Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-12, 20:17   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Jeg har etter mange års prøving og feiling funnet akkurat riktig fuktighetskrem - Dermalogica skin smoothing creme. Huden min elsker den. Så gikk jeg hen og fikk meg en app som heter Forbrukerrådets Hormonsjekk. Dette er en app som har vært omtalt her tidligere, man kan scanne produktet (strekkoden) og så får man informasjon om hvor mange hormonforstyrrende stoffer som eventuelt finnes i produktet. Vel. Min elskede fuktighetskrem kom ut som en absolutt versting! 5 hormonforstyrrende stoffer. Så, hvor mye bør jeg bry meg egentlig? Hvor farlig er dette? Er det eventuelt noen der ute som har en god fuktighetskrem som er ca. som denne, i hvert fall innenfor samme ballpark?

Hjæææælp.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:20   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Hvorfor leste jeg nå denne tråden. Jeg har brukt den i flere år og har aldri hatt en bedre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:39   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Jeg har brukt den fast siden 2002. Jeg kan ikke bytte. No way. Scanner mistake.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:40   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Ikke alle apper er verdt å laste ned...... Kremen er kjempegod!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:49   #5
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Ja, sant det er kjipt?! Drittapp.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:57   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg har brukt den fast siden 2002. Jeg kan ikke bytte. No way. Scanner mistake.

Ah. Selvsagt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 22:05   #7
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.838
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Å søren, hvorfor rotet jeg meg inn i denne tråden?

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 15:28   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Scanner mistake.

Jeg vil også tro det! Jeg bruker en annen krem i det samme merket, men antar at min krem er skodd over noenlunde samme lest som øvrige Dermalogica-produkter, og er strålende fornøyd med fukten den tilfører den tørre varmepumpevinterhuden min.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 15:54   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Åh, nå måtte jeg scanne mine også. Coconut body butter er safe! Shea body butter er det ikke. Origins var også safe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 15:55   #10
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Jeg bruker skin smoothing creme, og har ingen planer om å bytte

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 16:16   #11
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Jeg finner ikke den appen til android. Jeg har også brukt den kremen før men driver nå og tester REN sine produkter og det hadde vært interessant og scannet de.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 16:58   #12
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Følger med her inne for skulle hatt meg en ny krem.

Har hørt møye positivt om Ren.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 17:53   #13
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Nå har jeg tatt hormonsjekk på hjemmesiden til forbrukerrådet og alle REN sine produkter kommer bra ut. Da skal jeg teste flere av dem.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 18:03   #14
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Nå har jeg tatt hormonsjekk på hjemmesiden til forbrukerrådet og alle REN sine produkter kommer bra ut. Da skal jeg teste flere av dem.

Så bra! Da er jo det essensielle spørsmålet om fuktighetskremen deres faktisk er god. Til huden, fortrinnsvis.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 20:05   #15
Bromle
Aktiv
 
Bromle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 150
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Jeg bruker den intensiv kremen til Dermalogica. Så da kan jeg vel regne med at den er like galen..

__________________
2003 2006 2010
Bromle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 21:20   #16
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Så bra! Da er jo det essensielle spørsmålet om fuktighetskremen deres faktisk er god. Til huden, fortrinnsvis.

Jeg har nettopp begynt med nattkrem og et omega3-serum, men kan ikke si så mye enda. Rensekrem, særlig den jojoba med lett peelingeffekt, er utrolig god.
Dette ble avsporing. Jeg hadde sluttet å bruke dermalogica før denne tråden kom opp. Også synes jeg forbrukerrådet kan lage app til android også.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 21:22   #17
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Jeg har tørr hud, og ingen av kremene fra REN har vært nok for den kresne huden min. Dermalogica Intensive Moisture Balance er en av få kremer som faktisk fungerer i noen grad.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 15:48   #18
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Jeg har brukt Skin Smoothing Cream siden 2003 og har ingen planer om å bytte nei! Den er perfekt for huden min.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 21:30   #19
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Nå har jeg tatt hormonsjekk på hjemmesiden til forbrukerrådet og alle REN sine produkter kommer bra ut. Da skal jeg teste flere av dem.

Drar opp igjen denne tråden ( ). Primrose, har du funnet noen krem i REN-serien som kan sammenlignes med Dermalogica Skin Smoothing Creme? Jeg kunne tenke meg å bytte, hvis jeg fant en som er like god.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 21:38   #20
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica skin smoothing creme. Noen her som bruker den?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Drar opp igjen denne tråden ( ). Primrose, har du funnet noen krem i REN-serien som kan sammenlignes med Dermalogica Skin Smoothing Creme? Jeg kunne tenke meg å bytte, hvis jeg fant en som er like god.

Nei. Først likte jeg REN-kremene, men etter en stund ble huden min veldig tørr så nå har jeg gått tilbake til Skin Smoothing Creme og en annen fra Dermalogica med solfaktor. Hormoner-schmormoner, det må visst til. Jeg har veldig tørr hud da, så kanskje noen andre har bedre erfaringer med REN-kremer?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no