Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilke bokser bruker du til middagsrester?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-19, 08:46   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke bokser bruker du til middagsrester?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg linket til feil bokser. Det er disse i glass jeg liker: https://www.ikea.com/no/no/p/ikea-36...ass-s09269094/

Samme lokk, ser det ut til. Jeg har flere størrelser.

Jeg har også disse pluss noen andre størrelser og fasonger. Har lokk i bambus da.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 09:21   #22
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke bokser bruker du til middagsrester?

Ikke så ofte jeg har rester, men det hender jeg baker eller lager vårruller. Bruker ziplocks som jeg vasker og ellers det jeg måtte ha av plast-emballasje i skuffa.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 09:22   #23
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke bokser bruker du til middagsrester?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg vokste opp med at mamma vasket alt av poser og tok veldig godt vare på dem. Jeg trodde at plastposer var ekstremt dyre, og fikk sjokk da jeg flyttet for meg selv og oppdaget at det var de slett ikke.

Jeg hadde det også sånn, følte meg vill og gal som fråtset i brødposer. . Min bestemor vasket potetgullposen. Miljømessig var de forut for sin tid.

Jeg vasker ofte ziplockene fra ikea. Vi bruker dem en del til fruktbiter i matboksen, da tåler de vaskes og brukes igjen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 09:24   #24
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke bokser bruker du til middagsrester?

Dere er så organiserte. Vi har et virrvarr av ulike bokser og matbokser og whatnot, stort sett fra IKEA eller Rema. Funker finfint det, så lenge vi tar en liten ryddeaksjon i skuffen iblant. Pizzarester i brødposer.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 09:34   #25
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bokser bruker du til middagsrester?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Vi har et virrvarr av ulike bokser og matbokser og whatnot, stort sett fra IKEA eller Rema. .

Det har vi også altså, det er et salig kaos i skuffen med bokser. Men det er bare de fra IKEA jeg anbefaler.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 10:29   #26
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke bokser bruker du til middagsrester?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Disse?

https://www.ikea.com/no/no/p/pruta-m...ronn-60149673/

Har prøvd. Ikke helt fornøyd. Feil størrelse for meg. Og så må man kjøpe alle...

Synes de er geniale fordi flere små stables på den store, de går inni hverandre. Tar liten plass i skuffen og kjøleskapet.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 10:32   #27
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke bokser bruker du til middagsrester?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Disse, fra Clas Ohlson. De dobler som barnas matbokser.
(De har flere størrelser, men jeg orker ikke forholde meg til det i skuffen. One size fits me).

Vi har også disse, i 2 størrelser. En matboks størrelse og en som er litt høyere. Funker fint til det meste.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 11:14   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke bokser bruker du til middagsrester?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Vi har også disse, i 2 størrelser. En matboks størrelse og en som er litt høyere. Funker fint til det meste.

Vi har de samme som Sissel, brukes også til matbokser. Liker de godt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 12:40   #29
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke bokser bruker du til middagsrester?

Her er det mye fint:

https://www.beeorganic.no/categories/oppbevaringtilmat

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no