Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du selvbruningskrem på beina?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Bruker du selvbruningskrem på beina?
Ja, (nesten) alltid. 6 6,06%
Ja, en gang iblant. 21 21,21%
Ja, men bare til jeg har blitt brun. 7 7,07%
Det er svært sjelden. 21 21,21%
Nei, aldri. 43 43,43%
Annet. 1 1,01%
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-07, 11:28   #41
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Vanligvis ikke, men i år har jeg fått anbefalt Aco sin, og den er helt genial!

Jeg er vanligvis skummetmelkblå på beina, men med denne får jeg en lys,lys farge (som andre kaller blek), som jeg er veldig fornøyd med. Den er ikke brun, men jeg slipper å være blå

Ingen skjolder heller.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 16:19   #42
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Vanligvis ikke, men i år har jeg fått anbefalt Aco sin, og den er helt genial!

Jeg er vanligvis skummetmelkblå på beina, men med denne får jeg en lys,lys farge (som andre kaller blek), som jeg er veldig fornøyd med. Den er ikke brun, men jeg slipper å være blå

Ingen skjolder heller.

Det er notert - jeg skal prøve den! Den lukter vel kanskje ikke så fælt heller..?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 16:34   #43
Carina84
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 40
Carina84 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nei har aldri brukt selvbruningskrem noen steder

Samme her...

Carina84 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 21:22   #44
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er notert - jeg skal prøve den! Den lukter vel kanskje ikke så fælt heller..?

Lukter veldig godt når du smører den på, men den "rare" selvbrunerlukta kommer etterhvert, men er ikke plagsom synes jeg.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 19:57   #45
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Acsa: Jeg bruker Natusan, fordi den kom gratis i Studentenes startpakke. Men jeg er godt fornøyd, og den lukter ikke vondt.

La den stå ca. 1 år i hylla på badet du. Så snakkes vi om lukten da. *Pføy* Det luktet faktisk så jævlig at jeg måtte dra hjem fra jobben og ta en dusj. (og ja, det var definitivt natusan si overvintrede bodylotion med selvbruningsfarge, og ikke mangel på personlig hygiene.)

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 19:59   #46
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Jeg har brukt selvbruningskrem en gang i livet og da var jeg fjortis. Jeg ser ikke behovet. Leggene mine står i stil til mine hvite piratbukser

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 23:28   #47
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Jeg blir brun, så det har jeg ikke behov for.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 23:58   #48
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Ja, hvis beina skal vises må selvbruningsklinet på. For jeg eier ikke pigment på beina av en eller annen grunn. Overkroppen blir OK brun, men beina blir bare svaaaakt brune etter endt sesong. Og i og med at leggene i seg selv er ganske kraftige så får jeg noia av å vise dem frem både digre og HVITE.

Så ja, her jukses det konsekvent.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 09:22   #49
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Nei, det gjør jeg ikke. Da måtte jeg i så fall smurt selvbruningskrem på resten av skummetmelkhvite meg, og det gidder jeg ikke.

  Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 09:33   #50
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

En gang i mellom, men jeg nekter å gå i langbukser - bruker bare capri eller piratbukser - når kalenderen sier sol og varmt vær, så etterhvert får jeg farge på bena. Må bare venye lenge nok.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 09:36   #51
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Dove sin synes jeg er perfekt og billig. Har også kjøpt meg en dyr fra Lancome som jeg ikke er fornøyd med.

Favoritten min er Kanebo, den stinker, men gir vakker farge.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 10:42   #52
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Jeg bruker Dove sin og blander den med bodlylotion når jeg smører på og da blir det ikke skjoldete. Men bare om sommeren da.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 11:41   #53
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Jeg bruker Lancome Flash bronzer self-tanning leg gel. Den er helt genial: lett å smøre ut, du får farge med en gang og den har litt skimmer i seg. Anbefales.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 23:01   #54
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Har prøvd endel selvbruningskrem oppigjennom årene.
Den jeg er mest fornøyd med er faktisk Dove sin lotion. Får passe farge og blir ikke skjoldete. ei heller gul.
Det er mye bedre med bleke legger enn legger dårlig smurt med selvbruning

Sitat:

La den stå ca. 1 år i hylla på badet du. Så snakkes vi om lukten da. *Pføy* Det luktet faktisk så jævlig at jeg måtte dra hjem fra jobben og ta en dusj. (og ja, det var definitivt natusan si overvintrede bodylotion med selvbruningsfarge, og ikke mangel på personlig hygiene.)

:erfart:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 21:07   #55
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

:liker ikke hvite legger: hverken på meg selv eller andre. Lyse legger er ok, men blåhvite - usj.
Så ja, jeg bruker.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:00   #56
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

:liker ikke hvite legger: hverken på meg selv eller andre. Lyse legger er ok, men blåhvite - usj.

Nå fikk jeg i alle fall lyst til å legge alt av selvbruningskremer på hylla, bare på trass. Hvis jeg faktisk kan plage andre med å vise meg som jeg er, føles det plutselig litt morsommere.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 19:47   #57
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du selvbruningskrem på beina?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå fikk jeg i alle fall lyst til å legge alt av selvbruningskremer på hylla, bare på trass. Hvis jeg faktisk kan plage andre med å vise meg som jeg er, føles det plutselig litt morsommere.

Du plager meg ikke
Men jeg må få lov til å synes at det ikke er pent, sant

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no