Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Anbefal meg en Laser multifunksjon med fax...

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 00:28   #1
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg en Laser multifunksjon med fax...

Fikk så mange gode anbefalinger da jeg spurte om fotoskriver, så jeg spør igjen
Multifunksjons-skriveren vår har nemlig takket for seg i dag - og vi trenger ny raskt.
Krav- BRA utskrifter, kopi, fax. Rimelig i drift.
Kan gjerne være farger, men dette er ikke noe krav iom at vi kommer til å kjøpe blekkskriver i tillegg som fotoskriver.

Noen ??

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 00:32   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en Laser multifunksjon med fax...

Den jeg anbefalte er en multifunskjonsskriver.
Det er ikke en laserskriver da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 01:01   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en Laser multifunksjon med fax...

Jeg vet det, men vi vil gjerne ha en laser også iom at mannen trenger å skrive ut sinnsykt masse papirer i forbindelse med jobb...
Takk for svar

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Den jeg anbefalte er en multifunskjonsskriver.
Det er ikke en laserskriver da.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 01:03   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en Laser multifunksjon med fax...

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg vet det, men vi vil gjerne ha en laser også iom at mannen trenger å skrive ut sinnsykt masse papirer i forbindelse med jobb...
Takk for svar

Ok.
Da har jeg ingen tips altså.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 15:05   #5
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en Laser multifunksjon med fax...

Ingen som vet en som er bra ??

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no