Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Newbie jåle

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-12, 09:35   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Newbie jåle

Jeg prøver å bli litt mer jålete igjen. Jeg ramlet av en gang i 2001 da jeg sluttet å jobbe i klesbutikk og startet på sykehjem. Da forsvant både falske negler, neglelakk, smykker og stæsj.
Nå vil jeg prøve å finne igjen jåla.

Men hvor finner jeg jåleting? Hva bruker jåler nå til dags?

Sånn som litt store smykker? Bruker man det sammen med skjerf?

Det er også meget tomt i alle skuffer og skap når det gjelder jåleting, så jeg trenger nytt, men det bør ikke koste skjorta. Noe kan jeg nok lage selv også, med ustyr jeg har liggende..

Jeg trenger jålehjelp!

(Har fått kjøpt meg litt nye klær i det siste, mye i type sånn stil:





__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 11:31   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Newbie jåle

*følger med*

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 12:06   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Newbie jåle

Skjerf, store vesker, sko bruker jeg for å pynte meg opp, og jeg ser at dethjelper på jålefaktoren.
Jeg jobber i barnehage, og tøyet mitt må tåle en støyt og må kunne vaskes.
Men jeg velger ofte hvitt(ofte lin) fordi jeg trives med det selv om jeg blir direkte møkkete i løpet av en dag. Det er på jobben jeg tilbringer flest timer og det er ikke så mange "pyntebegivenheter" så det er ikke noe vits å "spare" det tøyet jeg liker best.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 12:12   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Newbie jåle

Jeg har det siste året blitt bitt av skjerf-basillen. En super mote for jeg er så frossen og synes det har vært deilig å ha skjerf i halsen i vinter/vår.
Nå har jeg måttet kaste skjerf men føler meg fin med en innsvingt skjorte som er litt åpen etpar knapper ned foran og med en hvit topp inni, en trang olabukse eller en vid linbukse, litt store dingleøredobber og etpar fargeglade sommersko med åpen tupp.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 13:43   #5
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Newbie jåle

Nå har jeg faktisk hentet meg et par av øredobbene jeg lagde tidligere i år, og puttet i ørene. Slike blomster vettu.

Storebror ser bare rart på meg.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 13:46   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Newbie jåle

Smykker, neglelakk, lett sminke, velpleid hår. Kommer langt da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 13:51   #7
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Newbie jåle

Men hva slags smykker? Hva slags skjerf? Hva slags negellakk?

Jeg trenger teskje...

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 13:55   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Newbie jåle

Smykker tenker jeg må være smykker du liker. Jeg liker diamanter og rubiner. Så jeg har sorte diamanter i ørene, to diamantringer på fingrene og en rubin i et halssmykke. Høres fryktelig overdådig ut her, men det er ikke store greiene altså, men JEG liker de, for alle betyr noe for meg. Og jeg føler meg fin med det.

Også har jeg en klokke med diamanter som pynter litt opp.

Jeg liker BeckSøndergaard sine skjerf, selv om de sikkert er på vei ut eller hva_har_du. Det blåser jeg i. Jeg fikk et i gave av min tante som driver supertrendy skobutikk (med stæsj og litt klær), og der selges de fremdeles, så det er vel ikke helt avleggs.

Angående neglelakk er det vel Essie som er i vinden om dagen tror jeg? Jeg liker knalle farger nå om sommeren, turkis, blå, grønn, aprikos.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no