Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Puslespill med 13200 brikker

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 21:26   #1
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Puslespill med 13200 brikker

Det skal jeg sette i gang med nå.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:28   #2
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Jeg tror du er gal!


Det hadde ikke min tålmodighet hatt tålmodighet til, for å si det mildt.

Hvor lang tid regner du med å bruke på det? Og hva gjør du med resultatet?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:28   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Hadde jeg visst at det var selvpinere her på FP så skulle jeg ikke kastet mitt 1000-brikkers puslespill med bilde av popcorn. (Et puslespill som i sin tid ble gitt av meg til min mor, for så å bli regifted ved gjentatte anledninger til min bror, tilbake til min mor og så tilbake til meg. )

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:31   #4
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Oi, det største jeg har lagt var med 1000 brikker, en klasseforskjell!
Det var forresten dette motivet:

Brukte ei hel helg å lete etter tissen til Adam (Den hadde en litt annen farge enn forventet)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:35   #5
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Oi, det største jeg har lagt var med 1000 brikker, en klasseforskjell!
Det var forresten dette motivet:

Brukte ei hel helg å lete etter tissen til Adam (Den hadde en litt annen farge enn forventet)


Ja, det er ikke rart at du slet med å finne den tisselassen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:38   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Puslespill... Så utrolig gøy, og så nedtur når man er ferdig. For hva skal man egentlig med resultatet?

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:39   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ja, det er ikke rart at du slet med å finne den tisselassen.

Ja, det er spesielle proposjoner, den er jo faktisk mindre enn stortåa. (Nå har jeg vært i museumet i Vatikanet og alt av statuer og bilder har rare tær? Mulig det var trenden på den tiden bildene ble laget? Eller så har jeg for liten tå-kunnskap (<- legg merke til det nye kule ordet!!) )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:43   #8
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det er spesielle proposjoner, den er jo faktisk mindre enn stortåa. (Nå har jeg vært i museumet i Vatikanet og alt av statuer og bilder har rare tær? Mulig det var trenden på den tiden bildene ble laget? Eller så har jeg for liten tå-kunnskap (<- legg merke til det nye kule ordet!!) )

Evenukk-Adam?

Du er ikke særlig dreven på tær, nei?

Evolusjon er flott, forresten. Jeg er ganske glad jeg ikke levde på den tiden Adam lå aktmodell.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 23:06   #9
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.


Hvor lang tid regner du med å bruke på det? Og hva gjør du med resultatet?

Aner ikke. Min søster og jeg kjøpte det sammen for nesten fem år siden, og la nesten 2/6 (det er delt i seks, og vi ristet sammen to poser før vi begynte å legge, måtte jo ikke bli for lett, må vite. )

Så strengt tatt fortsetter jeg på det, jeg påbegynner det ikke.


Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hadde jeg visst at det var selvpinere her på FP så skulle jeg ikke kastet mitt 1000-brikkers puslespill med bilde av popcorn. (Et puslespill som i sin tid ble gitt av meg til min mor, for så å bli regifted ved gjentatte anledninger til min bror, tilbake til min mor og så tilbake til meg. )

KASTE puslespill?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 23:13   #10
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker



Hvordan i all verden har du TID til det nå rett før jul? (Neida jeg sitter ikke her og skriver - egentlig holder jeg på å vaske ........)

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 23:16   #11
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Ååå, så heldig du er. Du har mange timer, dager og kanskje uker med moro foran deg.

Jeg tror 5000 brikker er det meste jeg har lagt, sammen med mannen.

Har du bilde av motivet?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 23:19   #12
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Å så gøy, hva er motivet?
Har akkurat puslet ferdig et 3000 biters, må innrømme at det ble litt stort, tror jeg skal holde meg til 2000 heretter da får alt plass på puslematten.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Puslespill... Så utrolig gøy, og så nedtur når man er ferdig. For hva skal man egentlig med resultatet?

Rammer det inn og henger det på veggen.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 23:20   #13
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

13200 brikker

Du må være stein hakke gal...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 23:27   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker



Unnskyld, jeg fant ikke mindre bilde.
Eller, det gjorde jeg, men de var så små at det omtrent ikke var mulig å se motivet.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 23:28   #15
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Nå leste jeg forresten at dette er verdens største puslespill.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 23:31   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Det skal jeg sette i gang med nå.

Jeg er misunnelig!! I sommer som var puslet jeg flere store puslespill på 5000, 3000 osv - det er kjempegøy

  Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 23:54   #17
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Oi, det var mange biter. Største jeg har lagt er 3000 tror jeg.

Hvor stort blir dette da? Hvor skal du pusle det?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 23:59   #18
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Opprinnelig lagt inn av malena, her.



Unnskyld, jeg fant ikke mindre bilde.
Eller, det gjorde jeg, men de var så små at det omtrent ikke var mulig å se motivet.

Jeg ser ikke bildet av motivet.
Men puslespill er jo kjempegøy! Håper du får masse kos med å legge det!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 00:15   #19
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg ser ikke bildet av motivet.
Men puslespill er jo kjempegøy! Håper du får masse kos med å legge det!

Nei, det var sikkert for stort til å bli godtatt. Jeg får det opp når jeg høyreklikker og velger åpne bilde i ny tab/vindu.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 00:18   #20
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Puslespill med 13200 brikker

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Nei, det var sikkert for stort til å bli godtatt. Jeg får det opp når jeg høyreklikker og velger åpne bilde i ny tab/vindu.

Kan du ikke legge inn en link til det istedet? :nysgjerrig:

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no