Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 13:57   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article675467.ece

Jeg syns dette er trist. Hvorfor kan man ikke akseptere kroppens endringer? Jeg skjønner de som av helsemessige årsaker som ryggproblemer for for store bryst osv. får minsket størrelsen på brystene, men dette som står i linken syns jeg er trist.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 13:59   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Ja, jeg synes også det er trist.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 14:04   #3
Plutti
Superaktiv
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 341
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Jeg ser ikke noe galt med dette. Det får være deres sak, spør du meg
(jeg er selv operert, men andre veien )

__________________
Gutt 2003 & jente 2006
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 14:06   #4
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Selvfølgelig får det være deres sak, men trist er det at det er slik. Det er opp til hver enkelt hva en gjør med kroppen sin, men ting utvikler seg og det får ofte en smitteeffekt. Kan bare se over til USA.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 14:07   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Denne diskusjonen var oppe for ikke lenge siden, men jeg mener det samme som da. I utgangspunktet får det være opp til en hver, men da får man heller ikke komme å si at man ikke sender ut det som kan være uheldige signaler når man velger å gjøre noe sånt.

:billettmerket mikropupper etter to amminger:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 14:07   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Tja, jeg synes det er veldig trist at så mange bruker så mye ressurser på å være misfornøyde med kroppene sine, uavhengig av om de opererer inn silikoninnlegg eller ikke.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 14:48   #7
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Men man kan jo ikke helt velge selv om man er misfornøyd med kroppen sin!
Det er klart man må skjønne at kroppen forandrer seg under en graviditet, men noen er jo mer uheldige enn andre med hvordan ting blir seende ut etterpå.
Jeg synes det er greit å ta silikon om man er så misfornøyd, man lever bare en gang og det er nok ikke noe greit å leve livet med dårlig selvtillit.
Jeg har tvillinger og var ekstremt stor, magen er dermed ikke pen, og det er slitsomt, jeg tør ikke kle av meg i offentlige sammenheng (som feks svømmehall, da dusjer jeg før jeg reiser og når jeg kommer hjem), jeg kan ikke gå med de klærne jeg vil, skulle ønske jeg bare kunne akspetere det, men det kan jeg dog ikke.
Så jeg kommer til å operer det bort, det kommer til å hjelpe meg, så får jeg heller la være å skrive det i avisen hvis det blir så stor smitteeffekt av det, eller sender ut dårlige signaler.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 14:53   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Men man kan jo ikke helt velge selv om man er misfornøyd med kroppen sin!

Det mener jeg faktisk at man kan. Man kan velge å være fornøyd med det en har. Det er ikke noe som kommer av seg selv, men noe de aller fleste må jobbe en del med.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 14:55   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Det er jo ikke sånn at "dårlig selvtillit" og "operasjon" er de eneste to alternativene, da, Blomst. Det finnes masse folk som vandrer rundt i verden med hengepupper, slaskemage og flott selvtillit.


På samfunnsnivå: Jeg syns det er synd at det utvikler seg slik at man ser seg i speilet og ser et forbedringsprosjekt, og ikke et "status quo" ("sånn ser jeg altså ut nå. Hm. Jaja.").

På et individnivå: Folk må selvsagt få gjøre som de vil.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 14:55   #10
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det mener jeg faktisk at man kan. Man kan velge å være fornøyd med det en har. Det er ikke noe som kommer av seg selv, men noe de aller fleste må jobbe en del med.

Ja jeg kan bare snakke for meg selv da, jeg har jobbet med det i 6 år å jeg sliter fremdeles med selvtilliten min og jeg kommer aldri til å kle av meg offentlig med den magen jeg har nå.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 14:58   #11
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er jo ikke sånn at "dårlig selvtillit" og "operasjon" er de eneste to alternativene, da, Blomst. Det finnes masse folk som vandrer rundt i verden med hengepupper, slaskemage og flott selvtillit.


På samfunnsnivå: Jeg syns det er synd at det utvikler seg slik at man ser seg i speilet og ser et forbedringsprosjekt, og ikke et "status quo" ("sånn ser jeg altså ut nå. Hm. Jaja.").

På et individnivå: Folk må selvsagt få gjøre som de vil.

Nei jeg sa ikke det var det,men jeg sa at hvis man har så dårlig selvtillit så synes jeg det er greit, jeg beundrer de som ikke bryr seg om hengemage og hengepupper jeg, og skulle ønske jeg kunne akseptere min mage.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 15:01   #12
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Om man som voksen kvinne, etter å ha født de barna man skal ha, velger å bruke en slump med penger på å "fikse" på kroppen slik at man kan bli mer fornøyd med den man er, synes jeg ikke det er en uting. Heller silikonpupper eller arr etter bukplastikk, enn deprimert og innesluttet liksom. Satt på spissen, selvsagt. Det finnes mange gråsoner.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 15:01   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Men man kan jo ikke helt velge selv om man er misfornøyd med kroppen sin!
Det er klart man må skjønne at kroppen forandrer seg under en graviditet, men noen er jo mer uheldige enn andre med hvordan ting blir seende ut etterpå.

I stor grad så kan man det. Hvor fornøyd man er med kroppen sin, ser ut til å henge lite sammen med hvordan kroppen faktisk ser ut og mye mer sammen med mental status.

