Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-18, 23:48   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, kanskje det?! Men hvem gjør sånt? På en så gammel maskin?

Kitchen aid har servicesenter i Oslo. Rundt Hasle-ish. Du finner dem via mailen nevnt over her. https://www.servicecompaniet.no

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 00:10   #22
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Jeg er veldig glad i min Kenwood titanium som har kraftig motor. Men jeg liker jo å bake gjærbakst og gjerne litt store deiger. Den er ikke like god på sånne små kakedeiger, den pisker ikke så godt når det er snakk om et par egg. Så jeg har en håndmikser med stativ til sånt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 07:46   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kitchen aid har servicesenter i Oslo. Rundt Hasle-ish. Du finner dem via mailen nevnt over her. https://www.servicecompaniet.no

Oh, takk! Min har ramlet litt sammen så den skraper nedi bollen, tenker det må gå an å fikse. Men de var ikke så veldig keen på å hjelpe meg på Tilfeldig Kjøkkensjappe.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 08:18   #24
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Oh, takk! Min har ramlet litt sammen så den skraper nedi bollen, tenker det må gå an å fikse. Men de var ikke så veldig keen på å hjelpe meg på Tilfeldig Kjøkkensjappe.

Har du prøvd å justere denne skruen?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 08:38   #25
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Jeg må justere den skruen ganske ofte, nettopp pga det symptomet. Min KA står i kjelleren og flyttes opp og ned, og det liker den ikke så godt tror jeg; både skruen og den der pinnebolten må fikses med jevne mellomrom.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 08:57   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Ja, den så jeg også, den er penere enn Kenwood, større bolle enn KA og har en penere pris.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 08:58   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

En side til, ja.

Skal sjekke reparasjon!

Den har alltid hakket og hoppet og måttet justeres, det er virkelig ikke veldig imponerende kvalitet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 08:59   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

En side til, ja.

Skal sjekke reparasjon!

Den har alltid hakket og hoppet og måttet justeres, det er virkelig ikke veldig imponerende kvalitet.

Du har vært her i tolv år og har fortsatt færre enn 80 innlegg pr side?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 10:35   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Har du prøvd å justere denne skruen?

Haha, nei! Den bolten falt ut, så jeg var sikker på at noe ble skjevt inni der, men kanskje det er så enkelt?

BM leser ikke bruksanvisninger

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 11:23   #30
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har savnet mamma sin gamle Electrolux Assistent, som forsynte meg med brød og boller gjennom hele min oppvekst. Med stor kapasitet, som du lett kan helle mel etc oppi mens den går, og ikke minst, som har en fjærbelastet skrape som gjør at alt blir med, i motsetning til Kenwooden min, som jeg må stoppe innimellom for å skrape deig ned fra kantene. I tillegg slipper man det som skjer med små gjærdeiger i Kenwood, der hele deigen ofte blir sittende fast rundt kroken, og bare snurre rundt og rundt med denne, uten å egentlig eltes (mulig det er bare min, jeg har den billigste typen). Trodde den gamle Electroluxen var forsvunnet ut i historien, men nå ser jeg at det er den som har gjenoppstått (evt bare skiftet navn og leverandør), og bærer nå det klingende navnet Ankarsrum. Så nå ønsker jeg meg den neste gang. Selv om den ikke vinner noen lekkerhetspriser akkurat.

Kan nesten signere denne! Hadde en arvet og skikkelig gammel Assistent. Syns den er super med at den skraper fra kantene selv, og tar stooore deiger. Dessverre ble motoren for svak, så byttet til Kenwood Major. Den er jeg også veldig glad i, men irriterer meg at jeg må skrape kanten og, som My sier, at deigen fester seg i eltekroken.

Jeg syns den nye Ankarsrum er fin jeg, da, bortsett fra den digre skrifta på bollen (!??!). Den er definitivt på ønskelista mi! (Men regner med Kenwooden varer i maaange år enda

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 11:34   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Kan nesten signere denne! Hadde en arvet og skikkelig gammel Assistent. Syns den er super med at den skraper fra kantene selv, og tar stooore deiger. Dessverre ble motoren for svak, så byttet til Kenwood Major. Den er jeg også veldig glad i, men irriterer meg at jeg må skrape kanten og, som My sier, at deigen fester seg i eltekroken.

