Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolevesker til 11000

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-13, 15:07   #201
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Omtrent 6. Jeg har få plagg som varer lenge enda de ikke er dyre heldigvis. Det samme gjelder barna mine.

Jeg applauderer å kjøpe varer produsert i Norge - men å gi ungdommer jakker til 7000 er å bidra til et latterlig press og noe jeg aldri, aldri ville gjøre uansett hvor mye penger vi skulle ha. Jeg er mye mer opptatt av å bidra til et samfunn hvor ting er sekundært enn at jeg skal ha full frihet til å ta alle slags dumme valg på egne og barns vegne.

Jeg må le! Du får det til å høres ut som om merkeklær er verdt en bekymringsmelding til rette instanser.

Og hvor ble egentlig inkluderingen som du til stadig forfekter her inne av? Om det er slik at du anser de som prioriterer ting på en annen måte enn deg som noen som tar "alle slags dumme valg på egne og barns vegne" er vel ditt bidrag til samfunnet i aller høyeste grad preget av å være fordomsfull.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:13   #202
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg må le! Du får det til å høres ut som om merkeklær er verdt en bekymringsmelding til rette instanser.

Og hvor ble egentlig inkluderingen som du til stadig forfekter her inne av? Om det er slik at du anser de som prioriterer ting på en annen måte enn deg som noen som tar "alle slags dumme valg på egne og barns vegne" er vel ditt bidrag til samfunnet i aller høyeste grad preget av å være fordomsfull.

Jeg kan heldigvis inkludere barn som har foreldre som tar dumme valg også. Å kjøpe jakker til 7000 kr er for meg et dumt valg, men barna til disse foreldrene er akkurat like velkomne hjemme hos meg som de barna som har foreldre som dropper å være med på den tåpelige kjøpekarusellen.

Bekymringsmelding? Skal man melde alle foreldre som tar dumme valg til barnevernet? Oi, da tror jeg ikke det er mange som slipper unna. Jeg tar sikkert dumme valg jeg også, men ikke akkurat på dette feltet.

Jeg hadde også synes det var latterlig å servere russisk kaviar i en barnebursdag - omtrent like borti haugene idiotisk bare for å illustrere hvor dumt jeg synes det er å påstå at man kjøper CG-jakker fordi det er så god kvalitet. Jeg hadde likevel behandlet barnet til foreldre som serverte dette på samme måte som alle andre barn og inkludert dem av hele mitt hjerte.

Jeg vil bare presisere at selv om jeg synes jakkekjøpet er et idiotisk valg som bidrar til et totalt unødvendig press, kan jeg likevel like en person som tar dette valget akkurat som en person i god form og med et sunt kosthold kan like meg selv om jeg tar dårlige valg om å spise sjokolade altfor ofte. Man kan være uenig (veldig uenig) i en sak selv om man liker og respekterer personen forøvrig.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10

Sist redigert av oslo78 : 27-02-13 kl 15:27.
oslo78 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:28   #203
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg kan heldigvis inkludere barn som har foreldre som tar dumme valg også. Å kjøpe jakker til 7000 kr er for meg et dumt valg, men barna til disse foreldrene er akkurat like velkomne hjemme hos meg som de barna som har foreldre som dropper å være med på den tåpelige kjøpekarusellen.

Bekymringsmelding? Skal man melde alle foreldre som tar dumme valg til barnevernet? Oi, da tror jeg ikke det er mange som slipper unna. Jeg tar sikkert dumme valg jeg også, men ikke akkurat på dette feltet.

Men du ser ikke at du har noen ganske smålige holdninger ovenfor de som tar andre valg og prioriteringer da, eller? Med betegnelser som "tåpelig kjøpekarusell" og "dumme valg" synes jeg du lar fordommene renne. Men det er kanskje greit all den tid det ofte er snakk om de med ressurser?
Det er jo raust av deg å invitere barna til den dumme fiffen/kredittkortgjeldsslaven/foreldrene uten ryggmarg på besøk, men holdningene dine er like intolerante, uansett. Og du har selv valgt å fronte dem offentlig her inne, noe som gjør at jeg Tenker Mitt om deg.

Det med bekymringsmelding var en spøk som spilte på dine uttalelser. Trodde den var rimelig opplagt.