Jeg påstår ikke at det bare er å knipse med fingrene og si "nå liker jeg kroppen min", men det er mulig å lære seg å like den bedre, slik den er, med hard og målrettet innsats. Og det er slett ikke bare folk med flott kropp som er fornøyd med hvordan de ser ut. På samme måte som det finnes nok av eksempler på modeller med dårlig kroppslig selvtillit.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 18:20   #14
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Det høres sikkert rart ut, men jeg har aldri vært mer glad i kroppen min enn nå. Før var jeg veldig fokusert på min mage som var for stor. Nå har jeg fjernet begge brystene pga brystkreft og kan ikke få noen nye bryst, men jeg har klart å glede meg over at jeg lever og bestemt meg for å akseptere kroppen min slik den er nå.

Ja, jeg har grått mine tårer etter at siste brystet ble fjernet i november i fjor, men jeg har kommet over det.

Det betyr ikke at jeg ikke forstår de som sliter med kroppsbildet for jeg har vært der selv. Slik livet er nå så orker jeg ikke å tappe min energi på mine tapte bryst. Jeg har grått og sørget, og kanskje jeg vil gjøre det igjen, men jeg nekter å la tankene fokusere på det.

Alt blir realtivt ut i fra øyet som ser. Til syvende og sist så er det hva vi bruker tankene våre til. Selvtillit har ikke bare med utseendet å gjøre.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 18:30   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Jeg synes det er litt trist, men det er samtidig ganske hyklersk av meg. Jeg kan nemlig selv fint akseptere at puppene siger, men magehenget jeg har fått etter fødslene sliter jeg tungt med å godta. Det blir jo samme sak, så jeg skyter meg selv litt i beinet. I en perfekt verden skulle jeg selvsagt ønske at alle (inkludert meg selv) kunne godta og heller fnise litt over hva årene gjør med kroppene våre.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:01   #16
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

I blame the yummy mummies. Plutselig blir alle andre som unger i lekebutikken: Seee! Sånn vil jeg også ha! Den gamle jeg har hjemme er stygg/ødelagt/funker ikke/er utgått modell/oppbrukt/falmet - men den! DEN var fin den!

I min verden (som er veldig svartt/hvitt for tiden) kan jeg utmerket se at det kommer et punkt hvor man føler trang til å fikse et praktisk problem: Den ene puppen er større enn den andre pga gjentatte mastitter, mageforkleet gjør det umulig å kjøpe bukser som faktisk passer/passet resten av underkroppen, man bruker en formue i soppmidler som aldri hjelper helt mot kløen dypt nede i foldene... Praktisk problem, praktisk løsning.

I vår omgangskrets er det etter hvert flertallet som har fikset puppene etter småbarnstiden. Jepp, flertallet. Og de fleste er blitt riktig så pene, og det er vanskelig å se uten at du vet om det. (Grunnen til at det i det hele tatt vites er at det er så gøysi og rampete å kneppe opp og vise frem resultatet når man er godt nedi vinflaskene på venninnekvelder.) For det er ikke gigapupper som er på ønskelisten, men bare få tilbake de lubne B-cupene de hadde før de ble erstattet med hengepupp-B'n. Vi vil ha dem tilbake sånn vi hadde før.

(Bortsett fra én - der var argumentet at alle BH-ene var blitt for store og det ble så dyrt å kjøpe nye... Økonomisk glitrende argument.)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:11   #17
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article675467.ece

Jeg syns dette er trist. Hvorfor kan man ikke akseptere kroppens endringer? Jeg skjønner de som av helsemessige årsaker som ryggproblemer for for store bryst osv. får minsket størrelsen på brystene, men dette som står i linken syns jeg er trist.

Hvorfor har du så lett for å akseptere fysiske årsaker, men ikke psykiske?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:16   #18
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvorfor har du så lett for å akseptere fysiske årsaker, men ikke psykiske?

Fordi psykiske årsaker er noe man kan jobbe med seg selv med. Det vet jeg alt om.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:30   #19
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


I min verden (som er veldig svartt/hvitt for tiden) kan jeg utmerket se at det kommer et punkt hvor man føler trang til å fikse et praktisk problem: Den ene puppen er større enn den andre pga gjentatte mastitter, mageforkleet gjør det umulig å kjøpe bukser som faktisk passer/passet resten av underkroppen, man bruker en formue i soppmidler som aldri hjelper helt mot kløen dypt nede i foldene... Praktisk problem, praktisk løsning.

Det er et veldig praktisk problem for meg å ikke finne BHer som passer, og ikke kunne kjøpe en vanlig bikini i en vanlig klesbutikk. Men det er nok ikke mer akseptert at jeg tar silikon av den grunn. Det er dårlig med hengepupp her altså, da kunne jeg i hvert fall rulla dem opp og fylt BHen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:39   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det er et veldig praktisk problem for meg å ikke finne BHer som passer, og ikke kunne kjøpe en vanlig bikini i en vanlig klesbutikk.

Ditto her. Heldigvis finnes det spesialsjapper. Problem fixed.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bryst, plastikk, silikonbryst, småbarnsmødre


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no