Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-21, 14:04   #201
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Og må han puste mens han spiser? HÆ?

Jeg prøver å se for meg hvor fort man må spise om man IKKE skal puste mens man spiser ...

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 04-03-21, 14:38   #202
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.994
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Svigerfaren min spiser alltid med munnen lukket, likevel greier han å lage noen helt eventyrlige smattelyder, som jeg tror må involvere store mengder spytt. Ene barnet mitt har tydeligvis arvet dette. Verst når de spiser myk mat, som mykt brød, boller, vafler, banan e.l. Knaskelyder fra tygging av sprø mat tåler jeg mye bedre.

Faren min har en helt utrolig akustikk i munnen, og særlig ting som brunost er en lidelse når han spiser. I tillegg pleier han å ta seg en bit mat, og så en slurk drikke, så det blir en slags slush som virvler rundt der inne, mens han puster høyt med nesa. Forstå det den som kan.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 04-03-21, 15:06   #203
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.445
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Jeg har tatt en bitteliten pause fra hjemmekontoret, har vært innom Ark og kjøpt en bok og planen var å kose meg med kaffe og bok på cafe.

Men hva skjer?? Et voksent kjærestepar setter seg i nærheten, men fortsatt mange meter unna. Dama sitter i armkroken og snakker så lavt at jeg ikke hører noe. Men mannfolket??!! Han sitter å BRØLER! I tillegg på engelsk med komplett norsk intonasjon. Og for å toppe det, så bedriver han MANSPLAINING av høy klasse.

Og stakkars dame. Hvorfor GIDDER hun?? Jeg skjønner hvorfor han ble skilt, foråsidetsånn. :forutinntatt:

Jeg vil ikke ødelegge boka med å sitte å irritere meg, så da blir det FP og kaffe.


Sist redigert av Timar : 04-03-21 kl 17:49.
Timar er ikke aktiv  
Gammel 04-03-21, 16:16   #204
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Hun spiser stort sett veldig pent hun altså. Men er det snakk om chips eller noe som kjønsjer litt, så skal det først ta noen kjappe tygg med munnen åpen. ALTSÅ!!

...men det er så deilig med den følelsen og lyden når du spiser potetgull altså!

Jeg kan være med på at smattelyder kan være litt irriterende, men krønsjing? Det er jo "bare" bråk lzm?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå  
Gammel 04-03-21, 16:18   #205
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

KRØNSJING er IKKE «bare bråk»!!!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 04-03-21, 16:21   #206
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

KRØNSJING er IKKE «bare bråk»!!!

(har allerede løpt )

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå  
Gammel 04-03-21, 21:45   #207
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.


Og mannen! Han har ikke jeg oppdratt, så jeg kan ikke ta det på min kappe. Men altså! Og må han puste mens han spiser? HÆ?? Han spiser som om det var hans siste måltid, eller som om han ikke aner når han skal få neste måltid, og at det er flere dager siden sist. BAH! Han er også den eneste som ikke klarer å overholde regelen om ingen telefon ved matbordet. Og som ikke klarer å sitte i ro til alle har spist ferdig. Så fort han har spist ferdig, som jo er lysår før oss andre, så er det helst opp med telefonen. Eller han må snyte seg, eller vaske hender. Og da tar han gjerne med seg tallerken samtidig. Skyller av den, setter den helst oppå oppvaskmaskinen, og setter på kaffen.

Jeg driver med voksenopplæring her altså. Både jeg og ungene. Han begynner å bli bedre.

Når helgen kommer og han finner frem potetgull, så tar jeg på meg headset. Det klarer jeg bare ikke. Jeg får helt seriøst ubehagelig pulsøkning av det. Det går også i et rasende tempo, med mye lyd.

Er vi gift med samme mann?

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 04-03-21, 21:48   #208
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Corona!