Dessuten tror jeg aldri du tar dumme valg. Du er snusfornuftig og har snusfornuftige, veloppdrage og lite kravstore barn. Det er iallefall slik jeg har tolket dine innlegg her inne.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:35   #204
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men du ser ikke at du har noen ganske smålige holdninger ovenfor de som tar andre valg og prioriteringer da, eller? Med betegnelser som "tåpelig kjøpekarusell" og "dumme valg" synes jeg du lar fordommene renne. Men det er kanskje greit all den tid det ofte er snakk om de med ressurser?
Det er jo raust av deg å invitere barna til den dumme fiffen/kredittkortgjeldsslaven/foreldrene uten ryggmarg på besøk, men holdningene dine er like intolerante, uansett. Og du har selv valgt å fronte dem offentlig her inne, noe som gjør at jeg Tenker Mitt om deg.

Det med bekymringsmelding var en spøk som spilte på dine uttalelser. Trodde den var rimelig opplagt.

Dessuten tror jeg aldri du tar dumme valg. Du er snusfornuftig og har snusfornuftige, veloppdrage og lite kravstore barn. Det er iallefall slik jeg har tolket dine innlegg her inne.

Du har lov til å synes at andres valg er dumme og jeg har lov til å synes at andre tar dumme valg. Den siste delen av innlegget ditt synes ikke jeg er noe hyggeligere enn mitt - og jeg har også presisert at jeg kan like mennesker som tar det jeg oppfatter som dumme valg. Du beskriver meg med negative ord og ikke handlingene mine med negative ord, og for meg er det en stor forskjell.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:39   #205
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg ville også synes det var tåpelig å servere russisk kaviar i barnebursdag. For det første fordi ungene neppe hadde likt det og for det andre; jeg måttet ha begått lovbrudd om jeg skulle fått realisert planen.

Det er jo fint at du klarer å heve deg over jakkebarrieren og respektere personen inne i CG-jakken, det viser jo hvor raus du er. Jeg synes okke som at du har noen håpløse holdninger. At du mener kvaliteten på jakken er et vikariernde argument for så være, du har jo ikke en slik jakke og kan vel bare uttale deg fra synseståsted. Du kan selvsagt fortsette å leve i den vrangforestillingen om at den har langt bedre kvalitet enn noe annet plagg (det er f.eks. CG som brukes blandt de som jobber på forskningsstasjonen på Sydpolen, det er ikke bare fordi jakkene er så dyre og de som forsker der ønsker å sende signaler til omverden at de er rike at de gjør det, altså) det bare er noe jeg sier for å rettferdiggjøre et så dyrt kjøp.
Jeg har ingen planer om å rettferdiggjøre noenting ovenfor noen, det trenger jeg jo heller ikke.
Jeg kjøper merkeklær til sønnen min på fem også jeg, og det kommer jeg til å fortsette med. Til glede og irritasjon for alle som virkelig synes de trenger å bry seg om hva jeg bruker pengene mine på!
Jeg innser plutselig at jeg nok kommer til å være den irriterende forelderen som introduserer merkeklær på barneskolen. Ikke for å hisse på meg foreldre av typen Oslo78, men for at jeg som regel alltid synes de litt dyrere klærne er penere.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:44   #206
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:47   #207
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg skjønner du hisser deg opp over Oslo nå, VR, men akkurat nå må jeg innrømme at jeg synes du er mindre sjarmerende.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:47   #208
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Men det ER jo forskjeller på folk og deres prioriteringer.
Jeg spør som Vianne Rocher tidligere her - og som ikke har blitt svart på. En ting er nå CG jakker o.l. men barn legger jo også merke til hvordan hus folk bor i og hvordan det ser ut hjemme. Barn snakker om hvor de skal på ferie og man kjører jo andre barn på treninger.

Skal man "skamme" seg hvis man bor i ett hus over 100 kvm, kjører Merzedes (skrives det sånn?), reiser på ferier som ikke står i charterkatalogene/eksotiske/annerledes ferier også? Gir det også helt feil, harry, klysete og stigmatiserende signaler? Det er prisforskjeller på alt i samfunnet, hvor går grensen for hva som er sosialt akseptert og ikke?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:50   #209
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Du har lov til å synes at andres valg er dumme og jeg har lov til å synes at andre tar dumme valg. Den siste delen av innlegget ditt synes ikke jeg er noe hyggeligere enn mitt - og jeg har også presisert at jeg kan like mennesker som tar det jeg oppfatter som dumme valg. Du beskriver meg med negative ord og ikke handlingene mine med negative ord, og for meg er det en stor forskjell.

