Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Stoff til å dekke tak

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-18, 21:17   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Stoff til å dekke tak

Me har eit rom i kjellaren der diverse røyr gjer at me ikkje kan kle det inn. Eg vil veldig gjerne ha opp eitt eller anna på eit bestemt område for å hindre at eg får edderkoppar i hovudet når eg oppheld meg der. Det skjer ikkje ofte, altså. Men tanken! Kva kan brukast til sånt?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 18:25   #2
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Stoff til å dekke tak

Det bør vel være et solid materiale, kanskje seilduksstoff? Ikke at jeg har sett noe lignende, altså. Vi rev forresten et stofflignende tak i en leilighet i Oslo for mange år siden (og det åpenbarte seg stukkatur under), men jeg aner ikke hva slags stoff det var snakk om.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 18:33   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoff til å dekke tak

Vi hadde noen strekktakfolk på befaring, men endte opp med gips (vi hadde ikke rør-problematikken), for gips ble billigere. Kan det være noe?

https://www.strekk-tak.no/

Det fungerer jo ikke hvis man må ha tilgang på rørene da. Jeg vet ikke om det kan fjernes og henges opp igjen, du kan jo ringe og høre?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no