Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinne, 50+

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-23, 13:50   #121
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.028
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åh, er det en trilogi ja? Jeg har nettopp lest den midterste og merket at den på mange måter satte en ny standard for hvor mye jeg kan mislike en hovedperson.

Jeg tror det er 4. bok som kommer ut i disse dager.

Men nå ble jeg jo litt skeptisk. På den annen side - det har ikke vært udelt positivt å lese bøkene til Nina Lykke heller, men det er noe med å kjenne seg igjen i noe som er ubehagelig og allikevel kjent.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 14:07   #122
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.325
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Den boken jeg leste er absolutt underholdende på sitt vis, og jeg tror vel ikke det er meningen egentlig at man skal like henne. Håper jeg. Det er jo ufattelig lettlest og går raskt unna så det er ingen grunn til å ikke lese uansett lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 15:13   #123
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.833
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis noen trenger flere litteraturtips, så skriver Aftenposten om forfatteren Janne Stigen Drangsholt som har skrevet om Ingrid Winters utfordringer knyttet til å få store barn.

Jeg har bestilt bok nr 1, Ingrid Winters makeløse mismot, i første omgang. Den handler riktignok om å ha mindre barn, men jeg liker å starte bokserier på begynnelsen slik at jeg kan følge utviklingen i karakterene.

Den har jeg lest og "hjelpemeg", tok ikke den av i helt surrealistisk retning når hun dro til Moskva? Jeg synes den bikket over i farsestilen. Da likte jeg Nina Lykke bedre (har bare lest nei og atter nei).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 17:31   #124
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.104
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis noen trenger flere litteraturtips, så skriver Aftenposten om forfatteren Janne Stigen Drangsholt som har skrevet om Ingrid Winters utfordringer knyttet til å få store barn.

Og bildeteksten lyder: Eldstedatteren til Janne S. Drangsholt har flyttet ut, men rommet hennes endres ikke. Drangsholt vasker rommet hver uke, selv om det står ubrukt. Foto: Jon Ingemundsen / Stavanger Aftenblad

Hvis det er normalen, må jeg seriøst skjerpe meg.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 17:37   #125
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.492
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis noen trenger flere litteraturtips, så skriver Aftenposten om forfatteren Janne Stigen Drangsholt som har skrevet om Ingrid Winters utfordringer knyttet til å få store barn.

Jeg har bestilt bok nr 1, Ingrid Winters makeløse mismot, i første omgang. Den handler riktignok om å ha mindre barn, men jeg liker å starte bokserier på begynnelsen slik at jeg kan følge utviklingen i karakterene.

Jeg har reservert disse på biblioteket.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 18:43   #126
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.796
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinne, 50+

De tre første er på Fabel også for de som har den appen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 09:58   #127
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.159
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Og bildeteksten lyder: Eldstedatteren til Janne S. Drangsholt har flyttet ut, men rommet hennes endres ikke. Drangsholt vasker rommet hver uke, selv om det står ubrukt. Foto: Jon Ingemundsen / Stavanger Aftenblad

Hvis det er normalen, må jeg seriøst skjerpe meg.

Ja, den slo meg også. (Jeg har aldri vasket rommet til Datteren hver uke, og har ingen planer om å begynne nå!)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 10:08   #128
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.933
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Da har man for mye fritid.

Jeg bruker begge rommene til utflyttede barn som gjesterom og jeg vasker sengetøy og rer opp slik at det ser pent ut. Jeg tar en rask støvsuging når noen skal sove der, eller om de kommer hjem.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 12:35   #129
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.887
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Kan ikke akkurat påstå at Primas rom fikk mye oppmerksomhet første året hun bodde hjemmefra for å studere, nei.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 12:54   #130
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.547
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Og bildeteksten lyder: Eldstedatteren til Janne S. Drangsholt har flyttet ut, men rommet hennes endres ikke. Drangsholt vasker rommet hver uke, selv om det står ubrukt. Foto: Jon Ingemundsen / Stavanger Aftenblad

Hvis det er normalen, må jeg seriøst skjerpe meg.

Jeg tror det er mer en diagnose, enn normalen.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 12:56   #131
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.626
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Rommet mitt ble nok sånn semi-regelmessig vasket etter at jeg flyttet ut. For, broren min overtok det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 13:10   #132
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.028
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg vasker ikke rommene til ungene som bor hjemme heller. Det får de jaggu gjøre selv. ( Hvilket innebærer at rommet til 15-åringen vaskes UHYRE sjelden.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 13:12   #133
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.506
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Har aldri vaska mitt eget rom engang hver uke.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 14:29   #134
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Vaske tenåringer sitt rom?! Vaske rommet til unger som har flyttet ut? (Har de i det hele tatt et rom etter at de flyttet ut lurer jeg på). Her har jeg gjesterom/kontor som hun som har flyttet ut kan sove på (hun bor 2 km borte så det skjer ikke veldig ofte at det er behov for det). Det feier vi over med blikket med jevne mellomrom, og så vaskes der ved behov eller om noen skal sove der. #sjuske.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 14:58   #135
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg skal nok vaske rommet til eldstemann når han flytter ut. Så det kan omgjøres til treningsrom.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 16:11   #136
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.833
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Vaske tenåringer sitt rom?! Vaske rommet til unger som har flyttet ut? (Har de i det hele tatt et rom etter at de flyttet ut lurer jeg på). Her har jeg gjesterom/kontor som hun som har flyttet ut kan sove på (hun bor 2 km borte så det skjer ikke veldig ofte at det er behov for det). Det feier vi over med blikket med jevne mellomrom, og så vaskes der ved behov eller om noen skal sove der. #sjuske.

Om rommet står kommer jo helt an på om de flytter til en annen by for å studere eller ei.

Det skal nok vaskes når de flytter. For det tror jeg trengs.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 16:19   #137
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.933
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Mine har blitt lovet at rommet deres står som det er til de er ferdige med å studere og etablerer seg ett eller annet sted. Jeg opplever dem ikke som helt "hjemmefraflyttet" før det. Men, som sagt, jeg tillater meg å bruke rommene deres som gjesterom.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 16:31   #138
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.833
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Mine har blitt lovet at rommet deres står som det er til de er ferdige med å studere og etablerer seg ett eller annet sted. Jeg opplever dem ikke som helt "hjemmefraflyttet" før det. Men, som sagt, jeg tillater meg å bruke rommene deres som gjesterom.

Jupp, enig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 16:40   #139
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Om rommet står kommer jo helt an på om de flytter til en annen by for å studere eller ei.

Det skal nok vaskes når de flytter. For det tror jeg trengs.

De fleste jeg kjenner lar ikke rommene stå urørt når ungene flytter x antall år utenbys for å studere, men det avhenger kanskje av størrelsen på rommet. Det var feks fullstendig uaktuelt å la rommet til eldstemann stå urørt da hun dro på folkehøyskole - hun hadde det største rommet, og Poden bodde på det minste. Så da ble det rombytte. Hun var litt gretten for det, men forstod jo poenget.

Og ja. Det ble vasket sa hun flyttet ut.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 17:06   #140
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.913
Blogginnlegg: 18
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Mine har blitt lovet at rommet deres står som det er til de er ferdige med å studere og etablerer seg ett eller annet sted. Jeg opplever dem ikke som helt "hjemmefraflyttet" før det. Men, som sagt, jeg tillater meg å bruke rommene deres som gjesterom.

Dette tror jeg kan være viktig når det kommer til at man har følelsen av at man har et hjem/tilholdssted, i den mulige sårbare tiden mellom utflytting og nytt fast tilholdssted/etablering.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no