Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du en favorittparfyme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-13, 15:23   #41
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Jeg bruker veldig sjelden parfyme, men jeg har en Hugo Bossparfyme jeg syns er grei. I tillegg har jeg et par andre som jeg bruker en sjelden gang, men jeg husker ikke hva de heter.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-13, 20:56   #42
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

armani code

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-13, 21:21   #43
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Disse har jeg

(eau de toilette, lett og fin)


og denne er jo tyngre

og disse er mangeårige favoritter som står på kjøp-igjen-listen








Etter flere år som helge-og-ferie-hjelp i parfyme og sminkeavdelinga på taxfreebutikken på gardermoen som (godt) yngre gikk jeg rett og slett i metning på parfymer i mange, mange år og bruker det fortsatt lite. Vi fikk ta med prøveflasker hjem og selvsagt prøve på jobb også...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-13, 23:09   #44
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg bruker denne. Orker ikke parfmer lenger.


Denne bruker jeg også.

Ellers liker jeg The One-parfymene, både The Rose og den vanlige. Har haugevis av parfymer, alle står i skapet på badet.

Geitrams er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-07-13, 23:11   #45
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.864
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Lacoste Pour Femme er min favoritt. Jeg har ikke mange parfymer siden jeg har svært få jeg liker og tåler (dvs ikke får migrene av) og de jeg liker bruker jeg opp før jeg kjøper en ny, så parfymene står bare i et skap på badet.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-13, 23:14   #46
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Bruker lite av det nå, men det hender jeg bruker eau de toilet. Min favoritt er enda CK One. Lagres på badet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-13, 23:18   #47
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Fest: Chanel Coco, eller Naricso Rodrigues
Hverdag: Bvlgari Omnia eller Prada Party
"Mine" dufter: Prescriptives Calyx, Chanel no 19, Chanel Cristalle og Clinique Aromatics Elixir, men kanskje aller mest Guirlain Idylle (selv om flakongen gir meg Spellemannsprisvibber...)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 27-07-13 kl 09:13.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-13, 23:39   #48
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Min all time favourite, som jeg stort sett alltid har ei flaske av og bruker mye sommerstid, er denne:

Davidoff Cool Water Woman:



Ellers har jeg for tiden denne, som jeg veksler med Cool Water. Bruker ofte denne til hverdags og Cool Water til kvelds. Fått gode tilbakemeldinger på begge.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 01:30   #49
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg husker jeg elsket Cerruti 1881 da jeg var yngre. Lurer på hva jeg hadde syntes om den nå.

Den er min hverdagsparfyme, jeg har brukt den daglig i mange, mange år. Den lukter veldig godt på meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 10:36   #50
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har gitt opp parfyme. Jeg bruker så lite at den blir gammel og dårlig, dessuten får jeg hodepine av det. Så egentlig synes jeg alle skal droppe parfyme, særlig på buss og ikke minst lange flyturer.

Enig.
Heldigvis jobber jeg ikke med damer, så jeg har levelige dager.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 12:23   #51
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Menn kan da være minst like tungt og plagsomt parfymert.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 12:36   #52
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Den siste jeg kjøpte og likte er den Davidoff-parfymen som emin nevner her. Jeg har egentlig mistet helt sansen for parfymer og ting som er parfymert, og har ikke brukt noe med lukt (unntatt en og annen håndkrem) på årevis.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 12:59   #53
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Min favoritt er Burberry Weekend


Kjøpte denne i sommer

Little black dress fra Guerlain

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 13:01   #54
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Å, jeg husker jeg møtte deg en gang Hønni, som du hadde en helt vidunderlig parfyme! Men da jeg prøvde den selv, så luktet den helt annerledes på meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 13:12   #55
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Ja, Filifjonka, det var Infusion d'Iris fra Prada

Bruker den innimellom, men den har muligens i ferd med å bli ødelagt av å stå i baderomsskapet. Lukter ikke helt det samme.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 13:20   #56
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Jeg burde kanskje ikke innrømme dette, men jeg bruker denne.
Stjal fra storesøster og fant ut at den passet perfekt til meg.
Akkurat så mild og snill som jeg liker.

Oppbevares på soverommet.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 14:16   #57
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Jeg er litt glad i parfymer som ikke selges overalt, og akkurat nå er Carthusia Corallium favoritten. Denne selges kun hos Parfumerie på Majorstua i Oslo, og på parfumerie.no. Før man kaster seg ut i sånne litt mer ukjente eventyr, finnes det mange steder på nett hvor man kan kjøpe småprøver så man får testet ordentlig før man bestiller.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 14:38   #58
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Har brukt denne i mange år nå. Tenkte jeg skulle se meg om etter en ny da jeg var i Tax free her i sommer. Men jeg orker ikke å lete gjennom så mange. Jeg fikser ikke tunge parfymer. De må være lette og friske. Ellers får jeg hodepine og blir kvalm.

Får gjøre litt research før jeg skal ut en tur igjen i september.

Min oppbevares i skapet på badet.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 14:48   #59
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Menn kan da være minst like tungt og plagsomt parfymert.

Ikke verkstedgutta her, heldigvis. Men jo.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 14:55   #60
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Nå ble jeg litt overrasket. Jeg trodde ikke folk brukte parfyme lenger. Når jeg en sjelden gang kjenner at noen lukter parfyme, blir jeg hensatt til 80-tallet med en gang. Selv har jeg en Fendi i kjøleskapet. Den har ligget der i 15 år, tror jeg. Blir sjeldnere og sjeldnere brukt, for den er veldig tung.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no