Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange barn har du/ønsker du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange barn har du?
Har ett og er ferdig 9 4,43%
Har ett og ønsker fler 29 14,29%
Har to og er ferdig 65 32,02%
Har to og ønsker fler 40 19,70%
Har tre og er ferdig 41 20,20%
Har tre og ønsker fler 8 3,94%
Har fire og er ferdig 6 2,96%
Har fire og ønsker fler 1 0,49%
Har fem og er ferdig 3 1,48%
Har fem og ønsker fler 0 0%
Har seks og er ferdig 1 0,49%
Har seks og ønsker fler 0 0%
Har sju og er ferdig 0 0%
Har sju og ønsker fler 0 0%
Har åtte eller flere barn 0 0%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-08, 18:11   #161
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange barn har du/ønsker du deg?

Vi har fire egne barn og et fosterbarn, nå er vi helt i mål

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 18:49   #162
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange barn har du/ønsker du deg?

Bina: vi bor 300 m fra skolen og her går man. Foreldrene følger på tur.

Jeg ble selvsagt kjørt i buss til skolen, siden det var 2,5 mil. Men foreldrene var heldigvis smarte nok til å bytte på å kjøre og hente til de fritidsaktivitenene man ble enige om at ungene var med på.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 18:59   #163
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange barn har du/ønsker du deg?

Har ett og er gravid.
Ønsker ikke flere etterpå.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:16   #164
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange barn har du/ønsker du deg?

Har vært heldig og har fått fire barn.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:33   #165
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange barn har du/ønsker du deg?

Jeg er litt enig med Mim, og jeg ser jo nå når jeg snart har tre skolebarn (til høsten) så har vi fritid til oss selv, vi voksne. Jeg tar meg ofte i å kunne gå tur, lese bok, sitte å sy eller strikke midt i beste våkentid for ungene. For hvor er de? Ute med venner, lekende på rommet, på fritidsaktiviteter etc. Jeg synes nesten det blir litt stusselig. Da kommer lysten på fireren, og forhåpentligvis blir det en realitet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:53   #166
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange barn har du/ønsker du deg?

Jeg har to og ønsker meg flere.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 09:36   #167
Pippilopp
I tenkeboksen
 
Pippilopp sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 137
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange barn har du/ønsker du deg?

Har tre, og vil gjerne ha flere

Pippilopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no