Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du tatt restylane?
Ja, og fornøyd 0 0%
Ja, men ikke fornøyd 0 0%
Nei, men tenker på det 13 12,62%
Aldri!!! 90 87,38%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-12, 21:57   #21
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jeg har ikke hørt om dette en gang, så nei aldri.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:00   #22
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Nei. Nei, nei og nei. Hvis jeg noen gang skulle vurdert å gjøre noe som helst i ansiktet, ville det ha vært øyelokkene mine. Hvis jeg blir som mammas side av familien og fortsetter i samme tralten som jeg har begynt, så blir de kjempetunge.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:36   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jeg tror man blir blind for hvor unaturlig det faktisk ser ut. Selv om det bare er litt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:41   #24
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

No way. Jeg er ikke rynkefri, og det skal jeg ikke være i min alder heller.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:43   #25
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror man blir blind for hvor unaturlig det faktisk ser ut. Selv om det bare er litt.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:47   #26
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jeg kan sikkert finne på å prøve. Tror det er de som overdriver en ser det på. De andre hører man ikke om, og ikke sier de noe selv heller.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 23:23   #27
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror man blir blind for hvor unaturlig det faktisk ser ut. Selv om det bare er litt.

neh, jeg tror du ser massevis av småkorrigerte folk hele tiden uten å tenke over det. Jeg tror derimot at det er fort gjort å gå et trinn til på trappa når du først har gått ett, og så begynner det å se unaturlig ut på et tidspunkt.
Og så kommer detlitt an på hva man gjør. Forstørrede lepper ser sjelden naturlig ut uansett, men å fylle ut innsunkne partier eller sånt kan bli veldig naturlig og pent.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 23:25   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

neh, jeg tror du ser massevis av småkorrigerte folk hele tiden uten å tenke over det.

Deg om det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 00:29   #29
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Vel, siden jeg har en venninne som jobber med det og har tilbudt meg å være modell, så skal jeg ikke legge skjul på at jeg har tenkt på det. Men heldigvis så sa hun også at hun mente jeg ikke trengte det, så dermed har jeg ikke gjort noe med det.

Jeg tror også at det er lett å slutte dersom man først starter med restylane og butox osv, så jeg er av den oppfatning av at det beste er å ikke begynne med det. Det er avhengighetsskapende.

Foreløpig klarer jeg meg veldig greit med kremer med diverse godsaker.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 06:39   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Det er nok ikke aktuelt her, og jeg håper jeg mener det samme om 20 år. Min familie blir kjemprynkete, så jeg er spent på hva jeg tenker om saken senere.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 07:29   #31
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Pluss førti. Dette er heilt uaktuelt. Eg er opptatt av korleis eg ser ut eg også, men eg vil sjå ut som ein som er over 40. Brukar pengar på kle, hår og sminke, men ønsker ikkje å sjå yngre ut. Det er umulig å spå framtida, men eg er rimelig trygg på at eg som 50-åring ønsker å sjå 50 ut.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 07:55   #32
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Akkurat i dag kunne jeg vel ha sagt ja, for da jeg så meg i speilen og så at de grå som jeg prøver å skjule, tyter frem i skillen, kort tid etter forrige farging.. sukk.
Men nei. På den andre siden så er jeg mer redd for sprøyter enn jeg er å føde så...
Skrekken er vel å se ut som Dronning Sonja.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 08:24   #33
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Skrekken er vel å se ut som Dronning Sonja.

Er ikke hun naturlig, da? Det er vel svenskedronningen som har endt opp med å se ut som The Joker? :sladrekjerring:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 08:53   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Etter å ha vært på byen i helgen og opplevd x antall ganger at menn som hadde sett meg bakfra (jeg ser ung og snasen ut bakfra, med langt, krøllete hår og snerten rumpe ) komme rundt, tydelig for å begynne en prat, for så å se at jeg er langt eldre enn de trodde og så snu videre, så begynner jeg å lure.

Men jeg vil ikke ha mye utbytte av fillers, tror jeg. Ikke uten at det ville sett veldig unaturlig ut. Jeg er mer sæggete enn rynkete.

Kanskje scupltra vil være mer noe for meg, sånn sett.

Og det kan godt hende øyelokkene går under kniven en gang.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:05   #35
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jeg er egentlig litt overrasket over dere som sier at dere faktisk har vurdert å legge dere under kniven en gang, jeg. Jeg er litt for å la naturen gå sin gang, kjenner jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:08   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Man ser jo ikke yngre ut, bare litt oppblåst ut.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:23   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

ehh, ja mente Silvia.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:29   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Man ser jo ikke yngre ut, bare litt oppblåst ut.

Jeg tror det komme an på typen rynker. Om man har klart definerte "strek-rynker", så tror jeg det virker ganske fint. Med "sægging" eller dype furer, så tror jeg man får mer av den oppblåste effekten.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:38   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Jeg er i målgruppen, jeg blir femti i slutten av dette året, men velger å la naturen gå sin gang. Det er så mange skrekkeksempler på både gamle og ikke-fullt-så-gamle- folk som driver med slik og ikke ser bra ut. Også tenker jeg at det er veldig lett å bli avhengig av dette hvis man først har begynt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:39   #40
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane (ikke botox) - har du prøvd, eller vil?

Ja, nå blir det trippel karoten-kur og botox på meg. Klar for sommern!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no