Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Justin Bieber-konsert

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-13, 13:34   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.


Sannsynligvis slitsomt i oppkjøringen til sånne arrangementer, men det må jo være litt gøy også?? :håpefull: Jeg har litt sånn romantisk forhold til slikt kjenner jeg, siden jeg bare husker tiden i rockeklubben i Bodø som stas og moro, og ikke minst siden jeg elsker konserter som publikum. Da må jo alt som har med det der å gjøre vare gullkantet.
Jeg har en naiv tanke om at jobben din er helt sykt glamorøs ift min.

Gullkantet?

Næh. Klart det er gøy også, ellers hadde man jo solgt sukkerspinn eller blitt skatterevisor. Spesielt glamorøst er det dog ikke, ikke min side av det i hvert fall, hvis man ikke synes oljete, skitne, gretne (men verdens beste, så klart! ) riggere er glam, da.

Det som derimot er fint, er å lese at det er så mange her som er fornøyd med gårsdagens avvikling.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no