Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-22, 12:31   #41
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.465
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Her er en god side for å få tips til hvilken fasong du har (jeg fikk endelig svar!) og hva slags plagg du kan kjøpe for å kle deg etter figuren. Det er enklere å kjøpe ting som funker hvis du vet hva du vil at klærne skal gjøre for deg.

Jeg fant companys outlet i går og sjekker varer på salg på zalando, boozt, booztlet og stort sett alle nettbutikker. Match og Vic har ok ting også. Lindex er jeg også blitt glad i og så har jeg gjenoppdaget Boden...

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 12:32   #42
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.465
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg vil jo helst ikke være hun bråkete lenger.

Trinny er ikke bråkete, men stilig Det er jo veldig gøy å kunne bruke mønster og ikke måtte være bråkete!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 12:33   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Pssjt, hvorfor ikke bråke?

(Sa hun som har TO mønstrete bluser, blant 30 ensfargede. (driver og går gjennom klesskapet og det er latterlig ensfarget, sort, hvitt og beige. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 12:42   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Men det trenger ikke være bråkete selv om det har mønster og farger. Kan godt være knæsjt og ensfarget, som f.eks en knallfarget blazer over noe som ellers er nøytralt (som f.eks denne damen fra en tilfeldig avisartikkel akkurat nå), eller ett plagg som er crazy mønstrete, f.eks en bluse, eller et skjørt, som dempes av at resten av antrekket er sort og minimalistisk f.eks.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 13:59   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Her er en god side for å få tips til hvilken fasong du har (jeg fikk endelig svar!) og hva slags plagg du kan kjøpe for å kle deg etter figuren. Det er enklere å kjøpe ting som funker hvis du vet hva du vil at klærne skal gjøre for deg.

Jeg fant companys outlet i går og sjekker varer på salg på zalando, boozt, booztlet og stort sett alle nettbutikker. Match og Vic har ok ting også. Lindex er jeg også blitt glad i og så har jeg gjenoppdaget Boden...

Jeg er en deilig blanding av cornet og apple.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:06   #46
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg orker ikke å være hun bråkete lenger fordi det alltid trekkes frem negativt. Jeg får gjort mer med klesstil enn personlighet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:09   #47
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Da hadde jeg valgt meg ut to farger til basisplagg sånn at alt passer sammen. Så får du flere antrekk med få plagg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:11   #48
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Finn ut hvilke fager du trives med, hvilke fasonger. Ensfarget genser og moderat mønster på skjørt funker. Begynn et sted som er tett opp mot der du trives.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:11   #49
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er en deilig blanding av cornet og apple.

Jeg klarer faktisk ikke å skjønne hvilken fasong jeg er. Tror ikke helt jeg skjønner hva "long waist" er? Og selv om jeg har smale skuldre og er smal over "bringa", så har jeg ikke LARGE LEGS AND CALVES" heller, føler jeg.

Jeg har:
- smale skuldre
- Små pupper
- Lang hals
- Midjen er høyt oppe, og det er langt fra midje til skrittet
- Ganske rund rompe (den er endelig in!! )
- Hverken lange eller korte bein
- Flotte legger, litt mer klumpete knær og lår, men på en god dag så liker jeg å flashe dem lell

Skjønner ikke bæret av hva slags fasong det ER.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:12   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Sorry, det var kupping.

Enig med Pamina: Finn noe som er nær nok det du liker. Det er utrolig mye fint i klare farger nå, så det er ganske lett å finne noe som ikke er bråkete, men ikke går i ett med tapetet heller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:16   #51
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg klarer faktisk ikke å skjønne hvilken fasong jeg er. Tror ikke helt jeg skjønner hva "long waist" er? Og selv om jeg har smale skuldre og er smal over "bringa", så har jeg ikke LARGE LEGS AND CALVES" heller, føler jeg.

Jeg har:
- smale skuldre
- Små pupper
- Lang hals
- Midjen er høyt oppe, og det er langt fra midje til skrittet
- Ganske rund rompe (den er endelig in!! )
- Hverken lange eller korte bein
- Flotte legger, litt mer klumpete knær og lår, men på en god dag så liker jeg å flashe dem lell

Skjønner ikke bæret av hva slags fasong det ER.

Du kan ta denne testen! http://bodyshapestyle.com/2011/03/11...dy-shape-am-i/

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:17   #52
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg klarer faktisk ikke å skjønne hvilken fasong jeg er. Tror ikke helt jeg skjønner hva "long waist" er? Og selv om jeg har smale skuldre og er smal over "bringa", så har jeg ikke LARGE LEGS AND CALVES" heller, føler jeg.

Jeg har:
- smale skuldre
- Små pupper
- Lang hals
- Midjen er høyt oppe, og det er langt fra midje til skrittet
- Ganske rund rompe (den er endelig in!! )
- Hverken lange eller korte bein
- Flotte legger, litt mer klumpete knær og lår, men på en god dag så liker jeg å flashe dem lell

Skjønner ikke bæret av hva slags fasong det ER.

