Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Luciakjortel

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-06, 10:45   #61
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Her tager vi det vi haver. Storebror brukte karatedrakta han arva av fetteren sin, mens lillebror fikk på seg en av mine bluser med kule knapper som gjorde at drakta fikk en sånn hvit sabeltann-stil over seg. De ble så fine og fornøyde at:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 11:07   #62
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luciakjortel

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Her tager vi det vi haver. Storebror brukte karatedrakta han arva av fetteren sin, mens lillebror fikk på seg en av mine bluser med kule knapper som gjorde at drakta fikk en sånn hvit sabeltann-stil over seg. De ble så fine og fornøyde at:

Så fine de ble da! Karatedrakt.. hihi

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 22:19   #63
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luciakjortel

Jeg drar denne tråden frem fra glemselen igjen, siden det nærmer seg jul.
Er det noen som vet hvilke av kjedebutikkene som har stjerneguttkjortler i år? Da mener jeg luciadrakter uten blonder.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 23:04   #64
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Luciakjortel

Lindex har både med rund blondekrage og "skjortesnipp"-krage. 99 kr. H&M har også, men jeg la ikke merke til hva slags krage de hadde. 99 kr der også.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 01:01   #65
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luciakjortel

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Jeg drar denne tråden frem fra glemselen igjen, siden det nærmer seg jul.
Er det noen som vet hvilke av kjedebutikkene som har stjerneguttkjortler i år? Da mener jeg luciadrakter uten blonder.

Obs! Har det i alle fall.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:14   #66
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Luciakjortel

Herregud som dere skremmer vettet av en stakkar. "To dager til Lucia"??

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:20   #67
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Herregud som dere skremmer vettet av en stakkar. "To dager til Lucia"??

Denne tråden holdt på å gi meg hjerteinfarkt.
Og så begynte jeg å lure på om det hadde klikket for Skilpadda og at hun hadde en helt annen kalender enn resten av verden.


(Og jeg er så inderlig glad for at det kun er førskolebarna som går i Lucia-stæsj i barnehagen vår. :skyver problemet foran seg: )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:23   #68
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luciakjortel

H&M solgte de i fjor i hvert fall.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:42   #69
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Jeg prøvde sy-av-laken-varianten et år. Resultatet ble følgende: "Mamma, hvorfor må jeg være spøkelse på Lucia??!!"

Da ble det HM istedet gitt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:49   #70
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luciakjortel

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

"Mamma, hvorfor må jeg være spøkelse på Lucia??!!".

Vi har alltid brukt pappan's hvite skjorter. Tatt de på bakfrem, brettet innkraven, og brettet opp ermene. Litt glitter i livet så er de så fine så. Kan brukes utenpå dresser også.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 10:00   #71
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Herregud som dere skremmer vettet av en stakkar. "To dager til Lucia"??

Min første tanke var "Nå har de gærningene flyttet Lucia til november!". Hva blir det neste??


__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 10:09   #72
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Jeg drar denne tråden frem fra glemselen igjen, siden det nærmer seg jul.
Er det noen som vet hvilke av kjedebutikkene som har stjerneguttkjortler i år? Da mener jeg luciadrakter uten blonder.

Ellos har også, hvis du ikke finner det noe annet sted.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 14:33   #73
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Jeg har lært av min uvitenhet i fjor om at ting blir fort utsolgt i "barnehagestørrelsene", og har allerede kjøpt Luciakjole/-kjortel til alle tre. På H&M hadde de både jentevarianten og guttevarianten til kr 99,-. Jeg kjøpte dem litt store, så legger jeg dem bare opp med dobbeltsidig tape () i år, sånn at de varer i to år.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 16:54   #74
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Luciakjortel

Har sydd til minste, skal sikkert kjøpe til eldste, om jeg finner.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 09:51   #75
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Luciakjortel

Tulla har sin fra i fjor, men lillegutt trenger noe. Kan nok hende jeg ender opp med en hvit t-skjorte til pappa med et belte i livet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 14:12   #76
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luciakjortel

Bogerud har også helt greie luciakjortler som passer til begge kjønn. Kostet omtrent en hundrelapp.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 15:53   #77
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luciakjortel

Takk, jeg fant både på H&M og Cubus! H&M sine var i tykkere stoff, så jeg kjøpte der.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 23:12   #78
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luciakjortel

Ettersom jeg leste tråden om Lucia, kjente jeg at jeg ble mer og mer svett her jeg satt og panikken kom smygende. Kunne ikke skjønne at JEG hadde gått glipp av dagene før Lucia. 2 dager igjen til Lucia??? Hvorfor har de ikke sagt noe i barnehagen ennå, tenkte jeg.
Så fikk jeg endelig med meg datoen, ok dette var i fjor ja..
Endelig har året hvor min datter skal gå i Luciatog kommet. Der er det kun førskolebarna som går Lucia og det er fryktelig stas.

Jeg fikk kjøpt en Luciakjole m/blondekrage til kr.99,- på Bogerud Tekstil. De hadde til gutter også, den var med vanlig skjortekrage u/blonder.

Så nå har vi god tid til den 13.desember og alt er pakket og klart!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 23:18   #79
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Luciakjortel

Har kjøpt på Hennes til eldstejenta. Må lete fram arvekjortler til de to minste.....

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 23:25   #80
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luciakjortel

Hva med luciakjortel til en voksen, litt tykkfallen person. Vi skal ha luciatog på jobb og dele ut lussekatter til alle ansatte. Ternegutten er 2,10 m høy og han ville aller helst være lucia og gå med levende lys i håret. Av sikkerhetsmessige grunner må den biten utgå, for vi var redde han ville utløse sprinkleranlegget på jobb

Jeg må altså ha en luciadrakt, og jeg eier ikke hvitt laken. Kan jeg bare ha en hvit bluse på meg kanskje?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no