Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-22, 23:43   #21
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Liker også de klassiske danske merkene, Inwear, Parttwo osv, de passer kroppsfasongen min. Synes det hjelper å finne noen merker som er bygd på samme modell som min kropp, for å si det sånn. De ulike merkene kan ha litt ulike mål/ fasong, synes jeg.

Second Female har også mye fint.

Et rimelig merke som de har i frittstående fysiske butikker og på nett er

https://www.freequent.com/

Var ikke klar over at merket brander seg som luksus for mindre, kanskje derfor jeg har lagt merke til det.

Ellers har jeg blitt glad i Uniqlo. Som riktignok ikke sender til Norge, så man må på tur.

https://www.uniqlo.com/us/en/

Ellers synes jeg det gjør mye å ha én velsittende blazer/jakke, ihvertfall. Om nødvendig ta med en jakke til skredder og få den tilpasset. De hundrelappene får man igjen mange ganger ved å ha en jakke som virkelig passer til kroppen, det løfter antrekk av rimelige plagg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 06:49   #22
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg ender ofte med bluse og bukse (skinny jeans eller noe med bootcut). Jeg jobber litt for å bli sånn "blusedame" med chinos - men har ikke helt fasong. Mye trykk og mønster kan jeg ikke gå med, da føler jeg meg som en fondvegg og tar for mye "plass". Puff er greit, men liker ikke de høye kragene som har vært in et par år nå.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 07-09-22 kl 16:39.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 07:50   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Ja, det er enkelte ting jeg har innsett at jeg bare ikke passer til, uansett hvor stilig det ser ut på andre. Chinos får heller ikke jeg til med min fasong. Jeg må ha bukser som "sitter" rundt hoftene. Jeg greier heller ikke å bruke bukser med strikk i livet, eller kjoler med knytebelte. Rund hals eller høy krage kler meg heller ikke noe særlig, jeg er absolutt finere med V-hals eller båthals, f.eks. Og skjorter må jeg ha åpne i halsen. Det hjelper å finne ut av slike ting, litt lettere å vite hva jeg skal se etter når jeg har en følelse av hva jeg trives i og ikke. Så slipper jeg i alle fall å kaste bort tid på å prøve klær som ikke er meg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 07:51   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg er en særdeles bråkete dame, også i klesstilen. Det ser jeg for meg å tone litt ned nå, egentlig. Jeg er hun med de gøyale skjørtene, kjolene og genseren med solsikker på. Det går fint å bli litt mer dempet.

Jeg er glad i klare farger, men det kan godt være ensfarget. Jeg fryser mye også, så ullblandinger tror jeg er lurt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 09:08   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Hvis du liker mønster, så kjør mønster!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 09:15   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Det er jo masse fine mønster å ta av for tiden! Og masse klare, sterke farger, kongeblå, sjokkrosa, knallgrønn, oransje ... Kjør på!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 09:26   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg så akkurat en topp i min klargrønne farge på Vakre vene. Det er mye i min farge i høst. Vakre vene er en nettbutikk som jeg ofte har lyst på ting i. Men jeg kjøper ikke så mye der pga pris og fordi jeg vet jeg ikke kan ha en del plagg pga av min figur ikke kler en del ting.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 09:27   #28
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg liker både farger, mønster og rysjer, liker ikke "kontorklær" og klassiske/damete klær. Kler meg nok betydelig yngre enn alderen tilsier (er 54). Går i kjoler så lenge været tillater det og i jeans og bluse resten av året. Er over hodet ingen gensertype. Jeg hadde en mye dyrere klesstil for noen år siden og har ikke helt klart å finne meg til rette blant billigere merker. Synes både kvalitet og snitt er for dårlig og mangler en "it-faktor". Derfor kjøper jeg helst klær på salg (dyrere merker som har fått en pris jeg kan leve med) eller vintage, mest det siste. Bukser utenom jeans og en skinnbukse til pent, finner jeg aldri og også jeans er en utfordring, så jeg ender som oftest med å gå i samme jeansen hele tiden mens jeg varierer på blusene.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 09:36   #29
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg har kjøpt et par bukser fra Cathrine Hammel det siste halvåret, med høyt liv og vide bein. CH har utrolig mye fint, men det meste er så dyrt at det er uakseptabelt uansett (nesten 5000 for en cardigan?).

