Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mary Kay

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 19:25   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Mary Kay

Noen som har erfaring med disse produktene og kan si noe om kvaliteten på de, og hvor dyrt det er?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:34   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Kay

Jeg kjøpte noen produkter av en kollega som solgte de, men var ikke på noen måte fornøyd med kvaliteten i fht. prisen. Jeg er nok stuck med Clarins jeg... Men jeg vet MANGE som er fornøyd med Mary Kay, så eneste måten er vel å prøve selv for å finne ut.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:01   #3
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mary Kay

noko av produkta du lurer spesielt på?

Ei venninde av meg har brukt, rense krem,dagkrem og krystall slipinga. Ho ser helt fantastisk ut etter å ha brukt krystall sliping. Trur krystall slipinga koster rundt 900 kr. Mange er kjempe fornøyde her, eg har aldri brukt det.

Ett sett med rensekrem og dagkrem kostar rundt 900.-ikkje noko spesielt bra spør du meg.

Ett handsett kostar 550 kr(4 ulike kremmar bivoks,handkrem,skrub,såpe)-supert!

Ett sett med 3 øyeskygger koster rundt 300-har ikkje prøvd over tid,kun 1 kveld,helt greit

Foundation koster rundt 250- den er super!

Dei har og en sånn lotion som skal matte glinsande parti i ansiktet(oil mattener)-den funke som berre det men må brukast med jevne mellomrom utover dagen. kostar 220

Leppe stiftane ikkje noko særs synes eg. Helt greit. Trur dei ligger på rundt 200,vil egentlig ikkje anbefale desse.

Det som er bra med kursa er att du får lære å legge sminke! Kjempe greit å få en del tips!

  Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:04   #4
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kjøpte noen produkter av en kollega som solgte de, men var ikke på noen måte fornøyd med kvaliteten i fht. prisen. Jeg er nok stuck med Clarins jeg... Men jeg vet MANGE som er fornøyd med Mary Kay, så eneste måten er vel å prøve selv for å finne ut.


signere i grunnen denne . Har prøvd betre merker enn mary kay, men kommer til å invistere i krystall slipinga. Den har eg sett funke som berre det. Supert om du har store porer.

  Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:05   #5
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Jeg har en venninne som selger, så jeg har prøvd en god del av produktene. Som Elin, så syns jeg ikke kvaliteten står i forhold til prisen. Ikke overbegeistret mao.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:06   #6
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kjøpte noen produkter av en kollega som solgte de, men var ikke på noen måte fornøyd med kvaliteten i fht. prisen. Jeg er nok stuck med Clarins jeg... Men jeg vet MANGE som er fornøyd med Mary Kay, så eneste måten er vel å prøve selv for å finne ut.


Helt enig, droppet å bruke de jeg hadde kjøpt.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 17:31   #7
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

signere i grunnen denne . Har prøvd betre merker enn mary kay, men kommer til å invistere i krystall slipinga. Den har eg sett funke som berre det. Supert om du har store porer.

Sant? Jeg har enorme porer og skulle mer enn gjerne hatt noe som funka. Linker?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 17:57   #8
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Kay

Foundationen er grei, øyeskyggen ble borte etter et par timer. Resten syns jeg var dyrt.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 18:03   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay

Jeg har håndsettet, og det er nydelig. Til og med mannen liker det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 18:13   #10
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mary Kay

Har bare foundation fra MK og er greit fornøyd med den. Men synes det var stive priser!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 19:55   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Jeg har prøvd mange produkter fra MK gjennom årene. Jeg kjenner flere som har vært forhandlere.

Jeg synes ikke produktene svarer til prisen. Jeg klarer ikke med min villeste fantasi å merke forskjell på øyeskyggen fra MK framfor en som koster halvparten. Hudserien som jeg ble anbefalt var også alt for sterk for meg. Jeg følte at jeg brant i ansiktet av den.

Forøvrig liker jeg ikke koseptet..

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 20:42   #12
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mary Kay

Jeg er veldig fornøyd, bruker en hel del fra MK. Særlig liker jeg rensekremen (den for tørr hud), dagkremen, foundation og håndsettet. Bruker også øyekrem, lipgloss, mascara, lipliner, øyeskygge, rouge og body lotion fra MK, og er fornøyd med det. :jåle:

Kvaliteten er absolutt bra, jeg har prøvd en del. Og selv om det er litt dyrt synes jeg man får mye for pengene. Det er for eksempel ofte dobbelt så mye innhold som i tilsvarende merkers beholdere fra butikk. Dessuten er det bedre at min venninne tjener noen kroner enn at en eller annen kjede stikker av med fortjenesten... Og når man er fast kunde får man alltids noen hyggelige overraskelser innimellom.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 21:03   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Jeg boikotter Mary Kay etter å ha blitt nærmest terrorisert av en selger over et lengre tidsrom. Hun sluttet ikke å ringe meg før etter et år.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 21:08   #14
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg boikotter Mary Kay etter å ha blitt nærmest terrorisert av en selger over et lengre tidsrom. Hun sluttet ikke å ringe meg før etter et år.

Jeg var og en boikotter, for jeg sa klart fra på det partyet jeg var, at jeg IKKE ville kontaktes på telefon. Hun ringte likevel, og sånn aggressiv markedsføring får jeg spader av.

Men da venninnen min begynte å selge, måtte jeg jo støtte henne litt, men jeg syns produktene er overpriset.

Dessuten liker jeg å snuse rundt i parfymerier og taxfree-utsalg, så ingen får meg til å være trofast mot bare et merke

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 22:54   #15
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Sant? Jeg har enorme porer og skulle mer enn gjerne hatt noe som funka. Linker?


fant denne internett adr: www.marykaynorway.no

Det er 2 steg på krystall slipinga. 1.Refine og 2.Replenish(altså 2 ulike krukker)

Ja har sett resultat på ei venninde, helt utruleg forskjell. Ho har vel helt grei hud i utgp.,men vart kjempe glatt og jevn i huda.
No skal ei venninde av meg som har skikkelig store porar, og masse ulumskheter prøve. Så eg er utruleg spent på å sjå korleis det funke på ho.

Nei, eg er IKKJE mk selger(synes og dei kan vere innmari på gåande, men det gjelder å gi klare meldinger!)

  Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 22:56   #16
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg boikotter Mary Kay etter å ha blitt nærmest terrorisert av en selger over et lengre tidsrom. Hun sluttet ikke å ringe meg før etter et år.

skrekk og gru

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 23:05   #17
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mary Kay

Jeg har brukt Mary Kay en stund, og kommer nok til å prøve noe annet når jeg er tom nå. Jeg føler ikke at produktene gjør noe spesielt for huden min.

Håndpakken er utrolig deilig, og det samme er den slipe-greien.
Håper å se resultater på krater-porene mine snart!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no