Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-07, 14:20   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?



Legger med spillelisten.. Må innrømme det er mange jeg ikke har hørt om her.

Noen av dere som har noen artister å anbefale oss å høre på?

(Amy Winehouse og Susanne Sundfør tror jeg vi vil få med oss ihvertfall..)

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 14:25   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.276
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Queens of The Stone Age og My Chemical Romance. Men det er vel litt hardere saker, da

Ellers var det mye ukjent, gitt.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 14:32   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

My Chemical Romance er ikke mye hardt. Puse-pop. Pfft.

Men jeg ville garantert se

Queens of the Stoneage
The Gimme Gimmes
Slayer
Darkside of the Force
Amy Winehouse
TV on the Radio
Pleasure
My Midnight Creeps
The Noisettes

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 14:37   #4
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Mulig det er jeg som er sær, men bortsett fra Winehouse var det bare Venom og Slayer som virket interessante for meg...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 15:49   #5
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Jeg kunne ha dratt dit ene og alene for å høre The Killers.

Men navn som Heroes and Zeros, MCR, The Noisettes, Rockettothesky, Sivert Høyem, og Bright Eyes frister også veldig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 15:56   #6
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.276
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

My Chemical Romance er ikke mye hardt. Puse-pop. Pfft.

Ja, det er jeg fullstendig enig i. Det var vel helst en kommentar om at det ikke sto helt i stil til cilens se-liste Men jeg hadde villet se dem fordi, altså

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 16:03   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Todd Terje.

Sivert Høyem hørtes interresant ut ja, og kanskje Susanne Sundfør - uten at jeg kjenne rnoe særlig til musikken hennes. Og Slayer.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 16:09   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Ja, det er jeg fullstendig enig i. Det var vel helst en kommentar om at det ikke sto helt i stil til cilens se-liste Men jeg hadde villet se dem fordi, altså

Puh, det var da enda godt. Jeg er så skuffet over den nye generasjonen emo-rockere, vel, jeg har vel egentlig aldri likt emo-rockere. Uansett, de bruker så mange visuelle elementer som jeg digger, men det står ikke i stil til musikken. Frustrerende. De er så ekkelt polerte!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Sivert Høyem hørtes interresant ut ja

Jeg ble skikkelig skuffet over Sivert Høyems solomateriale, det var ganske kjedelig, rett og slett. My Midnight Creeps har beveget seg i en retning jeg liker bedre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 17:13   #9
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det var vel helst en kommentar om at det ikke sto helt i stil til cilens se-liste Men jeg hadde villet se dem fordi, altså

Ikke se på de 2 navnene jeg satt opp som det eneste jeg vil høre asså.. hihi Det var bare de jeg vet jeg vil på. Jeg er glad i masse rart jeg. Metallica-Ramstein etc..

Kanskje ikke det helt svarteste er min smak, men mannen hører på dette også han. Uff, hvis det bare er skriking, syns jeg det er fælt.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 18:14   #10
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

King Midas og Kaiser Chiefs.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 18:57   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

King Midas og Kaiser Chiefs.

De må med. Og Arcade Fire, som ble avlyst her for ikke mange ukene siden. QOTSA er alltid morsomt, Interpol hadde jeg prioritert.

Ellers er det morsomste med festivaler alltid å høre ukjente band man plutselig vet man liker. Jeg vil på festival i år også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 19:10   #12
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

De må med. Og Arcade Fire, som ble avlyst her for ikke mange ukene siden. QOTSA er alltid morsomt, Interpol hadde jeg prioritert.

Og The Hold Steady er nok greit å få med seg før Arcade Fire.

Har vi anbefalt alt nå?

Ben "at the Party Pit, Neon Bible in hand" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 00:07   #13
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Her er hva hadde hatt lyst til å høre på:

  • Queens Of The Stoneage
  • Amy Winehouse
  • The Twang
  • The Klaxons
  • King Midas
  • Kaisers Chief
  • Arcade Fire
  • The Killers
  • Susanne Sundfør
  • Chamamillionaire
  • Ludacris
  • My Chemical Romance
  • William Hut
  • Modest Mouse
  • Sivert Høyem
  • The Gossip
Den listen ble lang gitt :-) Mange der jeg har lyst til å se, men jeg skal ikke dit

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 00:30   #14
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

The killers

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:26   #15
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Litt på etterskudd, men.

Jeg skulle fryktelig gjerne ha fått med meg Bright Eyes. Så vidt jeg har fått med meg er Hove eneste norske festival de spiller på i år(?).
Jeg var sikker på at p3tv i alle fall ville sende konserten som gikk natt til torsdag, men neida.

Ellers skulle jeg gjerne ha fått med med My Midnight Creeps (for musikkens skyld, de er ikke all verdens live) og QOTSA.

Og Sivert Høyem hadde ikke vært og forakte han heller, men jeg er litt enig med Glitterchick når det gjelder den siste soloplata hans.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:47   #16
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Puh, det var da enda godt. Jeg er så skuffet over den nye generasjonen emo-rockere, vel, jeg har vel egentlig aldri likt emo-rockere. Uansett, de bruker så mange visuelle elementer som jeg digger, men det står ikke i stil til musikken. Frustrerende. De er så ekkelt polerte!

Enig. Det blir så kosnstruert boyband-feeling at det er flaut. Tekstene er lagd for å appelere til sinte-på-verden fjortiser.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:51   #17
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Incubus, queens of the stone age, Amy Winehouse, King Midas, Me first and the gimme gimmes og Tokyo police club skulle jeg gjerne ha sett.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 23:29   #18
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Jeg ser på lista her og innser at jeg har mistet fullstendig oversikten (bortsett fra Winehouse, Høyem og Sundfør) og begynner å bli gammal. Det er vel like greit å innrømme det først som sist.

Når det er sagt, så tror jeg sikkert jeg hadde hatt glede av å gå rundt og høre på og oppleve nye ting på musikkfronten. Kanskje på tide med noen nye impulser.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 23:49   #19
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Eneste jeg kjente igjen er Sivert Høyem og han synes jeg er bra.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 00:41   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovefestivalen.. hvem ville dere hørt på?

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.

Enig. Det blir så kosnstruert boyband-feeling at det er flaut. Tekstene er lagd for å appelere til sinte-på-verden fjortiser.

Jupp. Min fjortis-guilty pleasure nå er Green Day. Like gamle som meg og jeg har fulgt dem hele veien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no