Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Anbefal meg trådløst headset

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-16, 11:06   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg trådløst headset

Må bytte ut de pluggene som følger med tlf og vil ha Bluetooth. Bruker de til musikk, podcast og lydbok daglig. Tar buss og går. Hadde vært fin til treningsbruk også, om jeg skulle finne på det, nå som jeg har blitt 40. Men antar jeg da må ha noen utenom?

Greit om de ikke er altfor store, skal puttes i veska innimellom. Har sett på Kreafunk, skikkelig fine, men vet ikke mer om de.

Tips?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-16, 11:24   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.884
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg trådløst headset

Jeg er veldig fornøyd med Jaybird. Bruker de stort sett til trening, men innimellom til annet bruk også. Behagelige å ha på, sitter godt og gir god lyd.

http://www.jaybirdsport.com/x2-bluetooth-headphones/

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 22:12   #3
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg trådløst headset

Takk, så bra ut! Lurer på om jeg trenger to? Skulle gjerne hatt et utenpå ørene og et slik som du viser.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no