Jeg skrev med store bokstaver, hvorfor blir de små?."gaah:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-03-21, 23:09   #209
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Men i HELVETE da, Liverpool!!! Det må da være mulig å snu skuta, for fucking sake! Livet er ille nok for tiden, jeg ORKER ikke mer elendighet!

007 er ikke aktiv  
Gammel 04-03-21, 23:56   #210
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

De trenger å få stablet Van Dijk på beina. Og Gomez. Og Matip, Henderson og gud vet hvem som ikke er skada. Men først og fremst van Dijk. Og så går det ikke an at Mané snubler i ballen rett foran mål!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 05-03-21, 00:17   #211
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

De trenger å få stablet Van Dijk på beina. Og Gomez. Og Matip, Henderson og gud vet hvem som ikke er skada. Men først og fremst van Dijk. Og så går det ikke an at Mané snubler i ballen rett foran mål!

JA! Til alt! Jeg ORKER ikke mer!
En ting er denne jævla pandemien, den skal jeg overleve. Men dette, DETTE setter en stakkar så inn i H E L V E T E på prøve!

007 er ikke aktiv  
Gammel 05-03-21, 00:18   #212
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

(Å fy søren, så godt å få det ut!)

007 er ikke aktiv  
Gammel 05-03-21, 00:36   #213
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 05-03-21, 08:19   #214
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

HERREGUD, må dere prate fotball her inne?!? MANNEN sER PÅ FOTBALL HELE FØKKINGS TIDEN og så er det fotballprat HER OGSÅ?!?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 05-03-21, 08:28   #215
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

JA! Til alt! Jeg ORKER ikke mer!
En ting er denne jævla pandemien, den skal jeg overleve. Men dette, DETTE setter en stakkar så inn i H E L V E T E på prøve!

:ynwa:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 05-03-21, 08:28   #216
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

HERREGUD, må dere prate fotball her inne?!? MANNEN sER PÅ FOTBALL HELE FØKKINGS TIDEN og så er det fotballprat HER OGSÅ?!?

Det er ikke fotball. Det er FØLELSER!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 05-03-21, 09:32   #217
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er ikke fotball. Det er FØLELSER!


(Jeg vet det, men ikke si til mannen at jeg vet det!)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 05-03-21, 09:56   #218
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.549
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Jeg setter meg ALDRI ved siden av pappa om vi skal spise noe sammen med dem. Han spiser som om han aldri har blitt retta på som barn, og jeg takler det virkelig ikke. Jeg hater det! Og jeg husker det allerede fra jeg var liten at jeg ikke likte middagssituasjoner på grunn av han. Og tro meg - vi har prøvd. Alle sammen.

Og nå. Mannen min har for faen begynt å snorke. Og han mener det er MITT problem og nekter å gå til legen. Jeg blir gal.
Han er alltid tett og er slank og veltrent, så det må være noe oppi der som gjør det. Det er nesten så jeg vil skille meg.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 05-03-21, 10:00   #219
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.994
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Og nå. Mannen min har for faen begynt å snorke. Og han mener det er MITT problem og nekter å gå til legen. Jeg blir gal.
Han er alltid tett og er slank og veltrent, så det må være noe oppi der som gjør det. Det er nesten så jeg vil skille meg.

Allergitabletter?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 05-03-21, 10:02   #220
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg setter meg ALDRI ved siden av pappa om vi skal spise noe sammen med dem. Han spiser som om han aldri har blitt retta på som barn, og jeg takler det virkelig ikke. Jeg hater det! Og jeg husker det allerede fra jeg var liten at jeg ikke likte middagssituasjoner på grunn av han. Og tro meg - vi har prøvd. Alle sammen.

Og nå. Mannen min har for faen begynt å snorke. Og han mener det er MITT problem og nekter å gå til legen. Jeg blir gal.
Han er alltid tett og er slank og veltrent, så det må være noe oppi der som gjør det. Det er nesten så jeg vil skille meg.


Sove separat?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no