Prøvde du flytskjemaet? Column kanskje?

Jeg er nok enten Hourglass eller Skittle.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 08-09-22 kl 14:23.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:20   #53
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg klarer faktisk ikke å skjønne hvilken fasong jeg er. Tror ikke helt jeg skjønner hva "long waist" er? Og selv om jeg har smale skuldre og er smal over "bringa", så har jeg ikke LARGE LEGS AND CALVES" heller, føler jeg.

Jeg har:
- smale skuldre
- Små pupper
- Lang hals
- Midjen er høyt oppe, og det er langt fra midje til skrittet
- Ganske rund rompe (den er endelig in!! )
- Hverken lange eller korte bein
- Flotte legger, litt mer klumpete knær og lår, men på en god dag så liker jeg å flashe dem lell

Skjønner ikke bæret av hva slags fasong det ER.

Ja, jeg passet ikke inn i noen jeg heller. For jeg har lange, smale ben med fin fasong, veldig smale legger, lite hofter og lår, men stor mage og moderat pupp som sikkert egentlig er små om jeg blir slankere. Men bred over ryggen. Ganske høy midje, tror jeg. Generelt lang.

Av det kan jeg se selv at jeg kler v-hals og båthals best. Kler high waist, slimfit bedre enn low waist og bootcut. Lange cardigans er bedre enn korte. Empireliv gir høygravid-vibber. Liker korte skjørt bedre enn lange.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:21   #54
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Prøvde du flytskjemaet?

Jeg er nok enten Hourglass eller Skittle.

I følge det er jeg apple.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:21   #55
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg orker ikke å være hun bråkete lenger fordi det alltid trekkes frem negativt. Jeg får gjort mer med klesstil enn personlighet.

Dette er grunne til at du skal gå med bråkete klær. Litt farger og mønster er jo bare kult. Jeg kjøper alt for mye kjedelige klær, men klærne jeg syr selv viser at hippitiden egentlig er min tidsepoke. Så det er stor forskjell fargemessig på kjøpt og selvlaget her.

Om du liker tøy med masse farger så skal du bruke det, om noen mener det er negativ så ikke bry deg. Dine klær og du som skal like de.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:51   #56
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg bidrar med at jeg var innom Lindex i går og forsøkte Nea-dongeri og en annen dongeri. Min eneste konklusjon var at jeg var altfor tjukk og totalt feil fasong for at noe sånt kunne se bra ut på meg. Endte med å kjøpe en jakke til lillebror. Ikke rart at garderoben min er begredelig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 14:53   #57
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Mistenker at det blir min konklusjon også, apan. Jeg har ikke orket å oppsøke noen butikk foreløpig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 15:22   #58
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har flere av disse buksene fra Lindex - elsker dem! De er i Punto - litt tykk holdig stoff med god strekk. De passer meg fint fordi jeg har litt kropp både her og både der og trenger litt stretch.
De har Punto-bukser i andre fasonger også.
De krymper litt i første vask - ellers slitesterke og fine!

Buksene var fine, men gjorde lite for fasongen min. Så jeg leter videre.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 15:36   #59
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.465
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg klarer faktisk ikke å skjønne hvilken fasong jeg er. Tror ikke helt jeg skjønner hva "long waist" er? Og selv om jeg har smale skuldre og er smal over "bringa", så har jeg ikke LARGE LEGS AND CALVES" heller, føler jeg.

Jeg har:
- smale skuldre
- Små pupper
- Lang hals
- Midjen er høyt oppe, og det er langt fra midje til skrittet
- Ganske rund rompe (den er endelig in!! )
- Hverken lange eller korte bein
- Flotte legger, litt mer klumpete knær og lår, men på en god dag så liker jeg å flashe dem lell
Skjønner ikke bæret av hva slags fasong det ER.

Det høres jo ut som om du er bottom-heavy da, kanskje en skinny pear? Det er det Trinny definerer seg som, eller gjorde.

Jeg har samme problem.
Jeg har:
- Lik bredde på skuldre og hofter
- Små pupper
- Ikke veldig definert midje
- Vil si at jeg ha like mye overkropp som ben, altså half'n'half
- Bena mine er ikke spinkle, men normale
- Vil si jeg har sprettrumpe

Hadde jeg hatt litt mer pupper og bedre definert midje så ville jeg vært et timeglass, tror jeg. Iflg testen er jeg en brick, og mange av rådene der passer, men jeg synes ikke det er vanskelig å være feminin, og jeg synes kroppen min er mer feminin en androgyn/maskulin. Har lyst til å være med på en Trinny takeover og få høre fasiten fra kilden.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 16:11   #60
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg handler stort sett kun klær på nett, da kan jeg prøve og gremmes hjemme i stedet for i klamme prøverom. Må bare huske å returnere ting, men det er uansett foretrukket metode for min del, også fordi tilværelsen ikke gir rom for så mye farting i butikker.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no