Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 19:44   #1
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Kan du fortelle meg litt om hva du synes om produktene og hvorfor du liker/ikke liker det!

Og hvilken av produktene pleier du å bruke!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 21:44   #2
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Jeg var lenge helt avhengig av Clarins multiactive day cream, den er veldig god. Den var den eneste jeg fant som gjorde huden min myk uten at den ble verken fettete eller tørr. Dessuten likte jeg konsistensen og duften.

Men så begynte en venninne som Mary Kay-konsulent, og jeg fant ut at de produktene var enda bedre, billigere og jeg kunne støtte en god sak (min venninne) i samme slengen.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 22:38   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Jeg bruker håndkremen og elsker den!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 02:53   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Jeg bruker så og si bare Clarins. Fantastiske produkter til overkommelige priser. Alt er plantebasert fremstilt, til forskjell fra f.eks. Clinique som er kjemisk fremstilt.

Jeg bruker Cleansing kremen, tonic, Multi Active Jour dagkrem og nattkrem, og Eye Balm (øyekrem). I tillegg har jeg håndkrem og et par solkremer. De har bl.a. en babysolkrem-serie som også er kjempebra!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:45   #5
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Tusen takk for svar dere. Jeg skal promotere Clarins i fra torsdag. Kjempe greit å høre andre sin mening om produktene!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:05   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Jeg har brukt Clarins deodorant, den roll-on
Kjempegod
Luktet rent og godt, og klødde ikke (jeg er litt sensitiv)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:17   #7
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har brukt Clarins deodorant, den roll-on
Kjempegod
Luktet rent og godt, og klødde ikke (jeg er litt sensitiv)

Denne bruker jeg også. Kan virkelig anbefales. Jeg har også en ansiktspeeling fra Clarins som er god.
Apropos Cliinique, som Elin nevnte: Jeg har en fuktighetskrem derfra, som er helt elendig. Jeg har alltid hatt ganske problemfri hud, men etter at jeg begynte å bruke den poppet det opp små røde kviselignende prikker i pannen. Tror ikke den gjør annet for huden min enn å tette porene. Den føles ikke god på huden når jeg smører den inn heller.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:19   #8
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Så flott med flere erfaringer!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:47   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Apropos Cliinique, som Elin nevnte: Jeg har en fuktighetskrem derfra, som er helt elendig. Jeg har alltid hatt ganske problemfri hud, men etter at jeg begynte å bruke den poppet det opp små røde kviselignende prikker i pannen. Tror ikke den gjør annet for huden min enn å tette porene. Den føles ikke god på huden når jeg smører den inn heller.

Jeg får skrubbsår i ansiktet av Clinique. Det er veldig sterke produkter tror jeg. Jeg tåler de i alle fall ikke.

Og, ja, jeg har forresten den ansiktspeelingen fra Clarins også. Helt fantastisk. Huden blir helt myk og glatt etterpå, og den er mild og fin og kan derfor brukes opptil flere ganger i uken.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."

Sist redigert av Elin : 25-10-06 kl 21:56.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 19:09   #10
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Må si at Clarins produkter er veldige gode. Jeg har prøvd masse av produktene nå. Og jeg skal kjøpe meg masse! Anbefaler dem virkelig til folk 30 +!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 20:35   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Har foundation som er veldig bra. True radience. Lysreflekterende.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 03:35   #12
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Clarins er et bra og anerkjent merke. Neste på lista for meg nå er Beauty Flashen. Krem til å ha under sminken. Kjempedeilig, har hatt den før. Ellers har jeg nettopp kjøpt solpudderet derfra, - uten glitter, synes ikke det er så fint om vinteren. Og håndkremen er veldig deilig

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 10:03   #13
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Jeg brukte de mye før, men skifter merker etter en tid.

Jeg var veldig fornøyd med Multi Active dagkremen, håndkremen og bodylotion.
Før brukte jeg kun mascaraen derfra også, men så gikk den ut og jeg byttet

Jeg har jobbet i bransjen i mange år tidligere, det er meget gode produkter

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 09:01   #14
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noen her som har erfaring med Clarins?

Har brukt Clarins hudpleieprodukter i 10 år og er veldig godt fornøyd. Tror jeg har prøvd alle produktene, men favorittene er Beauty Flash Balm (men husk at den ikke bør brukes hver dag, da mister den effekten), Multi Active Day Cream, øyegeleen og all-in-one skrubbe-rense-kremen.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no