Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Titan-panne

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 01:25   #1
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Titan-panne

Hva er greia med det ? Har kjøpt to titan- panner i håp om å gjøre et skikklig husmor-kupp. Kostet nærmere 1000 lappen hver. Men hver gang jeg prøver å bruke dem går det rett vest. Blir ikke noe orden på. Kjøttet blir rart, brenner seg fast i den ene panna tiltross for mengder med smør. Har noen av dere titan- stekepanner og er dere fornøyde ?

misfornøyd

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 19:36   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Titan-Panne

Det skjønner jeg ikke. Jeg har titan stekepanne og en kasserolle, og ingenting svir seg fast i disse. Hm, er det samme merke du har på begge, eller 2 forskjellige?

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 19:39   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Titan-Panne

Det har jeg ønsket meg til jul...håper jeg får en som funker bedre enn dine

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 19:42   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Titan-Panne

Jeg er SÅ fornøyd med mine titan panner!

Fikk i bryllupet vårt for 2 år siden, og har brukt både stekepanne og kjeler masse

Synes det er deilig med panner/kjeler man kan vaske MED zalo

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 00:30   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Titan-Panne

Har ikke svidd noe i pannene mine.
Jeg bruker sjelden smør eller olje, uansett hva jeg steker.

Noen tips.

Varm pannen opp,
skru varmen ned så fort du har lukket kjøttet eller hva du steker.
Reguler varmen underveis i prossessen.
Bruk både pinsett og en god stekespade.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 00:52   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Titan-Panne

Titan-panne er genialt; er knallfornøyd med mi.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 02:25   #7
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Titan-Panne

jepp,jeg også.Trenger du smør da?

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no