Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-12, 19:34   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Ja?
Resultat?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 09:59   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Har ikke prøvd, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller...

Slik jeg har forstått så er dette utviklet videre fra et medisinsk preperat, der en vanlig bivirkning er at vippene vokser mye. Husker ikke hvilken sykdom det var, var det parkinsons mon tro?
Min hudpleier forhandler det ikke, men har sagt at akkurat dette virker. (hun er ærlig, og har fortalt om mye rart som reklamerers for som ikke virker ...)

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 11:03   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Jeg har flere venninner som har prøvd, og så vidt jeg vet funker det.

  Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 11:25   #4
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Aldri hørt om, en gang - hva er det? Noe man smører på?

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 14:04   #5
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Har ikke prøvd, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller...

Slik jeg har forstått så er dette utviklet videre fra et medisinsk preperat, der en vanlig bivirkning er at vippene vokser mye. Husker ikke hvilken sykdom det var, var det parkinsons mon tro?
Min hudpleier forhandler det ikke, men har sagt at akkurat dette virker. (hun er ærlig, og har fortalt om mye rart som reklamerers for som ikke virker ...)

Grønn stær.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 14:21   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Hva heter det, og hvordan påføres det?
Vet man om noen bivirkninger?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 14:54   #7
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vet man om noen bivirkninger?

Bivirkningen er lange vipper
Kunne ikke dy meg...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 15:13   #8
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.446
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Jeg prövde og fikk for förste gang i mitt liv en allergisk reaksjon paa et produkt. Opphovnede öyne og rödblaa farge rundt öynene etter en natts bruk, saa ut som om jeg hadde faatt meg en skikkelig smell. Jeg droppet m.a.o. produktet för jeg fikk sett om vippene ble lengre. Fikk pengene igjen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 15:23   #9
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Hva heter det?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 15:38   #10
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Jeg har hørt at de mest effektive variantene kan føre til at øyenfargen kan bli misfarget permanent, så jeg holder meg unna. Better safe than sorry.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 15:54   #11
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Jeg er generelt over-skeptisk til sånne vidunderpreparater. Øyevippelengden er genetisk og jeg kan ikke begripe at et slikt serum skulle ha noen som helst effekt.
Bruk pengene på en fin mascara i stedet.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 16:04   #12
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Liten avsporing, men dog; jeg brukte løsvipper (punktvipper) på fredag for første gang. Var enkelt penkelt og ble veldig bra. Anbefales!

De henger faktisk enda der...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 16:08   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Ja, det funker, jeg har sett ganske ekstreme resultater hos venninner. Det var også en som ikke tålte det og fikk en himla allergisk reaksjon som tok flere uker før klarnet opp.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 16:59   #14
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, det funker, jeg har sett ganske ekstreme resultater hos venninner. Det var også en som ikke tålte det og fikk en himla allergisk reaksjon som tok flere uker før klarnet opp.

Ikke gjør det måneden før en viktig event med andre ord.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 17:42   #15
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Ja, det funker. Neu Lash er den jeg har vært borti. Må bestilles fra en svensk nettside.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 17:48   #16
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Liten avsporing, men dog; jeg brukte løsvipper (punktvipper) på fredag for første gang. Var enkelt penkelt og ble veldig bra. Anbefales!

De henger faktisk enda der...

Hvilke bruker du? Det er ikke sånn at man river av de ekte i samme slengen?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 17:49   #17
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ja, det funker. Neu Lash er den jeg har vært borti. Må bestilles fra en svensk nettside.

Hvor raskt virker sånt? Og dersom man angrer seg, går de tilbake til normalen?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 17:52   #18
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hvor raskt virker sånt? Og dersom man angrer seg, går de tilbake til normalen?

Det tar ca 30 dager før man virkelig ser forandring. Stopper du å bruke det, så går det tilbake, ja.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 17:54   #19
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Aldri hørt om det, men høres jo fantastisk ut.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 17:56   #20
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har prøvd slikt serum som gjør vippene laaaange?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hvilke bruker du? Det er ikke sånn at man river av de ekte i samme slengen?

Jeg brukte "I ENVY-Kiss, Classic Combo black" Stor pakke med mange vipper i litt ulik lengde. Koster 60-70 kr på Cubus
Nei, merkelig nok virker det skånsomt mot egne vipper. Jeg er sensitiv rundt øyepartiet, men har ikke merket irritasjon heller.
Var utrolig lettvint og veldig pent

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no