Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

DVD-serie for 10-åring

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-16, 14:15   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

DVD-serie for 10-åring

Vi har de siste årene hatt med en TV-serie på DVD til sommerhuset, som Ullungen og jeg har hatt i bakhånd når det ikke er strandvær. I fjor og forfjor så vi hhv AF1 og Johnny og Johanna, som begge falt i smak. Vi har lånt dem på biblioteket.

Noen som har tips til hva vi kan ta med i år? Ullungen er 10.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-16, 15:13   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DVD-serie for 10-åring

Finnes Frida? Sånn motemessig er den jo back in style. Ellers er det jo Doctor Who, da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-16, 15:40   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DVD-serie for 10-åring

I den alderen var mine veldig begeistret for animasjonsserien Avatar. Og den er lang så det er masse å ta av.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 22:17   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: DVD-serie for 10-åring

NRK Super har mange gode serier for den alderen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 07:52   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DVD-serie for 10-åring

AF1 er to sesonger.

Orps husker jeg også var gøy. Det er to sesonger det og.

Ellers så tenker jeg på de som har gått senere feks. Dauinger og Odins Øye. Det er mer spenningsserier, men de er gode.

Problemet er kanskje å få tak i de på DVD.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 18:26   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: DVD-serie for 10-åring

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

AF1 er to sesonger.

Orps husker jeg også var gøy. Det er to sesonger det og.

Ellers så tenker jeg på de som har gått senere feks. Dauinger og Odins Øye. Det er mer spenningsserier, men de er gode.

Problemet er kanskje å få tak i de på DVD.

Vi bestilte faktisk sesong 2 av AF1 mens vi så sesong 1, mens vi var på ferie, til besteforeldre som skulle slutte seg til oss senere.

Og Orps hadde jeg notert bak øret tidligere, og bestilte den på biblioteket for en uke siden. Det skulle være 3-5 ukers ventetid, men jeg fikk hentemelding i dag.

Spenningsserier vil Ullungen ha seg frabedt (ikke fordi hun er redd, men fordi det er "kjedelig").

Takk for tips, folkens!

Tror hun har sett alt som er på NRK Super, millact, flere ganger. Gamle Newton never goes out of style...

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 22:43   #7
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: DVD-serie for 10-åring

Er Netflix-serier aktuelt? Her er Dragetrenerne populært

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no