Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårfrie smoothe ben?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-12, 22:21   #21
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Jeg tror vi må prøve faktisk.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 22:22   #22
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Hmm, vurderer å kjøpe epilator og tror nok jeg skal takle smerten. Men er detnoen andre bakdeler med det? Nupper? Jeg får masse røde nupper av å vokse og derfor ender jeg opp med høvelen (anbefaler Intuition forresten, men kjøper ikke de svindyre på postordre her, men på ebay). Får dere røde nupper av epilator?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 22:33   #23
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Det blir lite nupper av epilator, men det kan bli inngrodde hår.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 22:37   #24
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Jeg barberer en gang i blant. Voksing kan jeg bare drømme om for så mye hår får jeg aldri. Man kan vel kalle det et luksusproblem, kanskje.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 22:58   #25
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Kanskje jeg også må vurdere en sånn derre epilator...

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:01   #26
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Jeg har fått finere føtter etter at jeg sluttet å epilere og begynte med barbering istedet. Jeg fikk masse inngrodde hår og sår/nupper. Jeg holdt på i flere år før jeg ga meg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:07   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Epilator, her også. Som de andre sier, så slutter det å gjøre vondt etter de første rundene. Jeg må gjøre de ukentlig for at effekten skal holde. Også tar jeg en og annen runde med pinsett, hvis jeg skal noe viktig og bare er på dag fire eller fem og det er for kort for epilerng, men for langt for å være aldeles perfekt.

Jeg epilerer bikinilinjen, men holdt på å dø da jeg forsøkte Adrienne-varianten under armene. : bare halvtøff:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:08   #28
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg har fått finere føtter etter at jeg sluttet å epilere og begynte med barbering istedet. Jeg fikk masse inngrodde hår og sår/nupper. Jeg holdt på i flere år før jeg ga meg.

Epilering av føttene? Er du en hobbit?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:09   #29
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Epilering av føttene? Er du en hobbit?

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:12   #30
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Jeg føler at dette med hår på beina er et såpass stort problem for meg at jeg er villig til å prøve "hva som helst", og kom nettopp på noe jeg så i Elkjøp-avisa her om dagen.

http://www.elkjop.no/product/hjem-og...go-harfjerning

Koster litt penger da, men ikke mer enn en håndfull voksinger i salong.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:16   #31
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Mja... Jeg har faktisk vurdert å fjerne hår med laser selv, men da hos en hudlege. Sånn hjemmegreier er jeg skeptisk til må jeg si. Men jeg kan ikke prøve laser enda, man får ikke lov når man driver med barneprosjekter, eller er gravid.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:20   #32
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Den lasergreia ser livsfarlig ut!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:29   #33
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Man shaver leggene i mai, og det holder da vel mer enn nok frem til julebordssesongen starter omtrent?

:relativt hårløse legger:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:34   #34
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Man shaver leggene i mai, og det holder da vel mer enn nok frem til julebordssesongen starter omtrent?

:relativt hårløse legger:

HMF! Avataren din passer i alle fall jævlig bra, din heldiggris!

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 00:16   #35
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Jeg har nettopp epilert høyre legg og vokset den venstre. Det tok veldig lang tid...

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 00:33   #36
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Epileringen? Synes du det var verdt det?
Kan jo hende at det tar kortere tid, hvis man faktisk er flink å gjør det hver eneste uke?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 00:48   #37
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Epileringen? Synes du det var verdt det?
Kan jo hende at det tar kortere tid, hvis man faktisk er flink å gjør det hver eneste uke?

Jeg bruker ikke veldig mye mer tid på epilering enn på barbering, når jeg først har kommet inn i rutinen. Jeg har en god epilator da. Jeg tror det tar lengre tid med dårligere modeller.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 00:49   #38
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Hvilken type har du da, Teofelia?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 00:56   #39
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Hvilken type har du da, Teofelia?

Jeg har en tidligere modell av denne.
http://www.elkjop.no/product/hjem-og...-expressive-pr

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 07:46   #40
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårfrie smoothe ben?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Epilering av føttene? Er du en hobbit?

Var vel litt soveklar når jeg skrev dette.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no