeg tenke om både en og ti ganger. Hva om man treffer en nerve og plutselig går man rundt og er lam i halve fjeset? Ja, visst er du rynkefri, men du ser ut som du har fått slag? Det er sexy.

Selv om dette egentlig handler om restylane, så var dette aldeles hysterisk:

Utover det er jeg også temmelig sikker på at Heidi Alexandra Olsen i bloggen "Life of Barbie" aldri skal få sette sprøyter på meg. Enda hun mener det er et stort steg for menenskeheten og at de som er mot det er bakstreverske og ikke det spøtt bedre enn tilhengere av slaveriet og motstandere av homofili.

Sitat:

Vi er faktisk så godt som i 2011, som vil si det 21. århundre, for de som ikke visste det. Da må det da være lov å gi vennen sin en sprøyte botox? Det skulle ikke forundre meg om dere fremdeles var imot homofili, og brukte negere som slaver. For ja, det er det som skjedde på 1800-tallet. Nå er det faktisk sånn at homofili er godtatt, negere er akkuratt som alle andre, og ja - mange tar botox.

Til å begynne med satt man bare på extensions hos frisør. Nå er det like mange som gjør det hjemme, selv - eller får en venn til å gjøre det. Man tar alt ett steg videre, og nå er det botox sin tur. Det følger jo med bruksanvisning, og som sagt har jeg faktisk sett flere videoer på youtube. Jeg er sikker på at resultatet blir bra, at jeg er en flink "kirurg", og at dere bare synes det er teit fordi dere faktisk ikke tør å bestille det selv, 1800-talls mennesker.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:50   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Sitat:

negere er akkuratt som alle andre

Sitat:

som sagt har jeg faktisk sett flere videoer på youtube

Is she for real??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:53   #45
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Mulig jeg hadde svart annerledes om jeg var full av rynker, men jeg må si at jeg har en usedvanlig høy terskel for å fikse på kroppen. Og det er nok av ting som med fordel kunne vært fikset på, men jeg syns nå at alder er ganske tilforlatelig og at de aller, aller fleste kan få til mye med riktig sminke, hår og klær som passer godt. Dessuten er det slik at når man blir kjent med noen så er det helt andre mekanismer enn utseende som bestemmer hvor vakker man oppfattes.


(I parantes bemerket har jeg for lengst innfunnet meg at jeg ikke er en sånn som alltid ser smashing, velstelt og fantastisk ut. ( Parantes i parantesen: Jeg er glad, grei og positivt innstilt til livet - det får holde. ) )

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:57   #46
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Altså, Jeg er helt for å la ting gå sin gang, og kunne aldri vurdert hverken leppeforstørrelse, rynkeoppfylling eller botox. Personlig kunne jeg vurdert å fylle opp noen skjemmende søkk jeg har i pannen etter at jeg hadde vannkopper for 5 år siden, og jeg er temmelig sikker på at ingen hadde sett på gata at jeg hadde rettet på arr i ansiktet, hvordan skulle de det?

Jeg syns det er tragisk at det blir så vanlig å korrigerere på utseendet sitt selv for unge mennesker, men jeg syns også det er litt rart at det ser ut som om mange tror at det kun finnes to utgaver ,enten 100% naturlig, eller orange med nebb. Man blir ikke sånn som bildet over her første gang man oppsøker en sånn klinikk, altså. Det er en prosess.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 10:07   #47
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

"Det må da være lov å gi vennen sin en sprøyte botox?"

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 10:13   #48
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Ikke på vilkår!

Og HV - vær så inderlig grei å fortelle meg at den bloggen du siterte fra bare er bull!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 10:59   #49
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Bloggen er for real.

Opprinnelig lagt inn av Life of Barbie

Jeg har laget verdens beste sang, og har planer om å melde meg på grand prix. Sangen er noe politisk, og handler muligens om at alle tiggere egentlig kan dra til h*lvete. Tror jeg hadde vunnet lett. Hadde vunnet eurovision også - noe som er på tide etter tre år med flaue nederlag for Norge sin del. Jeg er så klar for å vinne Eurovision 2013. Skulle gjerne skrevet teksten til sangen her og nå, men vil jo ikke a noen skal stjele den rett foran nesen min.

Hun er helt fabelaktig.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 11:21   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Personlig kunne jeg vurdert å fylle opp noen skjemmende søkk jeg har i pannen etter at jeg hadde vannkopper for 5 år siden, og jeg er temmelig sikker på at ingen hadde sett på gata at jeg hadde rettet på arr i ansiktet, hvordan skulle de det?

Men vil det funke da? Rynker og koppearr er jo ganske forskjellige. Rynker er jo fordi hunden er "for stor" og da hjelper det selvsagt å fylle i noe under. Et koppearr (hvertfall mine) er som hull i huden, stramme og ingenting ekstra å ta av.

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

men jeg syns også det er litt rart at det ser ut som om mange tror at det kun finnes to utgaver ,enten 100% naturlig, eller orange med nebb. Man blir ikke sånn som bildet over her første gang man oppsøker en sånn klinikk, altså. Det er en prosess.

Jeg tror det er ingen som tror det, men jeg tror at veldig mange av de som bare fikser bittelitt tror det er usynlig. Jeg legger ofte merke til det fordi det er noe litt sånn udefinerbart rart med folk. Ikke nebb, ikke bloated, men litt puffy.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 11:31   #51
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Ingen av alternativene passet for meg. Jeg har ikke tatt og vurderer det heller ikke. Foreløpig trengs det rett og slett ikke. Så får vi se hvor lenge dette manglende behovet forblir manglende.

Er det en ting jeg har lært, så er det at å moderere meg i saker hvor jeg tidligere har vært bastant mot. Ting forandrer seg med tiden, visst. Det er lett å være motstander når man er helt rynkefri.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 11:46   #52
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Sitat:

Jeg tipset om is med bare én kalori. Vel, her er is UTEN kalorier:
Ingridienser:
* Vann
* Te
*Suketter
Også fryser man det. GENIALT!

Genialt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 12:04   #53
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men vil det funke da? Rynker og koppearr er jo ganske forskjellige. Rynker er jo fordi hunden er "for stor" og da hjelper det selvsagt å fylle i noe under. Et koppearr (hvertfall mine) er som hull i huden, stramme og ingenting ekstra å ta av.

Jeg tror det er ingen som tror det, men jeg tror at veldig mange av de som bare fikser bittelitt tror det er usynlig. Jeg legger ofte merke til det fordi det er noe litt sånn udefinerbart rart med folk. Ikke nebb, ikke bloated, men litt puffy.

De fleste som tilbyr restylane sier det egner seg godt til å fylle ut vannkopparr. Det er jo bare en bitteliten mengde som sprøytes inn. Jeg ser ikke hvorfor det ikke skulle funke. Huden er jo elastisk.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs

Sist redigert av Mrs. Longbottom : 05-06-12 kl 12:33.
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 12:21   #54
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Har ikke prøvd, men det er ikke umulig at jeg kommer til å prøve med årene. :shallow:

Øyelokkene kommer nok garantert til å havne under kniven. Det er en familiesvakhet, og jeg kommer til å vente til NAV betaler det. Sånn som mamma og brodern har gjort.
Det kjennes ut som om det ikke er så lenge til jeg må begynne å tenke på det høyre øyet i hvertfall.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no