Er det snusfornuftig som er så negativt?
Jeg bare presiserte at jeg har til gode å se deg fronte noe ufornuftig. Og jeg har debbatert i en del tråder der du har vært aktiv. Det være seg barneoppdragelse, kleskjøp og matbudsjett, da er det jo først og fremst handlingene dine det handler om, jeg kjenner jo ikke deg. Men, i mine øyne fremstiller deg selv alltid som nøktern og fornuftig etc. Det stemmer sikkert over ens med virkeligheten og jeg har ikke noe problemer med at du er slik, men jeg synes det er problematisk at du fremstiller mine valg såpass negative som du gjør her.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:51   #210
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Og der gikk diskusjonen over i personangrep. Charming.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:52   #211
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg skjønner du hisser deg opp over Oslo nå, VR, men akkurat nå må jeg innrømme at jeg synes du er mindre sjarmerende.

Hvis det er mitt siste innlegg du sikter til, var det et forsøk på å være humoristisk, men jeg ser at det ser helt feil ut.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:53   #212
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Hvis det er mitt siste innlegg du sikter til, var det et forsøk på å være humoristisk, men jeg ser at det ser helt feil ut.

Jeg må innrømme at jeg ikke ser humoren i det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:56   #213
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Og der gikk diskusjonen over i personangrep. Charming.

Er det virkelig personangrep å kalle noen snusfornuftig?
Om Oslo78 føler seg angrepet, beklager jeg virkelig det. Det var ikke min intensjon.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:57   #214
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher

(det er f.eks. CG som brukes blandt de som jobber på forskningsstasjonen på Sydpolen, det er ikke bare fordi jakkene er så dyre og de som forsker der ønsker å sende signaler til omverden at de er rike at de gjør det, altså)

Nå er det ikke ofte det er sydpolentempeaturer her. Det er en viss forskjell på å jobbe utendørs på sydpolen og å gå til og fra bussen i Norge. Det er det man mener med god nok kvalitet; god nok for våre forhold. Ikke god nok for å jobbe utendørs i 46 minusgrader.

Jeg har ikke veldig sterke meninger om for/mot CG, men det er noe med å være litt edruelig i argumentasjonen sin.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 27-02-13 kl 16:03.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:58   #215
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Er det virkelig personangrep å kalle noen snusfornuftig?
Om Oslo78 føler seg angrepet, beklager jeg virkelig det. Det var ikke min intensjon.

Ser du virkelig ikke hva du har skrevet? Det er hele innlegget ditt, ikkr selve ordet "snusfornuftig".

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 16:00   #216
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg må innrømme at jeg ikke ser humoren i det.

Humoren var at jeg virkelig ikke har noen planer om å paradere ungen min rundt i merkeklær for å irritere andre, det var irånisk. Jeg kjøper klær jeg synes er pene, og det ender opp kombinasjoner av billig og noe dyrere, aldri toppsjiktet. Vanlig påkledning for barn i min omgangskrets m.a.o. Jeg tror ikke jeg hisser på meg noen med hverken meg selv eller barnet mitt, derfor var det ett forsøk på humor. Men jeg ser jo at jeg ser arrogant ut om man skal ta meg bokstavelig.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 16:00   #217
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå er det ikke ofte det er sydpolentempeaturer her. Det er en viss forskjell på å jobbe utendørs på sydpolen og å gå til og fra bussen i Norge. Det er det man mener med god nok kvalitet; god nok for våre forhold. Ikke god nok for å jobbe utendørs i 46 minusgrader.

Jeg har ikke veldig sterke meninger om for/mot CG, men det er noe med å være litt edruelig i argumentasjonen sin.

Nå var det vel VR som sa dette og ikke Njulaif.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 16:01   #218
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå er det ikke ofte det er sydpolentempeaturer her. Det er en viss forskjell på å jobbe utendørs på sydpolen og å gå til og fra bussen i Norge. Det er det man mener med god nok kvalitet; god nok for våre forhold. Ikke god nok for å jobbe utendørs i 46 minusgrader.

Jeg har ikke veldig sterke meninger om for/mot CG, men det er noe med å være litt edruelig i argumentasjonen sin.

Digresjon: hvordan skjedde det at jeg kom opp som den som ble sitert i dette innlegget? Jeg har ikke skrevet det der.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 16:03   #219
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Nå er det rettet opp. Jeg vet ikke hvordan det skjedde. Det er ikke akkurat noe jeg gjorde med vilje.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 16:05   #220
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Er det virkelig personangrep å kalle noen snusfornuftig?
Om Oslo78 føler seg angrepet, beklager jeg virkelig det. Det var ikke min intensjon.

Det var ikke snusfornuftig jeg tenkte på, nei.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no