Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fortell meg om leppefillere

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-15, 09:12   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, jeg tror definitivt normaliteten forskyver seg, på samme måte som med vippeextentions. Som også ser ganske grotesk ut, egentlig, hvis man ikke er vant til det?

Ja, det er jeg enig. Når det ser ut som man går med en feiekost på øynene, da er det ikke fint lenger.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 09:48   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Men jeg vet om folk som har tatt det og sett helt fine ut, altså, bare med lepper som er et hakk mer fyldige enn de de ellers har. Men det ser man jo ikke på samme måten, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 10:00   #23
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Anafylaktisk look, ja. Det må være den beste beskrivelsen.
Jeg har en bekjent som gikk ned mange kg og deretter fant ut at leppene skulle innta samme str som tidligere. Jeg tror definitivt det er der uttrykket "duckface" kommer fra.
For hun ser ut som om hun har nebb!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 10:05   #24
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

For ordenens skyld: Det er godt mulig at andre jeg kjenner også har fylt opp litt, men da er det slik at det passer ansiktet.
Jeg har ei bekjent som skulle ha implantat i puppene, og jeg ble litt skeptisk. Men hun gikk fra str vrengt baklomme til en A/B cup, så det syntes egentlig ikke så veldig (om man ikke visste det).
Så det kommer nok an på hvor mye som fylles i her og der, tenker jeg.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 10:17   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Det er en annen estetikk, på en måte. Et eget univers eller et slags bakvendtland, der grønt er rødt, pent er stygt og harry er lekkert.

Jeg har en venninne som driver med dette i litt mindre skala, og hun har en uke hver tredje måned der hun ser ut som hun har spist noe hun ikke tåler og/eller fått en på tygga. Etter min mening kunne hun spart seg de kronene, for hun er helt fin uten.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 10:33   #26
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men jeg vet om folk som har tatt det og sett helt fine ut, altså, bare med lepper som er et hakk mer fyldige enn de de ellers har. Men det ser man jo ikke på samme måten, da.

Det gjør jeg også, og det var langt fra duck face eller anafylaktisk look. Men det er jo ikke de vi legger merke til, det er de som ikke vet å begrense seg som man merker.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 11:35   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Jeg blir mer og mer sikker på at noe av "poenget" med de verste anafylaktiske leppene er at det skal være åpenbart at det er plastikkfyll, fordi det gir en underlig form for status.

Og så prøver jeg å la være å "dytte" egen overleppe ut mens jeg stirrer fascinert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:05   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Det må være noe med normalen som forskyver seg. Jeg så et bilde av en av årets PH deltakere og hun som egentlig er en pen dame så helt grotesk ut med verdens lengste vipper, ekstremt store sminkede øyne og fyll i både lepper og pupper. Og småjenter applauderer på Insta. Og smågutter sikler. Det kan ikke være bra.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:07   #29
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Hvorfor får jeg pes når jeg undrer meg over folk tre svarte hår på haka mens Maverick slipper unna med å undre seg over folk med kronisk trutmunn. Begge deler er selvvalgt, faktisk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:12   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvorfor får jeg pes når jeg undrer meg over folk tre svarte hår på haka mens Maverick slipper unna med å undre seg over folk med kronisk trutmunn. Begge deler er selvvalgt, faktisk.

Nei. Noe er naturlig, noe er selvpåført. Big difference.

Jeg undrer meg for øvrig heller ikke over "folk med", jeg lurer på om det er meningen at det skal synes eller ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:14   #31
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Big difference, ja.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:16   #32
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Jeg kjenner damer som har fylt litt her og løftet litt der uten at det synes noe særlig. De ser bare litt freshere ut, som om de har sovet veldig godt og hatt lang ferie. Og så ser jeg at noen putter litt (mye) ekstra inn i puppene og leppene for å få det digert. Og digert antar jeg at de vet synes godt, så da er det vel meningen at det skal synes for all verden.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/...38_306x423.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:17   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg kjenner damer som har fylt litt her og løftet litt der uten at det synes noe særlig. De ser bare litt freshere ut, som om de har sovet veldig godt og hatt lang ferie. Og så ser jeg at noen putter litt (mye) ekstra inn i puppene og leppene for å få det digert. Og digert antar jeg at de vet synes godt, så da er det vel meningen at det skal synes for all verden.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/...38_306x423.jpg

Huff, det der ser jo ut som en bavianrumpe!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:27   #34
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.876
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Åh, kjære vene, jeg trodde du plutselig hadde fått lyst på.

Det trodde jeg også

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:31   #35
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei. Noe er naturlig, noe er selvpåført. Big difference.

.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Big difference, ja.


Jeg har ikke tid til å diskutere mer nå, men jeg må bare få si at jeg er rungende uenig. Overvekt er f. eks også selvpåført i 99 % av tilfellene. Er det av den grunn greit å lure på hvorfor folk går rundt med magen hengende utenfor buksa?

Begge deler handler om at noen går på tvers av det man regner som "pent" og så lurer på hvorfor de velger å gjøre det.

Jeg er på ingen måte snurt over responsen i den "svarte hår"- tråden som sikkert er et halvt år gammel, men jeg mener oppriktig at begge deler handler om å undre seg over andres utseende.


Dette, f.eks (: peker ned: ) er det en OK ting å si om noen utseende? Jeg er for så vidt enig, men så har jeg heller aldri utgitt meg være særdeles påpasselig med å aldri omtale mine medsøstres utseende i negative vendinger. (For det er som regel damer det er snakk om, er det ikke?)


Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Huff, det der ser jo ut som en bavianrumpe!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:34   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Vel, jeg synes det er forskjell å slite med ansiktshår (ja, det er jo ikke en gang sikkert at man sliter med det, men jeg hadde slitt med det og kommer antageligvis til å få det pga medisiner snart) og bevisst påføre leppene sine så mye fillere at det ser ut som de skal sprekke hvert øyeblikk.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:35   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Kunstig selvpåført, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:38   #38
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Hvis man har tydelig bart (som i mange hår) sliter man med ansiktshår. Hvis man har tre lange hår og er glatt ellers, vil jeg ikke si at det er hårveksten i seg selv som er et problem. I den grad det er et problem at folk har lange enkelthår i ansiktet, og det er det ikke sikkert at det er. Jeg forstår spørsmålet til Maverick, og jeg har lurt på det samme selv siden jeg har vanskelig for å skjønne at noen kan synes det er fint med sånn oppsvulmet munn, men jeg vet ikke svaret.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:41   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.357
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Haha, to dager etter den hårtråden din så fant jeg et halvannet cm langt hår på overleppa. Det var helt lyst og tynt, men jeg hadde ikke sett det. Dvs. jeg så av og til en vag skygge når jeg så nedover neseryggen, men fant aldri noe hår når jeg så etter. Det kan godt hende mange andre, som tross alt ser meg i en annen vinkel og mer varierende lys enn jeg ser meg selv, hadde sett det lenge.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:50   #40
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Haha, to dager etter den hårtråden din så fant jeg et halvannet cm langt hår på overleppa. Det var helt lyst og tynt, men jeg hadde ikke sett det. Dvs. jeg så av og til en vag skygge når jeg så nedover neseryggen, men fant aldri noe hår når jeg så etter. Det kan godt hende mange andre, som tross alt ser meg i en annen vinkel og mer varierende lys enn jeg ser meg selv, hadde sett det lenge.

Jeg har et lyst et midt på ene kinnet som dukker opp innimellom. Jeg hadde aldri lagt merke til det, det var min yngste datter som kommenterte det. Men nå følger jeg med og plukker det når jeg ser det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no