Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-10, 09:44   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Ja, overskriften sier vel sitt..
Det er sjelden jeg har noe interesse for Tv-shop produkter, men denne virker litt interessant.. Noe som har prøvd?

http://www.tvins.com/no/products/h2o...2omopultra.php

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 12:42   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Abonnerer!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 12:50   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Den appelerer til meg, men er skeptisk til TV-shop på generell basis.
(men kult da - den kan jo hete steamie wonder)

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 15:39   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Jeg har hatt veldig lyst på en slik eller tilsvarende, men når jeg leser bruksanvisningen blir jeg litt skeptisk. Når den er tom for damp, må den skrues helt av og støpselet trekkes ut før man fyller på vann, setter i støpsel, skrur på maskinen og venter til det er varmet opp igjen.

Hvor lang tid kan dette ta da, og hvor mange ganger må jeg gjøre dette før hele gulvet er rengjort? Antakelig har bikkja møkket til den rene delen før jeg er ferdig med hele gulvet!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 15:44   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Vi har Tobi Steamer fra TVshop og den funker som gull, sånn for å skryte litt av ting derfra.



Den du viser til over her vet jeg ikke med.

Men er det ikke sånn 30 dagers åpent kjøp selv om man har prøvd den?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 15:46   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Er begge disse slike som kan brukes både til rengjøring og til steaming av klær (som erstatning for strykjern)? Har ønsket meg noe slikt lenge, men aldri blitt til at jeg har fått skaffet meg. Det er så mange varianter og noen kan brukes til ditt og andre til datt. Blir aldri klok på hvilke varianter som er "best".

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 15:58   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg har hatt veldig lyst på en slik eller tilsvarende, men når jeg leser bruksanvisningen blir jeg litt skeptisk. Når den er tom for damp, må den skrues helt av og støpselet trekkes ut før man fyller på vann, setter i støpsel, skrur på maskinen og venter til det er varmet opp igjen.

Hvor lang tid kan dette ta da, og hvor mange ganger må jeg gjøre dette før hele gulvet er rengjort? Antakelig har bikkja møkket til den rene delen før jeg er ferdig med hele gulvet!

Det må vi på arbeid med steamern vår. Eller ikke trekke ut støpslet. Men slå den av. så vente til den er oppvarmet. Vår vanlige har arbeids tid på 10 min.
Står det ikke noe i bruks an. på den på arbeids tid?







Ellos selger og den der tingen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 16:49   #8
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har Tobi Steamer fra TVshop og den funker som gull, sånn for å skryte litt av ting derfra.



Den du viser til over her vet jeg ikke med.

Men er det ikke sånn 30 dagers åpent kjøp selv om man har prøvd den?

Bare sånn for å kuppe tråden, funker den bra på alle typer tøy?
Har prøvd en proff en som var helt super, så er redd for å bli skuffet...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 09:25   #9
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Hmm.. Men hvorfor selger de ikke slike ting i butikken da? Hvis vannet holder til 10kvm så er den ikke så veldig brukbar..

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:47   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Bare sånn for å kuppe tråden, funker den bra på alle typer tøy?
Har prøvd en proff en som var helt super, så er redd for å bli skuffet...

Jeg synes den funker på alt av tøy som jeg har prøvd den på. Bruker den mye til silkekjoler eller kjoler i stoff som er så fint at jeg ikke tør å bruke strykejern. Også har jeg brukt den på linplagg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:42   #11
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har Tobi Steamer fra TVshop og den funker som gull, sånn for å skryte litt av ting derfra.



Den du viser til over her vet jeg ikke med.

Men er det ikke sånn 30 dagers åpent kjøp selv om man har prøvd den?

HÆ!!! Hvordan får du den til å funke? Jeg har hatt en og den tok ikke en skrukk fra noe som helst!! Den har til og med vært på TV2 hjelper deg og blitt kritisert, markedssjefen var med i programmet og måtte innrømme at han ikke klarte å bruke den og alle som var misfornøyde kunne få tilbake penger.

- men bra at du liker den altså, ble bare så sjokkert over at det finnes et eksemplar som virker

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 13:36   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

HÆ!!! Hvordan får du den til å funke? Jeg har hatt en og den tok ikke en skrukk fra noe som helst!! Den har til og med vært på TV2 hjelper deg og blitt kritisert, markedssjefen var med i programmet og måtte innrømme at han ikke klarte å bruke den og alle som var misfornøyde kunne få tilbake penger.

- men bra at du liker den altså, ble bare så sjokkert over at det finnes et eksemplar som virker

Så merkelig, både vi, svigermor og svigerinnen min har den og er fornøyd.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:41   #13
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Så merkelig, både vi, svigermor og svigerinnen min har den og er fornøyd.

Veldig rart! Vi var flere som prøvde min og ingen av oss var særlig imponert...

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:47   #14
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV shop H2O Ultra ræl eller bra?

Jeg har den fra hovedinnlegget, bare "forrige generasjon", dvs. at jeg ikke kan bruke tank-delen som egen ministeamer. Fikk den fra foreldrene mine etter at stefaren min falt for den til tross for at de stort sett har parkett. Jeg har fliser i stue, kjøkken, gang og på badet, og bruker den innimellom. Den funker greit når jeg bare gidder å hente den fram, og det både lukter og ser rent ut etterpå. Men den er jo stor og tung og klumpete og ikke noe du bare slenger fram for å ta en liten flekk, liksom.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no