Ellers liker jeg Selected, InWear og flere merker som jeg egentlig synes er for dyre. Floyd pleier jeg å titte innom, men de få plaggene jeg har hatt derfra, har vært i sjokkerende dårlig kvalitet, på linje med billig H&M, men til dobbel pris ift. H&M.

Stilen min er mye svart og hvitt, gensere og t-skjorter med cardigan framfor topper, og bluser har jeg knapt i skapet. Jeg går for det meste enten i jeans eller en eller annen form for svarte bukser, og en sjelden gang kjoler.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 09:47   #30
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Følger med her jeg også. Handler ikke kjempemye men kom over supersalg på Vic i sommer så kjøpte noen tskjorter med vhals derifra og etpar bluser og en linkjole med lommer. Utrolig flott med kjole med lommer.

Jeg går mye i cardigan. Har enten tskjorte med vhals inni eller pen i halsen-tskjorte inni. I glatt stoff/viskoseblanding. Eller bluse.
Kjøper olabukse på Lindex. Har i typene Karen og Nea. Liker ikke ettersittende bukser. Og skjønner ikke greia med bukser med korte ben. Da ser jeg bare enda mer stutt ut. Liker at buksene går over skoene..

Jeg er veldig kjedelig og følger ikke veldig med på hva som er in så om jeg finner noe som funker og som jeg trives i så kjøper jeg samme i flere farger.

Kjøper noe fra Zalando også. Særlig sko.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 10:25   #31
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Zalando ja. Jeg har tre helt like topper/tskjorter med båthals som er flatterende til meg fra merket Lauren. Tre ulike farger. God kvalitet (bør jo være det fra damemerket til Ralph Lauren).

Andre nettbutikker: Get Inspired. De har mer en sportsklær! Levisene mine er derfra.

Tidligere har jeg kjøpt bluser fra merket kaffe. de er kjøpt på Sportmann.no Jeg bruker lite bluser så jeg må slutte å kjøpe ting jeg ikke bruker.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 10:42   #32
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg og!

Floyd her også. Og match, men det er litt dyrt. B young også.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 10:50   #33
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg er 46 og synes det er mye fine klær! Shopper mye på tise, gjerne merker som Pia Tjelta, Gestuz, Baum und Pf, Second female, Rotate og Ganni. Handler også på HM, &other stories og Zara.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 10:52   #34
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

I hverdagen blir det mye jeans. Gjerne med blazere, bluser eller ullgensere/ jakker. Prøver også å bruke litt finere bukser innimellom.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 10:53   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg har aldri hørt om noen av de merkene, Apple. Må google.

Mine klær har de siste årene stort sett kommet fra byttekvelder med venninner, så jeg har lite forhold til merker. Jeg går i en del dressbukse-lignende bukser fra HM, men de er litt korte i beina på vinterstid. Ellers er jeg helt lost.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 23:03   #36
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Du må begynne å se på Trinny (fra What not to wear) hun er veldig flink til å kle seg og komme med tips. Hun har noen Trinny takeovers der hun tar med folk på Zara og kler dem opp, alle aldre og fasonger! Jeg kommer aldri til å se på Zara som jeg gjorde før!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 07:16   #37
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg bruker mer skjørt/kjoler enn jeg bruker bukser, men mine goto buksemerker er unit five, og et dansk merke som de har på Fransa som jeg ikke husker hva heter. De har en del litt bråkete bukser også med mye stæsj. Så var jeg veldig positivt overrasket over en nesten joggebukse som ser ut som penbukse hos veramoda.

Skjørt og kjoler kjøper jeg helst på Vic eller Companys eller Selected.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 12:14   #38
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er en særdeles bråkete dame, også i klesstilen. Det ser jeg for meg å tone litt ned nå, egentlig. Jeg er hun med de gøyale skjørtene, kjolene og genseren med solsikker på. Det går fint å bli litt mer dempet.

Jeg er glad i klare farger, men det kan godt være ensfarget. Jeg fryser mye også, så ullblandinger tror jeg er lurt.


Da må du se på


(Kilde: youtube.com)
.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 12:17   #39
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg vil jo helst ikke være hun bråkete lenger.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 12:24   #40
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg vil jo helst ikke være hun bråkete lenger.

Jeg måtte finne ut hva det merket heter og det er Culture. Jeg syns de har bukser som er gode og sitter pent, på min litt middelaldrende kropp.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no