Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva slags belysningsløsning har du i stua?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-21, 18:48   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags belysningsløsning har du i stua?

Jeg er i klubben som har begynt å se dårligere, så skulle jeg lagt nytt tak i stua ville jeg lagt en god plan for spotter på de riktige stedene. Om nødvendig hadde jeg tatt inn ekspertise for å få best mulig estetisk og praktisk løsning.

Vi må ha lamper omtrent overalt for å se skikkelig på mørke kvelder, og jeg syns ikke nødvendigvis det er så pent heller. Vi skal ikke ha nytt tak, men planlegger oppussing snart og kjøp av nye lamper i hele stuen. Planen er Hadeland-«kuler» over spisestuen hvis jeg får overtalt mannen. Han syns de er for mainstream, mens jeg liker dem. Har også en hemmelig drøm om en Ph5 eller en annen Louis Poulsen et eller annet sted. Jeg liker godt å blande stiler, så mulig jeg prøver å finne noe messing-aktig brukt i tillegg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-21, 18:59   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags belysningsløsning har du i stua?

Jeg hadde en drøm om Ph5 en gang i tida, men synes at den, Oslo-lampa og enkelte andre har biltt litt vel "obligatoriske" i pene, moderne norske hjem. Jeg kunne tenke meg noe som er litt mer originalt, evt anonymt, og litt mindre "ikonisk" og statement. Men likevel innmari kult og stilig. Jeg ELSKET den stålampa som jeg mener det er Tally (?) som har, den med to oransje kupler, som jeg kjøpte etter å ha sett her inne. Men den ble dessverre ødelagt da en av ungene turnet seg borti den, og det gikk dessverre ikke an å sette den i stand igjen, siden betongdelen inni sokkelen, som var vekta som holdt den stående, smuldret opp. Kjøpte en helt ok Ikea-sak som står der nå, men ønsker meg noe annet dritkult ... Men ikke nødvendigvis for å stå for hovedlyset i stua.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-21, 20:47   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags belysningsløsning har du i stua?

Vår er i ferd med å gå i stykker også, My. det er nor galt med koblingen til ene kuppelen. Mulig man bare må trekke en ledning på nytt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no