Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Inspirert av hårtråder...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 15:40   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Inspirert av hårtråder...

Så vekkes ønsket om en annen frisyre seg litt hos meg

Jeg har halvlangt hår som er like langt overalt, og stort sett ALLTID går jeg med det i en hårstrikk.
Ganske gørrkjedelig igrunnen.

Håret er brunt og vanlig, og jeg ønsker meg kanskje en tøff frisyre ala Synnøve Svabø
Pannelugg kan jeg ikke ha.
Jeg hater hår som kommer i ansiktet mitt.
Tenkte å la den være lang slik at jeg også kan dra den bak ørene og ha en litt stilig frisyre innimellom.

Det som holder meg tilbake, er at det er jo så utrolig praktisk med den hårstrikken om morgenen når kaoset hersker her.

Men, jeg begynner å bli skikkelig lei Oliver som sniker seg opp i sengen om natten og ligger på håret mitt , det er vondt.

Dere som kjennermeg IRL og har sett håret mitt (ja alltid i strikk da stort sett ) hva syntes dere og hva syntes dere andre??

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:46   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder....

Nå har ikke jeg sett håret ditt, men jeg hadde også langt, rett avklippet hår, og ivår ble jeg lei og fikk klippet det opp litt bare.

Det gjorde stor forskjell på utseendet, jeg fikk til og med nesten litt krøller! Men jeg kan fortsatt sette det opp hvis jeg vil. Fjerner ikke problemet med barn og kjærester som ligger på håret, da...

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 19:23   #3
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder....

Nå har jeg grublet litt på denne, og egentlig kommet frem til at du kan velge deg noe lignende min.

Dvs klippe det litt opp her og der, ha lang og litt skrå lugg. Tror ikke jeg ville satset på helt kort frisyre i første omgang.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 19:50   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder....

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Nå har jeg grublet litt på denne, og egentlig kommet frem til at du kan velge deg noe lignende min.

Dvs klippe det litt opp her og der, ha lang og litt skrå lugg. Tror ikke jeg ville satset på helt kort frisyre i første omgang.

Ja noe sånt hørtes fint ut
Stripe litt også kanskje for å få litt liv i det

Skal høre med frisøren min jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 15:41   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder....

Eg har sett bilder av deg og eg trur du hadde vore kjempefin i en Synnøve-sveis. Gjerne med litt stiper for å få fram litt liv.

Lykke til, vi får vel sjå bilde?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 15:43   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder....

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg har sett bilder av deg og eg trur du hadde vore kjempefin i en Synnøve-sveis. Gjerne med litt stiper for å få fram litt liv.

Lykke til, vi får vel sjå bilde?

Bilder skal bli, grubler fælt mye fremdeles, men samboer er enig han også.
Han satt og så gjennom gamle videofilmer med opptak fra Oliver var liten, og der hadde jeg endel kortere hår enn nå, og da sa han helt spontant, "så fin som du var på håret"

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 15:44   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Eg syns godt du kan prøve eg. Det vekse jo ut igjen og alle har godt av litt forandring!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 15:56   #8
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

hva med å klippe OPP pannelugg litt da/gradere den? (kan godt være at du har det, men jeg vet jo ikke hvordan du ser ut) Jeg også har alltid hatt håret i hårstrikk, det er jo så forbaska lettvint. :dulter: Jeg har hatt lang pannelugg/ingen pannelugg i lang tid, men nå er den oppklipt og stilig på sidene. Når jeg skal på jobb og er avhengig av å ha håret helt vekk fra ansiktet, så bruker jeg jo bare noen kliper.

Når man da skal se mer "fresh" ut, så skal det så veldig lite til! Snakk med frisøren din du.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 18:08   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Jeg har det jo litt oppklippet, men ikke lugg da. Bare oppklippet sideskill på en måte. Jeg løser det med en spenne foran når jeg raser rundt og ikke har tid til å dytte på håret. Ikke lekkert, men funker greitt.

Det er igrunnen greitt å akkurat ha nok lengde foran til å komme bak øret. Men da blir det jo til at man alltid går sånn også da...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:19   #10
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Jeg tror også du hadde passet oppklippet hår med gradert lugg uten at den er kort

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:00   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Jeg er veldig fornøyd med mitt temmelig lange, oppklippede, hjemmestripete hår . Når det er varmt sover jeg med håret i en fletning, så jeg ikke svetter sådan. Minstemann vil gjerne ha masse kos når han krabber oppi vores seng, så da ligger jeg for det meste med ansiktet vendt mot ham.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:11   #12
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Jeg har bestandig hatt langt, lyst hår med lik lengde. Ble for noen år siden ganske lei den frisyren. Klipte meg kort-kort og det trivdes jeg ikke med. Savnet å ha hår i nakken itillegg til at det krevde endel styr om morgenen.

Nå har jeg igjen langt hår, men oppklippet og stripet i ulike nyanser for å lage mer liv.
Trives kjempegodt med en slik frisyre som ikke krever mye styr om morgenen. Og jeg kan ha frisyre etter humøret fra ganske rocka til fin dame.

Lykke til med valg av frisyre og gleder meg til bilder!

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:27   #13
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Hva med å finne en fin frisyre eller to her inne: http://www.ukhairdressers.com - så kan du skrive ut og ta med til frisøren din som inspirasjon. En del av frisyrene kan du også prøve på ansiktsbilde av deg selv, mener de er merket med stjerne.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 11:20   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Sist jeg var hos frisøren så ba jeg de klippe meg sånn som DE trodde var penest på meg.. og de var flinke!

Jeg har halvlangt, med oppklipt sånn at det blir litt "lettere", og ikke bare henger klistra til ansiktet

Synes du skal være litt tøff jeg! Ta i litt.. !

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:05   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Hvordan blir det?!?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:12   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Jeg har fått time hos friøsren lørdag 11 november
Blir spennende og jeg gleder meg!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:14   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Gleder oss vi og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 14:40   #18
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Lykke til hos frisøren! Jeg begynte å klippe meg hos en velrenommert (staves det sånn?) frisør i fjor etter å ha klippet meg billig i flere år. Og du verden for en forskjell! Den nye frisøren min er ufattelig flink til å se frisyremuligheter hos meg, og å komme med kreative forslag og innspill. Hun forklarer godt hva hun ser for seg å gjøre, og så diskuterer vi underveis for å få best mulig resultat. Jeg hadde også klart for meg at jeg ikke kunne ha pannelugg (blant annet på grunn av sveiv akkurat ved hårfestet), men jammen klarte hun ikke å få til det også. Og jeg ble kjempefin!

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 14:43   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Jeg bruker fast frisør hos Studio Alf i Drammen.
Hun er utrolig dyktig, og jeg er enig med deg Kanutte, det er stor forskjell på frisører ja

http://www.studioalf.no/

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 20:28   #20
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Inspirert av hårtråder...

Snodig!
Jeg pleier å klippe meg hos Studio Alf i Tønsberg.
De er flinke.

Lykke til hos frisøren og gleder meg til bilder!

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no