Jeg syns den nye Ankarsrum er fin jeg, da, bortsett fra den digre skrifta på bollen (!??!). Den er definitivt på ønskelista mi! (Men regner med Kenwooden varer i maaange år enda

Ja, jeg skjønner heller ikke greia med den skrifta på bollen. Når den er i gang så ser man det vel ikke da, siden bollen snurrer. Og kanskje mulig å vende skrifta inn mot veggen når den ikke er i bruk, hvis det ikke står på begge sider da ...

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 11:36   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Jeg har en Ankarsrum og synes den er nærmest ultimat lekker, men ikke spesielt bruksvennlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 12:55   #33
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Kan nesten signere denne! Hadde en arvet og skikkelig gammel Assistent. Syns den er super med at den skraper fra kantene selv, og tar stooore deiger. Dessverre ble motoren for svak, så byttet til Kenwood Major. Den er jeg også veldig glad i, men irriterer meg at jeg må skrape kanten og, som My sier, at deigen fester seg i eltekroken.

Jeg syns den nye Ankarsrum er fin jeg, da, bortsett fra den digre skrifta på bollen (!??!). Den er definitivt på ønskelista mi! (Men regner med Kenwooden varer i maaange år enda

Æsj, vi som vil bytte til Kenwood Major når Bosch maskina tar kvelden. Den synger på siste verset. Boschen kjører også karusell med deigen istedenfor å elte en.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 13:20   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Jeg selger min Electrolux (kjøpt av allium for å teste om jeg likte konseptet) til høystbydende, som sagt. (Eller til en som gidder å hente den. )

#måryddeplassimatboden

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 13:38   #35
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg selger min Electrolux (kjøpt av allium for å teste om jeg likte konseptet) til høystbydende, som sagt. (Eller til en som gidder å hente den. )

#måryddeplassimatboden

Det var DET du mente med ---sum og "omvendt elting"!

Skulle vurdert å overta den om jeg bodde litt nærmere.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 13:40   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Var ikke det opplagt?!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 13:41   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har en Ankarsrum og synes den er nærmest ultimat lekker, men ikke spesielt bruksvennlig.

Jeg er dessverre enig, og irriterer meg hver gang jeg lager vanlig str pizzadeig. Men jeg liker den for det. Litt som en rampete sønn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 13:45   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Jeg syns også Ankarsrum er veldig pen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 13:49   #39
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har en Ankarsrum og synes den er nærmest ultimat lekker, men ikke spesielt bruksvennlig.

Kan du spesifisere ang bruksvennligheten?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 13:55   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Siden det var en slik vi hadde i min oppvekst, så var det dette som var KjøkkenmaskinTM i mitt hode, og den første jeg lærte å bruke, uten at jeg hadde andre å sammenligne med (det vil si vi hadde vel en oransje Kenwood major før det, men det var da jeg var for liten til å ha noe forhold til den, langt mindre bruke den). Så jeg har aldri tenkt over at den ikke skulle være brukervennlig, noe mer enn en vanlig støvsuger, kaffetrakter eller andre husholdningsapparat. Men nå er jeg jo vent på Kenwood igjen, så det kan hende jeg ville se annerledes på saken nå.

Jeg irriterer meg uansett over de tingene jeg nevnte, skraping rundt kanten, deigkarusell, i tillegg til at den ikke tar dypt nok ned i bollen, så det blir alltid liggende igjen litt svært dårlig pisket fløte eller eggedosis helt i bunnen (men det kan muligens justeres med å skru på en eller annen skrue). Og at du må stoppe maskina og løfte opp toppen for å fylle oppi mer mel o.l. (noe jeg ikke gidder, og derfor ofte søler utenfor, eller oppi "koppen" som er øverst rundt kroken). Er noen av disse tingene annerledes med Kitchen Aid, Bosch eller andre merker? Det begynner snart å bli på tide å skifte ut vår også, den begynner å slarke litt her og der, men jeg har ikke lyst til å bruke 5-6 tusen på ei maskin hvor dette ikke er løst.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-12-18 kl 14:03.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no