Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Potte om?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-15, 08:18   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Potte om?

Jeg skal lage grønnskashage for første gang. Plantet inne i forrige uke. Nå er det enkelte ting (f eks reddikene) som har blitt veldig lange og sprenger plastboksen de står i. Må jeg da potte om?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 09:27   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Potte om?

Redikker anbefaler jeg å så direkte på vokseplassen. Evt må du tynne ut slik at avstanden mellom frøene blir riktig.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 09:29   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Potte om?

Hvor bor du i landet? Reddiker trenger du sjelden så inne - da blir de for lange og hengslete. Jeg sådde reddik ute i grønnsakshagen for to uker siden og de spirer godt allerede. Jeg tynnet dem (fjernet 1/3 av plantene slik at de har god avstand mellom seg, får plass til å vokse og ikke står for tett) i går. Det er svært få/ingen grønnsaker jeg sår inne først, med unntak av tomat og agurk.

Vi bor i Akershus.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no