Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du tatt restylane?
Ja, og fornøyd 0 0%
Ja, men ikke fornøyd 0 0%
Nei, men tenker på det 13 12,62%
Aldri!!! 90 87,38%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-12, 17:54   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Er det noe som mange tar, men ikke snakker om? Ser stadig reklame, så det må jo være marked.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 17:59   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox)- har du prøvd, eller vil?

Ho-ho, nei - og nei.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 18:03   #3
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Restylane (ikke botox)- har du prøvd, eller vil?

Skulle gjerne vært rynkefri, men ikke såååå gjerne.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 18:08   #4
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Restylane (ikke botox)- har du prøvd, eller vil?

Neida, sliter ikke med skrukker.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 18:12   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane (ikke botox)- har du prøvd, eller vil?

Foreløpig har jeg ikke tenkt på det, men mulig det endrer seg om 15-20 år.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 18:20   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Haha, nei!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 18:22   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jeg vurderer det, men ikke pga rynker. Derimot har jeg en del arr etter vannkopper jeg gjerne skulle prøvd å gjøre litt mindre synlig.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 18:26   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Har ikke prøvd.
Jeg har en venninne som jobber på en klinikk, og hun gransker meg hver gang vi treffes for å se om det er noe som bør bort/fylles i. Jeg har vurdert restilane, men etter å ha sett noen uheldige utgaver av Dolly Duck look alike, så har jeg lagt det på is.

Men jeg kommer nok til å operere øyenlokkene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 19:00   #9
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Nope. Jeg synes det skal veldig lite til før det ser ut som man har nebb, så da kan man jo like gjerne la være.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 19:09   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Nei, det skal jeg ikke heller. Jeg er mange og førti, så det skyldes ikke at jeg ikke er i målgruppen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 19:26   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Nei, det er ikke aktuelt i det hele tatt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 19:31   #12
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

No way, håsei!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 19:47   #13
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Nei takk. Jeg liker de rynkene jeg har, og vil gjerne beholde dem.

Og så er jeg kanskje pittelitt redd for alt som har med nåler og kniver og slikt å gjøre, og da også Restylanesprøyter, så jeg holder meg langt unna slikt så lenge det ikke er helsemessig nødvendig.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 19:59   #14
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Nope. Jeg synes det skal veldig lite til før det ser ut som man har nebb, så da kan man jo like gjerne la være.

Men lepper er jo bare et område?
Men det er jeg utrolig enig i. Det kan bli veldig feil.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 20:21   #15
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Men lepper er jo bare et område?
Men det er jeg utrolig enig i. Det kan bli veldig feil.

Jeg kan presisere: Jeg føler generelt ikke for å sprøyte verken kunstig fyll eller nervegift, eller noe annet for den del, inn i kroppen min sånn for moro skyld. Den er god nok som den er.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 20:38   #16
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Aldri! :ganske rynkefri: Men jeg håper og tror jeg vil svare det samme om ti år.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 20:46   #17
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Aldri.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 21:10   #18
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jeg svarte aldri og håper jeg tenker det samme om 20 år.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 21:17   #19
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jeg trenger det ikke (tror jeg i mitt hode), men er absolutt ikke fremmed for tanken. Botox derimot ville jeg aldri rørt. Men en filler som brytes ned og ikke er giftig, kan jeg ikke se hvorfor ikke. Hvis det er bare gjort som små korreksjoner.
Ingen Jan T, eller svenske hollywoodfruer, men små korreksjoner som bare gjør at du ser våknere eller friskere ut.

Så jeg lurer på hvorfor det er så ille. Innen jeg er 50 har jeg nok trikset litt.

Ja, jeg ser den at man er god nok som man er etc. Men jeg bare tror at hvis jeg en gang får lyst, at sperren min ikke er der. Eller ihvertfall ikke så stor.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 21:43   #20
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no